Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@17:09:59 GMT

نرخ رسمی یورو گران و پوند ارزان شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۴۸۱۲

نرخ رسمی یورو گران و پوند ارزان شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایبنا،  بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «دوشنبه هجدهم فروردین ۹۹» بدون تغییر نسبت به قبل ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با کاهش ۱۲۳ ریالی به قیمت ۵۱ هزار و ۴۱۲ ریال و هر یورو نیز با افزایش ۴۰ ریالی به قیمت ۴۵ هزار و ۴۲۲ ریال ارزش‌گذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۲ هزار و ۹۷۵ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۱۲۲ ریال، کرون نروژ ۳ هزار و ۹۶۸ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۸۳ ریال، روپیه هند ۵۵۱ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۵ هزار و ۱۰۹ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۵ هزار و ۱۲۷ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۵۸۲ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۴۱۸ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۳ ریال و دلار کانادا ۲۹ هزار و ۶۰۴ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۴ هزار و ۶۵۹ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۱۷۶ ریال، لیر ترکیه ۶ هزار و ۲۲۹ ریال، روبل روسیه ۵۴۵ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۰۵ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۵ هزار و ۲۷۱ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۴ ریال، دلار سنگاپور ۲۹ هزار و ۱۴۶ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۵۵۵ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۲۰۸ ریال، کیات میانمار ۳۰ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۴ هزار و ۲۴۷ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۳۷۹ ریال، دینار لیبی ۲۹ هزار و ۸۹۳ ریال، یوان چین ۵ هزار و ۹۲۲ ریال، یکصد بات تایلند ۱۲۷ هزار و ۳۰۳ ریال، رینگیت مالزی ۹ هزار و ۶۰۱ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۴ هزار و ۲۳ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۹ هزار و ۴۶۲ ریال، لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۲۷۲ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۵۴۱ ریال، افغانی افغانستان ۵۵۲ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۶ هزار و ۲۱۷ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۵۸ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۲ هزار و ۷۳۳ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۳۳۳ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار و یک ریال ارزش‌گذاری شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک مرکزی دلار یورو دلار آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۴۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تویوتا کمری محبوب ایرانیان ارزان‌تر از چینی‌های بازار ایران!

تویوتا چند ماه پیش از نسل نهم سدان محبوب خود یعنی کمری رونمایی کرد. این خودرو به‌زودی وارد نمایندگی‌ها می‌شود و قیمت آن هم اکنون منتشر شده است.

به گزارش خبرآنلاین، جدیدترین مدل کمری فقط دارای پیشرانه هیبریدی بوده و هیچ گزینه‌ای با موتور V ۶ در دسترس نیست. این خودرو همچنین دارای ظاهری بازطراحی شده، سیستم تعلیق دوباره مهندسی شده و فضای داخلی کاملاً جدید است.

برای تریم پایه LE قیمت ۲۹۴۹۵ دلار (معادل یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان) اعلام شده که شامل هزینه‌های مختلف هم می‌شود. کمری LE جدید در واقع ۵ دلار ارزان‌تر از مدل قدیمی کمری هیبرید است.

سیستم چهار چرخ محرک، یک آپشن ۱۵۲۵ دلاری در همه مدل‌ها است.

مدل LE قیمت ۲۹،۴۹۵ دلار / یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان

مدل SE قیمت ۳۲،۲۲۰ دلار / دو میلیارد و ۱۲۵ میلیون تومان

مدل XLE قیمت ۳۴،۴۹۵ دلار / دو میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان

مدل XSE قیمت ۳۵،۶۹۵ دلار / دو میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان

قیمت این خودرو برای مدل XSE AWD با پکیج Premium Plus و بدنه دو رنگ تا ۴۲۲۲۰ دلار (معادل ۲ میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان) افزایش می‌یابد. این در حالیست که هوندا آکورد ۲۰۲۴، یکی از رقبای اصلی کمری، دارای قیمت پایه ۲۸۹۹۰ دلار (معادل یک میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان) و حداکثر قیمت ۳۳۹۹۰ دلاری (معادل دو میلیارد و ۲۴۵ میلیون تومان) است.

با اینکه نسل جدید کمری به طور کلی گران‌تر است، اما این واقعیت که قیمت آن تقریباً با مدل قبلی برابری و در عین حال قدرت بیشتری را ارائه می‌کند، باعث می‌شود که این یک معامله منصفانه به حساب بیاید. این خودرو از آخرین نسل سیستم هیبریدی معروف تویوتا مانند پریوس جدید استفاده می‌کند، اما به جای پیشرانه ۲.۰ لیتری، از پیشرانه ۲.۵ لیتری استفاده می‌کند. کمری جدید همچنین دارای استایل بسیار بهبودیافته و آخرین فناوری‌های کمک راننده تویوتا است.

دیگر خبرها

  • سیل برای دوبی گران‌تمام‌ شد/آخرین قیمت منات،رینگیت،لاری،دینار و ریال را ببینید
  • (عکس) تویوتا کمری محبوب ایرانیان ارزان‌تر از چینی‌های بازار ایران!
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
  • قیمت دلار امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات
  • سکه امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ گران شد یا ارزان ؟
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت امروز طلا و سکه
  • قیمت دلار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جزئیات