Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@14:34:13 GMT

كشف ۲۷ كيلوگرم حشيش در اردكان

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۴۳۸۸

كشف ۲۷ كيلوگرم حشيش در اردكان

فرمانده انتظامي اردكان از کشف ۲۷ كيلوگرم حشيش در طی بازرسي از يك سواري پژو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «سرهنگ سيد رضا صادقيان» در گفت و گویی ابراز کرد: در راستاي برخورد جدي با قاچاقچيان مواد مخدر، مأموران ايستگاه بازرسي و مواد مخدر فرماندهي نیروی انتظامی شهرستان اردکان با همكاري ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان یزد در هنگام كنترل خودروهاي عبوري در محور اصلي چوپانان به يك سواري پژو مظنون شدند و به آن دستور ايست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي افزود: قاچاقچيان بدون توجه به ايست پليس، اقدام به فرار كردند كه پس از طي مسافتي تعقيب و گريز خودرو متعلق به متهمان توقيف و هر دو متهم نيز دستگير شدند.

فرمانده نیروی انتظامي شهرستان اردكان با بيان اينكه در بازرسي از اين خودرو، 27 كيلوگرم حشيش كشف شد گفت: در اين خصوص پرونده قضائي تشكيل و هر دو متهم به مراجع قانونی معرفي شدند.

وی در پايان از شهروندان خواست براي كاهش تبعات اجتماعي ناشي از مواد مخدر در صورت برخورد با هرگونه مورد مشكوك در زمينه خريد، فروش و حمل مواد مخدر سريعأ مراتب را برای شناسايي و دستگيري سوداگران مرگ به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

پایان پیام/680

منبع: شبستان

کلیدواژه: نیروی انتظامی استان یزد شهرستان اردکان شبستان یزد اردکان مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی پلیس مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۴۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی خوزستان گفت: بدنبال ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از طریق خرید و فروش خودرو و کشیدن چک بلامحل در شهرستان آبادان تیم ویژه‌ای از اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

متهم با استفاده از شگرد‌های مختلف و دادن چک، اعتماد را جلب کرده و برای تحویل خودروی خارجی مقدار قابل توجهی پول دریافت کرده است.

ماموران پلیس با بهره‌برداری از بانک‌های اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت کلاهبردار در شهرستان آبادان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات کاملا غافلگیرانه آن را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری حدود ۶۵ میلیارد ریال برآورد می‌شود گفت: با تشکیل پرونده متهم به همراه مالباختگان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار