Web Analytics Made Easy - Statcounter

سامانه فروش انلاین کتب درسی دانشگاه پیام نور فعال است و دانشجویان و کلیه متقاضیان خرید کتاب‌های این دانشگاه می توانند منابع درسی خود را در بازه زمانی 24 تا 72 ساعت در هر نقطه در داخل یا خارج از کشور پس از ثبت سفارش در این سامانه دریافت کنند.

به گزارش ایسنا و بر اساس اعلام دانشگاه پیام نور، دانشجویان جهت ثبت سفارش می توانند به سامانه فروش آنلاین کتاب به نشانی digibook.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

pnu.ac.ir مراجعه کنند.

همچنین،فایل دیجیتال کلیه عناوین منابع درسی که در مرکز چاپ و توزیع دانشگاه پیام نور چاپ و تولید می‌شود؛ با تخفیف ۷۰ درصد به علاقمندان و متقاضیان ارائه می‌گردد.

دانشجویان می‌توانند با ورود به سایت دانشگاه پیام نور www.pnu.ac.ir از منوی بالای صفحه گزینه دانشجو را انتخاب کرده و وارد سامانه شده و نسخه اندروید اپلیکیشن کتابخوان را نصب و مبادرت به انتخاب و خرید کتاب نمایند و یا از سایت apps.pnu.ac.ir وارد شده و کتاب مورد نظر را انتخاب و خریداری نمایند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دانشجویان می‌بایست حتما از طریق آپ دانلود شده وارد سامانه شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه پيام نور کروناویروس دانشگاه پیام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۴۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس فتا: ارسال پیام درخواست واریز وجه و ارز دیجیتال شگرد کلاهبرداران اینترنتی است

سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ، نسبت‌به شیوه‌ی جدید کلاهبرداری اینترنتی هشدار داده است. او در تشریح این شیوه‌ی کلاهبرداری گفت:

یکی از شگردهای مجرمین سایبری به جهت کلاهبرداری، دسترسی غیرمجاز به شبکه‌های اجتماعی دوستان و نزدیکان شما و سپس ارسال پیام به جهت واریز وجه و یا ارز دیجیتال برای شما است.

- داود معظمی گودرزی، رییس پلیس فتا تهران بزرگ

به گزارش زومیت، او برای مقابله با این شگرد دو راهکار را توصیه کرده است. برای این‌که مردم پس از مواجهه با این پیام‌ها فریب نخورند، رییس پلیس فتا تهران تأکید کرده است که افراد باید پس از مواجهه با این گونه پیام‌ها، حتی از طرف اعضای خانواده‌ی خود، قبل از اقدام به واریز وجه از طریق تماس تلفنی صحت آن پیام را بررسی کنند؛ چرا که ممکن است شبکه‌ی اجتماعی ارسال‌کننده‌ی پیام هک شده باشد و او این پیام را نفرستاده باشد.

علاوه‌بر این، معظمی گودرزی برای پیشگیری از هک شدن حساب کاربری افراد در شبکه‌های اجتماعی نیز این راهکار را توصیه کرده است:

«مهم‌ترین راهکار مقابله با دسترسی غیرمجاز به شبکه‌های اجتماعی، فعال‌سازی قابلیت احراز هویت دو مرحله‌ای است که در واقع می‌تواند به عنوان یک سپر امنیتی مضاعف برای شما عمل کند.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آموزش: کاربردی‌ترین ترفندهای واتس‌اپ
  • اعتیاد به گوشی را با ابزارهای دیجیتال سلامت شکست دهید
  • نهال گردو اصلاح شده و تضمینی فقط 35 هزار تومان
  • ارسال پیام و درخواست واریز وجه و ارز دیجیتال، شگرد جدید کلاهبرداران اینترنتی
  • تهدید بمب گذاری در بیش از ۵۰ مؤسسه آموزشی در پاریس
  • تولید قطعات پیچیده صنعتی با پرینتر سه بُعدی فلزی ایران ساخت
  • جزئیات جدید ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳
  • پلیس فتا: ارسال پیام درخواست واریز وجه و ارز دیجیتال شگرد کلاهبرداران اینترنتی است
  • آغاز فرآیند ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۲۸ فروردین
  • آغاز فرآیند ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۲۸ فروردین ماه سال جاری