Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از قاتلان بی رحم صادق برمکی بعد از اینکه نتوانست با نقشه فرار از زندان‌ راه به جایی ببرد در زندان میاندوآب خودکشی کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ در جریان ناآرامی‌هایی که در چند روز اخیر در برخی از زندان‌های کشور رخ داد و برخی از زندانیان به دلیل ترس از مبتلا شدن به کرونا در زندان نقشه فرار از زندان‌ها را کشیده بودند، خبری مبنی بر خودکشی قاتل صادق برمکی در زندان میاندوآب در فضای مجازی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادق برمکی، پسر جوانی بود که در آخرین روز از تابستان‌‬ سال ٩۶ با نقشه بی‌‌رحمانه ٣ دوستش، قربانی جنایتی وحشتناک شد. پسر ١٩ ساله‌ای که پس از ضربات ‌ساطور و سنگ در‬ حالی‌‬ که هنوز نفس می‌کشید در شعله‌های آتش کشته شد. قاتلان بی‌رحم ‌از این کار ترسناک‌شان فیلم هم گرفته بودند.

فیلمی که راز این قتل هولناک را فاش کرد. در پرونده قتل دلخراش صادق برمکی، ٣‌‬ دوست با دلایل و معمایی نامعلوم صادق را کشتند و با تأیید شدن حکم اعدام‌شان، مادر ‌مقتول چشم انتظار اجرای حکم قاتلان پسرش بوده است. حکمی که برای جور شدن پول تفاضل دیه ‌به اجرا درآمد و تا امروز به طول انجامید.

گفته می‌شود فردی که در زندان میاندوآب دست به خودکشی زده است سیددانیال.ز یکی از متهمان این پرونده است که به همراه سه متهم دیگر به اعدام محکوم شده بود.

یک منبع آگاه درباره این حادثه می‌گوید: سید دانیال و یکی دیگر از قاتلان صادق همراه ۱۵ الی ۱۶ نفر قصد فرار از زندان را هنگامی که زندانیان دست به شورش زدند، داشتند که پس از شورش و آتش سوزی در زندان ماموران متوجه نقشه آنها شدند و جلوی فرار قاتلان صادق را گرفتند و سپس او را به زندان میاندوآب منتقل کردند.

او پس از انتقال به این زندان دست به خودکشی زده است و اگرچه پیش از این نیز چندبار اقدام به خودکشی داشته است. درباره ناآرامی در زندان مهاباد، روز دهم فروردین ماه علی اکبر گروسی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی هم درخصوص انتشار اخباری درباره ناآرامی در زندان مهاباد گفت: هیچگونه مشکل یا نگرانی در زندان‌های استان آذربایجان غربی وجود ندارد و مشکل مختصری که بامداد دهم فروردین ماه در زندان مهاباد اتفاق افتاده بود با حضور موثر مسئولین استانی و یگان‌های انتظامی رفع شد.

در این جریان هیچ اتفاقی برای زندانیان به وقوع نپیوسته و تعداد اندکی از زندانیان که مجازات‌های سنگین دارند، سعی داشتند داخل زندان مهاباد را با چالش مواجه کنند که با هوشیاری مامورین و مسئولین زندان و عدم همراهی سایر زندانیان این غائله به اتمام رسید و در همان لحظات اولیه آرامش به زندان برگشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خودکشی قتل قاتل فرار فرار از زندان زندان میاندوآب زندان مهاباد صادق برمکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۴۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد اشتغال برای ۱۲۴۸ نفر از زندانیان در کردستان

 رئیس کل دادگستری کردستان اظهار کرد: بنیاد تعاون زندانیان کردستان با دارا بودن ۴۶ کارگاه فعال در حوزه‌های، کشاورزی، دامداری، محصولات گلخانه ای، پرورش قارچ، پرورش ماهی، انواع رشته‌های صنایع دستی، قالی بافی، مونتاژ انواع لامپ‌های کم مصرف، بلوک زنی و ... به صورت خودگردان، مشارکت یا واگذاری به کارآفرین و همچنین اعزام زندانیان به مراکز صنعتی و دولتی برای یک‌هزارو ۲۴۸ نفر از زندانیان اشتغال ایجاد کرده است.

 به گفته حجت الاسلام سیدحسین حسینی، ۵۷۰ نفر از این افراد به صورت اعزام به کار خارج از زندان و مراکز خصوصی و دولتی مشغول به کار و مابقی در کارگاه‌های داخل و خارج از زندان شاغل هستند.

وی ادامه داد: در راستای تشویق کارآفرینان برای راه اندازی و فعالیت کارگاهی داخل و خارج از زندان‌ها و همچنین تشویق مراکز خصوصی جهت بکارگیری زندانیان این بنیاد با همکاری اداره کل زندان‌ها و اداره مراقبت بعد از خروج و بررسی در کمیته اشتغال اقدام به معرفی کارآفرینان به بانک جهت دریافت تسهیلات تبصره ۱۶ با کارمزد بانکی ۴ درصد می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان کردستان اضافه کرد: در راستای آموزش زندانیان و حرفه آموزی در سال جاری ۲ هزار و ۳۱۸ فقره گواهی نامه مهارت حرفه‌آموزی در ۵۰ رشته مختلف توسط اداره حرفه آموزی و اشتغال زندان صادر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • آزادی زندانیان به برکت کلام وحی
  • «اعتبار» جایگزین «دهن‌لق» شد
  • شورش در زندانی در اکوادور که سرکرده یک باند تبهکار از آن فرار کرده است
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲۴۸ نفر از زندانیان در کردستان
  • کاهش جمعیت کیفری زندان‌های استان بوشهر
  • درگیری خونین در ساحل بندر/ قاتل، همشهری اش را کشت و فرار کرد
  • درگیری خونین در ساحل بندر | قاتل،همشهری اش را کشت و فرار کرد
  • اشتغال ۱۲۴۸ نفر از زندانیان در استان کردستان
  • اشتغال هزار و ۲۴۸ نفر از زندانیان استان کردستان در ۴۶ کارگاه فعال
  • اشتغال به کار ۹۱۴ زندانی کهگیلویه و بویراحمد طی سال گذشته