Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@00:40:04 GMT

خودکشی پزشک تیم فرانسوی به‌خاطر کرونا

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۴۷۳۰

خودکشی پزشک تیم فرانسوی به‌خاطر کرونا

پزشک تیم رمس فرانسه به دلیل ابتلا به کرونا دست به خودکشی زد.

به گزارش مشرق، باشگاه رمس فرانسه خبر داد براناردو گونزالس، پزشک این تیم پس از ابتلا به ویروس کرونا دست به خودکشی زده است.

جسد این پزشک تیم فوتبال رمس در خانه اش پیدا شد. او به همراه همسرش از چند روز پیش به خاطر ابتلا به ویروس کرونا در قرنطینه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرنولد رابین، شهردار رمس درباره این اتفاق بد، گفت: گوانزالس مرد متعهد و خانواده دوستی بود. او فردی خوش برخورد بود. می دانم او دلایل خودشکی خود را روی یک برگه نوشته است اما مخالف دلایلش هستم.

باشگاه رم نیز با انتشار بیانیه از خدمات این پزشک تقدیر و تشکر کرد و درگذشت او را به خانواده اش تسلیت گفت.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید ویروس کرونا خودکشی رمس فرانسه فرانسه پزشک فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۴۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل همسر پس از اقدام به خودکشی

مرد میانسال که بعد از خوردن قرص‌های برنج، همسرش را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود با اقدام بموقع فرزندش زنده ماند.

به گزارش مشرق، ۸ فروردین، خبر مرگ زن میانسالی در یکی از بیمارستان‌های سمنان به تیم جنایی اعلام شد. به دنبال این گزارش، تیم جنایی راهی محل شده و در بررسی‌های اولیه مشخص شد، زن با ضربات چاقوی همسرش زخمی شده اما متهم نیز به دلیل خوردن قرص برنج در بیمارستان بستری است. دختر خانواده که موضوع را به پلیس خبر داده بود اظهار داشت، پدر و مادرش با هم اختلاف قدیمی داشته‌اند.

۲۴ ساعت تلاش کادر درمان بی‌نتیجه ‌ماند و فرنگیس جان باخت از سویی همسرش که اقدام به خودکشی کرده بود برای درمان از سمنان به تهران منتقل شد. متهم تحت درمان قرار گرفت و با توجه به اینکه در بازداشت بود، پس از بهبودی نسبی برای تحقیقات به دادسرای امور جنایی پایتخت منتقل شد.

مرد میانسال به قتل همسرش اعتراف کرد و با توجه به اینکه جنایت در محل دیگری رخ داده، پرونده با قرار عدم صلاحیت به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی پایتخت به دادسرای محل جنایت ارجاع شد.

می‌خواستم خودکشی کنم

متهم که به خاطر قتل همسرش بازداشت شده، در رابطه با قتل وی و اقدام به خودکشی‌اش گفت: در یک شرکت کار می‌کنم و ۱۴ سال قبل یکی از همکارانم فرنگیس را به من معرفی کرد. او قبلاً ازدواج کرده بود و دو فرزند داشت. البته خانواده‌ام نمی‌دانستند که او قبلاً ازدواج کرده و بچه دارد. ما صاحب دختری شدیم که الان ۱۲ سال دارد و فرزندان همسرم نیز ازدواج کرده و گاهی اوقات به ما سر می‌زنند.

اختلافت با همسرت چه بود؟

اوایل اختلافی نداشتیم و زندگی خیلی خوبی داشتیم، اما بعد از مدتی اخلاقش تغییر کرد. ساعت‌ها با تلفن همراهش صحبت می‌کرد و بدون اینکه به من بگوید از خانه خارج می‌شد و دیر وقت به خانه برمی‌گشت. به من می‌گفت به دیدن خانواده و فرزندانش رفته اما بعداً می‌فهمیدم که دروغ گفته و نزد آنها نبوده است.

چرا جدا نشدید؟

چون یک دختر ۱۲ ساله در این زندگی بود که سرنوشت خوبی با این طلاق برایش رقم نمی‌خورد. از طرفی همسرم را دوست داشتم. حتی سه ماه قبل از قتل نزد خانواده‌اش رفتم و از اختلافمان گفتم. حتی گفتم که ممکن است کار دست خودمان بدهم یا همسرم را بکشم یا خودم را.

از کی تصمیم به قتل گرفتی؟

قصدم کشتن همسرم نبود بلکه می‌خواستم خودکشی کنم. سه روز قبل از حادثه قرص برنج خریداری کردم تا جلوی همسرم خودم را بکشم. قرص‌ها را داخل مبل پنهان کردم. شب حادثه دوباره دعوایمان شد و همسرم بعد از پایان درگیری خوابید و ساعاتی بعد دوباره بیدار شد و دعوا باز هم شروع شد. از دست او عصبانی شدم و قرص برنج خوردم، بعد هم به آشپزخانه رفتم و چاقویی برداشته و چند ضربه به همسرم زدم. فقط صدای گریه دخترم در گوشم پیچید و دیگر چیزی متوجه نشدم تا اینکه در بیمارستان به هوش آمدم.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • پیامدهای بیست سال ممنوعیت حجاب در فرانسه و اسلام‌هراسی بی حد و حصر
  • چه بازیگری مصدر تنش بود؟/وارونه نمایی به سبک فرانسوی‌ها
  • قتل همسر پس از اقدام به خودکشی
  • خشم مردم فرانسه از وضع قوانین تردد در زمان برگزاری المپیک
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری
  • کاهش مصرف آب در شهر فرانسوی با ممنوعیت یخ و حذف وان حمام
  • کاهش مصرف آب در شهر فرانسوی با ممنوعیت استفاده از یخ و وان حمام
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا