Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-23@16:37:01 GMT

همتی به‌عنوان رئیس جمعیت هلال احمر منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۴۵۸۰

همتی به‌عنوان رئیس جمعیت هلال احمر منصوب شد

رئیس جمهور با صدور حکمی کریم همتی را به‌عنوان رئیس جدید جمهیت هلال احمر منصوب کرد.

 

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حسن روحانی، رئیس جمهور طی حکمی کریم همتی را به‌عنوان «رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران» منصوب کرد.

در این حکم کریم همتی را برای مدت 4 سال به عنوان «رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران» منصوب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیوندی، رئیس قبلی جمعیت هلال احمر به دلیل فساد از مهر سال گذشته توسط قوه قضائیه بازداشت شده است و پرونده وی در دادگاه در حال بررسی است.

انتهای پیام/4082/

منبع: آنا

کلیدواژه: روحانی رئیس هلال احمر کریم همتی جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۴۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر افتتاح می‌شود

کمیته رصد هوشمند و پدافند غیرعامل جمعیت هلال احمر امروز با حضور نمایندگانی از تمامی معاونت‌ها، سازمان‌ها و ادارات کل مستقل در مرکز عملیات اضطراری ساختمان صلح تشکیل شد.

به نقل از جمعیت هلال‌احمر، مرتضی مرادی پور سرپرست ستاد پدافند غیرعامل در نشست این کمیته تاکید کرد: شناخت موضوعی و ایجاد ادبیات مشترک، مشارکت در تدوین سند مأموریتی و اهداف راهبردی، جلوگیری از موازی کاری و تداخل در امور تخصصی، استفاده از تجربیات مشابه و درس آموخته‌های گذشته، ایجاد حلقه ارتباطی و تمایلات بین سازمان و یکپارچگی و تغییر دانش، نگرش و رفتار در حوزه پدافند غیرعامل از اهداف تشکیل این کمیته است.

وی افزود: با افتتاح این مرکز و با تجمیع همه اطلاعات و تجربه‌های مدیریتی به صورت داشبورد کاملاً تخصصی برای مواجهه با شرایط عادی و اضطراری، عملاً یک مرکز جامع و دائم در سطح کشور و برای رصد تمامی رخداد‌ها و فعالیت‌های جمعیت هلال احمر در همه حوزه‌ها ایجاد شده است.

مرادی پور تاکید کرد: رصد و پایش هوشمند و متمرکز اطلاعات مرتبط با مأموریت‌های داوطلبانه، بشردوستانه و امدادی و مخاطرات غیرمترقبه در هلال احمر ایران، سبب می‌شود که علاوه بر دسترسی به اطلاعات دقیق و درست از مبادی معتبر، هماهنگی‌های لازم با دیگر مراکز تصمیم‌گیر و تصمیم ساز که در شرایط اضطراری و رخداد‌ها نیازمند خدمات داوطلبانه و اضطراری، وارد عمل می‌شوند، به سرعت و سهولت انجام شود.

گفتنی است، مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر در هفته هلال‌احمر افتتاح می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • اعزام اولین گروه پزشکی ایران به حج عمره
  • هلال احمر ایران رئیس کارگروه سلامت بریکس می‌شود
  • مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر افتتاح می‌شود
  • ابراز همدردی رئیس هلال احمر ایران با مردم افغانستان
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد