Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@19:51:47 GMT

خبر خوش نوبخت برای بازنشستگان تامین اجتماعی

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۴۳۲۱

خبر خوش نوبخت برای بازنشستگان تامین اجتماعی

محمد باقر نوبخت در بخشی از توضیحات خود از صفحه اینستاگرام در خصوص همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با بیان اینکه این سازمان طرحی را برای کمک به همسان‌سازی حقوق مشمولان تأمین اجتماعی تدوین کرده است گفت: به‌لحاظ قانونی وظیفه همسان‌سازی حقوق مشمولان تأمین اجتماعی به‌عهده سازمان تأمین اجتماعی می‌باشد، اما با توجه به وظایفی که به‌عهده سازمان برنامه و بودجه می‌باشد این سازمان در روز‌های آینده مسئولان سازمان تأمین اجتماعی را دعوت خواهد کرد تا آن‌ها برنامه خود را برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان این بخش ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود، بر اساس برنامه سازمان برنامه و بودجه این سازمان در نظر دارد برای تأمین منابع لازم برای همسان‌سازی حقوق مشمولان سازمان تأمین اجتماعی بخشی از بدهی دولت به این سازمان را پرداخت نماید.

نوبخت ادامه داد، همین امشب موضوع را به معاونت مربوطه در سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده‌ام و در هفته جاری جلسه‌ای با نمایندگان سازمان تأمین اجتماعی با هدف کمک به همسان‌سازی پرداختی بازنشستگان تأمین اجتماعی برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: منابع لازم برای این طرح از طریق تأدیه (پرداخت) بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی از محل واگذاری املاک، سهام و یا سایر امکانات انجام خواهد شد.

وی افزود، سال گذشته ۵ هزار میلیارد به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شد که بخش مهمی از این منابع صرف پرداخت بدهی به سازمان بیمه سلامت ایرانیان شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: محمدباقر نوبخت لایحه بودجه بازنشستگان حقوق بازنشستگان حقوق و دستمزد سازمان برنامه و بودجه پارسی خبر سازمان برنامه و بودجه سازمان تأمین اجتماعی همسان سازی حقوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۴۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در پاسخ به پرسشی در مورد زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی اظهار داشت: افزایش حقوق از ماه آینده برای بازنشستگان و مستمری بگیران اعمال می‌شود و ما به التفاوت فروردین در خرداد به این افراد پرداخت خواهد شد.

وی افزود: هنوز میزان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی به صورت دقیق و قطعی معلوم نشده و این افزایش متفاوت از روال پرداختی بازنشستگان دولتی و صندوق بازنشستگی است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه چهارچوب کاری سازمان تأمین اجتماعی برای پرداخت حقوق بازنشستگان متفاوت است و بعد از تصویب در هیأت وزیران اجرایی خواهد شد، گفت: مابه التفاوت پرداختی فروردین بازنشستگان در خرداد به حساب بازنشستگان واریز می‌شود.

کد خبر 6082406 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • خبر مهم از زمان دقیق افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۳
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از این ماه
  • زمان پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی/ میزان افزایش حقوق بازنشستگان
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود
  • جزئیات افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان با احکام جدید
  • حقوق بازنشستگان با چه فرمولی افزایش یافت ؟
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد/ اعلام جزییات
  • زمان و شرط اجرای «همسان‌سازی حقوق بازنشستگان»