Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

پایش ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن با شیوع ویروس کرونا در اسفندماه ۹۸ انجام شد و ثبت نام مرحله دوم به دو روش مراجعه به سامانه اینترنتی tem.mrud.ir و پیامکی صورت گرفت.

براساس اعلام محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی محمودزاده بالغ بر ۵۴۲ هزار و ۴۰۹ نفر از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن از طریق سامانه اینترنتی و ۸۱۹ هزار و ۷۳۹ نفر از طریق پیامک ثبت نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی شرایط متقاضیانی که از طریق اینترنت اقدام به ثبت نام در مسکن ملی کرده اند به این دلیل که اطلاعات آن‌ها در سامانه بارگذاری شده در حال انجام است.

افرادی که از طریق پیامک ثبت نام کردند بعد از بهبود وضعیت بهداشتی و رفع بحران کرونا، فراخوان می‌شوند تا اطلاعات لازم را بارگذاری کنند و پس از آن پایش اطلاعات آن افراد نیز انجام می‌شود.

به گفته این مقام مسئول با عادی شدن شرایط، تکمیل ثبت نام متقاضیان پیامکی و پایش آن‌ها بدون فوت وقت انجام می‌شود و نتایج قطعی ثبت نام شدگان طرح اقدام ملی مسکن اعلام خواهد شد.

براساس اعلام معاون وزیر راه و شهرسازی تامین زمین ۴۰۰ هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن، طبق تعهد وزارت راه و شهرسازی، انجام شده است و بعد از حل شدن مسائل بهداشتی، شاهد سرعت‌گیری و جهش تولید در حوزه مسکن به شکل ویژه در سال ۹۹ هستیم.

چندی پیش اسلامی وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که در طرح اقدام ملی مسکن پروژه‌های مورد نظر و زمین‌های آن‌ها را آماده کرده‌ایم و به صورت گروهی واگذار خواهیم شد.

به گفته وی اقساط واحدهای مسکونی این طرح متناسب با تسهیلاتی است که دریافت خواهند کرد و در بخش‌هایی که محدودیت زمین وجود دارد سعی شده اراضی را به پیمانکاران بزرگ واگذار کنیم تا از طریق آن بتوانیم واحدهای مورد نظر را بسازیم.

اسلامی تاکید کرد که هیچ محدودیتی برای دهک‌ها در طرح اقدام ملی مسکن قرار داده نشده و متقاضیان در طرح اقدام ملی مسکن باید چهار شرط، متاهل بودن، فاقد مسکن بودن، استفاده نکردن از امکانات دولتی و سابقه ۵ سال سکونت را در شهر مورد نظر داشته باشند.

منبع: خبرگزاری میزان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن مسکن ملی طرح اقدام ملی مسکن راه و شهرسازی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۴۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۹ واحد مسکن از محل حساب ۱۰۰ امام احداث شده است

مدیر دفتر مشارکت های مردمی حساب ۱۰۰ امام (ره) بنیاد مسکن استان اردبیل، گفت: سال گذشته از محل حساب ۱۰۰ امام قریب به ۱۰۹ واحد مسکن در استان اردبیل ساخته و تحویل متقاضیان داده شده است. - اخبار استانها -

مهدی پورجم در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اظهار داشت: توسعه فرهنگ کمک به تامین مسکن محرومین در مشارکت‌های اجتماعی ضروری است و در این راستا حساب 100 امام تلاش های گسترده ای را انجام می دهد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به رشد جمعیت و به تبع آن نیاز به مسکن نیز به صورت روزافزون در سطح دنیا افزایش یافته و تامین مسکن به عنوان سرپناه نگرانی اصلی اقشار کم درآمد جامعه، مسئولین و نهادهای مرتبط است.

مدیر دفتر مشارکت‌های مردمی حساب 100 امام بنیاد مسکن استان اردبیل بیان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل نیز همواره اصل اساسی تقویت جایگاه حساب 100 حضرت امام (ره) را به عنوان رکن اساسی این نهاد انقلابی در رأس اهداف و اقدامات خود قرار داده و توسعه مشارکت های مردمی را گامی مهم و ضروری در جهت تامین مسکن اقشار کم درآمد، نیازمند و محروم جامعه در نظر گرفته است. 

پورجم دغدغه رفع نیازهای محرومان جامعه در اوایل انقلاب اسلامی را مهمترین رویکرد انقلاب اعلام کرد و گفت: تاسیس بنیاد مسکن در سال 58 توسط امام (ره) گامی اساسی و جدی در کمک به خانه دار شدن افراد نیازمند جامعه بود تا از طریق حساب 100 امام این مهم جامه عمل بپوشد.

وی اضافه کرد: در سال گذشته از محل حساب 100 امام (ره) تامین مسکن 109 واحد مسکونی انجام شده که شامل احداث، تکمیل، تعمیر، خرید، رهن و اجاره واحد مسکونی بوده است.

پورجم بیان کرد: از این تعداد 42 واحد مسکونی شهری و 67 واحد مسکونی روستایی بوده و تعداد 27 واحد مسکونی نیز در دست اجرا و تامین است.

وی افزود: 563 واحد مسکونی نیز در سال های گذشته برای خانواده های کم درآمد، نیازمند و محروم در اقصی نقاط استان احداث شده است.

مدیر دفتر مشارکت های مردمی حساب 100 امام بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: در سال گذشته بالغ بر 2 میلیارد و 4 میلیون تومان کمک های نقدی خیرین و نیکوکاران توسط دفتر مشارکت های مردمی حساب 100 حضرت امام (ره) در 12 شهرستان استان جذب شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی آغاز شد
  • ۱۰۹ واحد مسکن از محل حساب ۱۰۰ امام احداث شده است
  • شمار واحدهای نهضت مسکن ملی از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار گذشت
  • ساخت ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان با آورده ۱۵ میلیون تومانی
  • تأمین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان
  • ۹۷۰ واحد مسکونی در شاهرود به متقاضیان واگذار می‌شود
  • افتتاح ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور
  • ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور افتتاح می‌شود
  • ساخت نهضت ملی مسکن بدون آورده متقاضیان
  • اراضی بیش از یک میلیون واحد نهضت ملی مسکن تامین شد