Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@13:39:35 GMT

کاهش تعرفه صادرات مرغ

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۴۸۱۵

عباس قبادی دبیر ستاد تنظیم بازار در نشست خبری که صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به افزایش وزن گوشت مرغ تولید داخل مقرر شد شرکت پشتیبانی امور دام کشور صرفا از ابتدای سال ۹۹ تا تاریخ ۲۱ فروردین نسبت به جمع آوری و خرید گوشت مرغ با وزن یک کیلو و ۸۰۰ گرم تا ۲ کیلو و ۲۰۰ گرم اقدام کند و پس از آن تاریخ طبق دستورالعمل ابلاغی اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار اقتصادی- او با اشاره به نیاز به افزایش تسهیلات خرید مرغ از هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان به ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان، گفت: برای مدیریت بازار مصرف، شرکت پشتیبانی امور دام کشور مجاز است تا در صورت داشتن متقاضی نسبت به عرضه موجودی گوشت منجمد در اردیبهشت به قیمت ۱۱ هزار و ۶۰۰ تومان اقدام کند تا تعادل بین عرضه و تقاضا برقرار شود. گوشت مازاد موجود در بازار باید طبق مصوبات ذکر شده جمع آوری شود.

 

قبادی بیان کرد: در شرایط فعلی قیمت مرغ در بازار حدود ۱۰ هزار تومان و قیمت فروش آن حدود ۱۲ هزار تومان است، برای حفظ ثبات قیمت در بازار باید اقداماتی صورت بگیرد.

در ادامه مراسم برخی از تولید کنندگان نسبت به قیمت تمام شده مرغ و اختلال در سود دهی صحبت کردند همچنین تعدادی از عرضه کنندگان مرغ منجمد نسبت به بالا رفتن هزینه تمام شده و کاهش تفاوت قیمت تمام شده بین مرغ تازه و مرغ منجمد گله کردند.

قبادی گفت: در موضوع صادرات مرغ به دنبال درآمد ارزی هستیم، مرغداری‌ها صنایعی بسیار آسیب پذیر هستند پس انتظار داریم وزارت جهاد کشاورزی برای کوتاه مدت با کاهش عوارض صادرات مرغ و رسیدن آن به حدود ۱۵۰۰ تومان موافقت کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ستاد تنظیم بازار مرغ درآمد ارزی صادرات مرغ قیمت مرغ تولید مرغ صادرات مرغ تعرفه های صادراتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۴۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا و سکه امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش صدای ایران،امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ قیمت طلا به شرح زیر است:

قیمت اونس طلا امروز
هر اونس طلا، امروز به ۲،۳۱۴ (دو هزار و سیصد و چهارده) دلار رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۰.۵۷ درصدی داشته است.

آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار
قیمت طلا پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۳،۵۳۹،۲۰۰ (سه میلیون و پانصد و سی و نه هزار و دویست) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۰.۲۵ درصدی داشته است.

آخرین نرخ مثقال طلا ۱۸ عیار
همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با کاهش ۰.۰۹ درصدی نسبت به روز قبل، ۱۵،۳۵۴،۰۰۰ (پانزده میلیون و سیصد و پنجاه و چهار هزار) تومان معامله شد.

قیمت سکه امامی امروز
قیمت سکه امامی به ۴۲،۴۰۰،۰۰۰ (چهل و دو میلیون و چهارصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۲۳ درصدی داشته است.

قیمت نیم سکه امروز
همچنین نیم سکه بدون تغییر نسبت به روز قبل، ۲۵،۰۰۰،۰۰۰ (بیست و پنج میلیون) تومان معامله شد.

آخرین نرخ ربع سکه
ربع سکه، امروز به ۱۵،۱۰۰،۰۰۰ (پانزده میلیون و یکصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۶۶ درصدی داشته است.

قیمت سکه گرمی امروز
همچنین هر سکه گرمی با کاهش ۱.۴۷ درصدی نسبت به روز قبل، ۶،۸۰۰،۰۰۰ (شش میلیون و هشتصد هزار) تومان معامله شد.

دیگر خبرها

  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • قیمت طلا و سکه امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • قیمت مرغ در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۵ اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  • چرا قیمت سکه کاهشی شد؟
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد؟
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد