Web Analytics Made Easy - Statcounter

نام میلاد محمدی و کاوه رضایی در تیم منتخب فصل لیگ بلژیک قرار گرفته است. لیگ بلژیک، نخستین لیگ اروپایی بود که به دلیل شیوع کرونا رسما تعطیل اعلام شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بلژیکی‌ها نخستین لیگی بودند که مسابقات خود در این فصل را لغو کردند و تکلیف تیم‌های حاضر در این مسابقات در فاصله یک هفته مانده به پایان مرحله نخست براساس همان رده‌های فعلی در جدول مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در لیگ بلژیک پس از پایان دور برگشت و انجام ۳۰ هفته مسابقات، ۶ تیم بالای جدول راهی مسابقات پلی‌آف می‌شوند تا تکلیف قهرمان و تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان و همچنین لیگ اروپا مشخص شود. این فصل اما اوضاع به‌دلیل شیوع ویروس کرونا کمی پیچیده شد و در نهایت همان رده‌بندی که تیم‌ها در زمان توقف بازی‌ها داشتند، ملاک رتبه آنها در این فصل قرار گرفت و به این ترتیب بروژ عنوان قهرمانی ژوپیرلیگ را به‌ دست آورد و خنت با میلاد محمدی نایب‌قهرمان شد. شارلروا نیز که کاوه رضایی و علی قلی‌زاده را در اختیار دارد، در رده سوم ایستاد و از رسیدن به لیگ قهرمانان باز ماند.

 تداوم درخشش میلاد

مجله اسپورت فوتبال این کشور به بهانه پایان فصل لیگ بلژیک اقدام به انتخاب تیم منتخب این فصل کرده که در آن نام دو ستاره ایرانی حاضر در این تورنمنت نیز دیده می‌شود. این مجله در پست مدافع چپ میلاد محمدی را به‌عنوان بهترین بازیکن در این پست انتخاب کرده است. محمدی اگرچه در ابتدای فصل کمتر فرصت حضور در ترکیب اصلی را پیدا می‌کرد و بیشتر در بازی‌های تیمش در لیگ اروپا فیکس بود، کم‌کم خود را به فهرست نفرات اصلی تیم تحمیل کرد و به‌خصوص در نیم‌فصل دوم نمایش بسیار خوبی در سمت چپ ارائه کرد. او به اندازه‌ای در لیگ بلژیک موفق ظاهر شده که به‌عنوان بهترین مدافع چپ فصل انتخاب شده و این برای او افتخاری بزرگ خواهد بود.

 بازگشت خوب کاوه

دیگر چهره نام‌آشنای این فهرست کاوه رضایی است که انتخابش چندان دور از ذهن نبود. رضایی فصل پیش دورانی ناامیدکننده را در بروژ سپری کرد و چند مصدومیت باعث شد به‌خوبی نتواند در تیم جدیدش جا بیفتد و به اندازه ۵ میلیون یورویی که بروژ برای خرید او صرف کرده بود، مفید باشد. بازگشت قرضی به شارلروا او را دوباره احیا کرد و باعث شد خیلی‌زود روند گلزنی‌هایش در این تیم دوباره آغاز شود. ستاره ایرانی ۶ گل با دو صدرنشین جدول آقای گلی لیگ بلژیک فاصله داشت و جبران این فاصله در تعداد کم بازی‌های باقی‌مانده دشوار به نظر می‌رسید، اما یکی از عوامل اصلی موفقیت شاگردان کریم بلحسین در این فصل بود و نقش مهمی در پیروزی‌های شارلروا داشت. شاید اگر فصل به صورت عادی دنبال می‌شد، رضایی و تیمش حتی شانس صعود به لیگ قهرمانان اروپا را نیز پیدا می‌کردند، اما درنهایت او با ۱۲ گل فصل را به پایان رساند و نتوانست فاصله‌اش با امبوکانی، مهاجم گلزن آنتورپ و جاناتان دیوید، پدیده کانادایی خنت را جبران کند.

 رضایی و میلاد با هم در لیگ قهرمانان؟

با پایان مسابقات این فصل بروژ و خنت جواز حضور در پلی‌آف لیگ قهرمانان را به دست آوردند؛ یعنی میلاد محمدی می‌تواند فصل آینده در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد. کاوه رضایی هم البته این شانس را دارد، چراکه به‌طور قرضی از بروژ به شارلوا پیوست و زمزمه‌هایی مبنی‌بر احتمال بازگشت او به بروژ شنیده می‌شود تا دوران بد فصل گذشته را جبران کند. البته اگر شارلروا می‌توانست جواز حضور در پلی‌آف لیگ قهرمانان را کسب کند، احتمال داشت رضایی در این تیم ماندنی شود، اما حالا بازگشت او به بروژ دور از ذهن نیست، خصوصا اینکه هواداران این تیم نیز خواستار بازگشت این مهاجم گلزن ایرانی شده‌اند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ بلژیک میلاد محمدی کاوه رضایی کاوه رضایی لیگ بلژیک میلاد محمدی لیگ قهرمانان میلاد محمدی کاوه رضایی لیگ بلژیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۴۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینزاگی پس از قهرمانی اینتر؛ این داستان قهرمانان زیادی داشت

سرمربی اینتر به پیروزی تیمش مقابل میلان و فتح اسکودتو در فاصله پنج هفته مانده به پایان فصل جاری سری A ایتالیا واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیمونه اینزاگی که شاگردانش شب گذشته (دوشنبه) در هفته سی‌و‌سوم سری A، موفق شدند در ورزشگاه سن‌سیرو با نتیجه 2 بر یک مقابل میزبان خود یعنی میلان غلبه کنند و ضمن فتح دربی دلامادونینا، بیستمین قهرمانی خود در تاریخ این رقابت‌ها را هم قطعی کنند، پس از این دیدار گفت: ما می‌خواستیم در این بازی برنده باشیم. صبح بازی به جزئیات دیگری پرداختیم که برای این بازی خیلی مهم بود. ما ضربات شروع مجدد را با هم بررسی کردیم. ما یک بازی عالی و بسیار هوشمندانه انجام دادیم و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.

وی افزود: خوشحالم که با شکست میلان فاتح اسکودتو شدیم. ما باید عملکردمان در سه سال اخیر (از زمان روی کار آمدن او در اینتر) را آنالیز کنیم. روند ما در فصل جاری خیلی خوب بوده است. ما برای سومین فصل متوالی فاتح سوپرجام ایتالیا شدیم اما من به عملکردمان مقابل رئال مادرید در فصل اول حضورم در اینتر نگاه می‌کنم. به این نگاه می‌کنم که این تیم از اول چطور بازی می‌کرد. ما شب‌های فراموش‌نشدنی را در کنار هم تجربه کرده‌ایم.

سرمربی اینتر تصریح کرد: این حس فوق‌العاده‌ای است. قهرمانان زیادی در این داستان وجود داشته‌اند، من به بازیکنانم، به باشگاه و رئیس‌مان که همیشه مهم بوده، فکر می‌کنم. من همچنین به خانواده‌ام فکر می‌کنم. بارها کارم را به خانه برده‌ام و وجود آنها برای من اساسی بوده‌ است.

ژانگ: تا وقتی من رئیس باشم، اینتر فروخته نخواهد شد

اینزاگی همچنین در تمجید از مدافع 36 ساله‌اش که در این بازی گل اول اینتر را به ثمر رساند، خاطرنشان کرد: وقتی به اینتر آمدم، واقعاً می‌خواستم آچربی را هم در اینتر داشته باشم و می‌دانستم که او به ما کمک خواهد کرد. ما صبح بازی بیش از یک ساعت زیر باران شدید روی ضربات شروع مجدد، تمرین کرده بودیم. در این بازی هم روی همین ترفندی که صبح بازی رویش تمرین کرده بودیم به گل رسیدیم.

وی در پایان درباره آمدنش به اینتر گفت: زمانی که لاتزیو را ترک کردم، برخی به من گفتند که به اینتر نرو اما من احساس می‌کردم که باید این کار را انجام دهم. آنها به من گفتند که اینتر تازه قهرمان سری A شده و در حال فروش بازیکنان‌شان است. من اما ماروتا را از سامپدوریا می‌شناختم و شناخت طولانی مدتی از باچین و آئوسیلیو داشتم. به نظرم آمدن به اینتر انتخابی هوشمندانه بود و می‌دانستم که می‌توانم با این تیم نتایج خوبی کسب کنم.

اینتر در فاصله پنج هفته مانده به پایان فصل جاری سری A ایتالیا، با 86 امتیاز صدرنشین و قهرمان این رقابت‌هاست، این در حالی است که تیم‌های میلان و یوونتوس به ترتیب با 69 و 64 امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حزباوی در تیم منتخب هفته لیگ قطر
  • مربی لژیونر ایرانی در راه لیورپول
  • ساخت تونلی ۱.۵ برابر برج میلاد به دست مهندسان ایرانی
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • سقوط در انتظار 2 لژیونر ایران: زودتر برگردید!
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران/ تمجید از عملکرد لژیونر ایرانی
  • اینزاگی پس از قهرمانی اینتر؛ این داستان قهرمانان زیادی داشت
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد