Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پس از تعویق المپیک ۲۰۲۰ توکیو، فدراسیون والیبال قراردادش با ایگور کولاکوویچ را فسخ کرد و به دنبال جذب مربی برای هدایت تیم ملی است.

محمدرضا دامغانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره فسخ قرارداد کولاکوویچ و انتخاب جایگزین برای او گفت: اگر داورزنی به وزارت ورزش نمی‌رفت و در فدراسیون والیبال می‌ماند، کولاکوویچ خیلی زودتر از گردونه والیبال ایران جدا می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جامعه والیبال پس از رفتن ولاسکو، هر مربی را نمی‌پذیرد. ولاسکو شاخصی برای انتخاب مربی تیم ملی شده است و همه گزینه مد نظر را با او می‌سنجند.

کارشناس والیبال ادامه داد: فدراسیون باید به دنبال گزینه‌ای باشد که هم تجربه حضور در المپیک را داشته و هم خیلی بهتر از کولاکوویچ باشد. کولاکوویچ زحمات زیادی برای تیم ملی کشید اما داشته‌ها و دانستنی‌های او به اتمام رسیده بود و به اذعان برخی از ملی‌پوشان، رضایت فنی از او نداشتند. بارها از ملی‌پوشان شنیده بودم که کولاکوویچ شخصیت بالایی دارد اما دانش فنی او به اندازه مربیان روز دنیا نبوده است.

وی در ادامه درباره گزینه‌های مد نظر فدراسیون گفت: با توجه به اینکه المپیک در پیش است، باید بهترین گزینه انتخاب شود. والیبال و بازیکنان اعتقادی به مربی داخلی ندارند. شاید بار فنی و دانش مربیان ایرانی بالا و به روز باشد اما متأسفانه فرهنگی که از مربی ایرانی اطاعت شود، کمرنگ است. گزینه خارجی ترجیحاً بهتر است البته مربی خارجی که به علم روز والیبال آگاه و با تیم‌های بزرگ دنیا کار کرده باشد و سابقه حضور در المپیک را نیز داشته باشد. همچنین باید دید آیا گزینه‌های مد نظر فدراسیون تمایلی به همکاری با ایران دارند یا خیر؟ با توجه به زمان باقی‌مانده تا المپیک ۲۰۲۰ توکیو، می‌توانیم مربی خوبی را جذب کنیم.

دامغانی در پاسخ به این سوال که نظر شما درباره حواشی پیش آمده بین داورزنی و وکیلی چیست؟ افزود: تا چیزی که خودم به چشم ندیده باشم، نمی‌توانم درباره آن توضیحی بدهم. در مقطعی که من با وکیلی و ست‌کوویچ کار می‌کردم، متأسفانه ست‌کوویچ در مقطعی بازیکنان را کتک می‌زد اما هیچ‌گاه ندیدم وکیلی چنین کاری را انجام دهد. حتی اگر چنین اتفاقی نیز رخ می‌داد، نباید این‌گونه در رسانه پررنگ می‌شد چرا که وکیلی برای والیبال زحمات بسیاری کشیده و حتی مربی اخلاق سال نیز شده است.

کارشناس والیبال بیان کرد: از سوی دیگر، داورزنی مدیر باهوش و سرد و گرم ورزش را چشیده است. فکر نمی‌کنم او بر اساس شنیده‌ها، حرفی زده باشد. احتمال دارد مشاوران به او اشتباه گفته باشند.

کد خبر 4892211 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو ایگور کولاکوویچ ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس کشتی آزاد فیفا کشتی فرنگی فدراسیون فوتبال احمد سعادتمند المپیک 2020 توکیو مهدی محمدنبی وزارت ورزش و جوانان المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۵۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ

سرمربی تیم ملی فوتبال اتریش به گزینه اصلی هدایت بایرن مونیخ برای فصل آینده تبدیل شده است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال بایرن در حال تدارک یک انقلاب برای فصل آینده است. از دست دادن هژمونی در بوندسلیگا مقابل بایرلورکوزن پس از ۱۱ قهرمانی پیاپی، حذف عجیب مقابل ساربروکن دسته سومی در جام حذفی (۲-۱) و شکست (۰-۳) مقابل لایپزیش در جام حذفی آلمان در ماه آگوست بدترین فصل این باشگاه در یک دهه اخیر را رقم زده است.

تنها موفقیت بایرن در لیگ قهرمانان رقم خورده است و آنها در حالی به نیمه‌نهایی رسیده‌اند که باید در این مرحله با رئال مادرید بازی کنند. در صورت شکست برابر رئال و عدم موفقیت در یوسی‌ال، این تیم برای اولین بار از فصل ۲۰۱۲- ۲۰۱۱ بدون هیچ جامی فصل را به پایان خواهد رساند.

با توجه به این عملکرد، توماس توخل همان طور که اسفند پارسال اعلام کرد، با توافقی که با باشگاه داشته است، آخر فصل از جمع مونیخی‌ها جدا می‌شود. یان کریستین دریسن، مدیر بایرن مونیخ هم هدف این باشگاه را بازسازی این تیم برای فصل آینده با یک مربی جدید اعلام کرد. با توجه به جدایی توخل، تلاش مدیران بایرن‌مونیخ برای انتخاب مربی جدید این تیم آغاز شده است.

پس از پاسخ منفی ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن، یولیان ناگلزمن سرمربی تیم ملی آلمان و سباستین هوینس سرمربی موفق تیم اشتوتگارت که این تیم را به جمع ۴ تیم برتر بوندسلیگا رسانده و آنها را به کسب سهمیه لیگ قهرمانان امیدوار کرده است، حالا باواریایی‌ها به دنبال یک مربی جدید هستند.

در این راستا خبر می‌رسد که رالف رانگنیک، سرمربی آلمانی تیم ملی اتریش گزینه اول بایرن برای فصل آینده است و سایر گزینه‌هایی که روی میز بوده‌اند مانند زین‌الدین زیدان، اونای امری، یولن لوپتگی، روبرتو دی‌زربی و مارتین دمیکلیس پشت سرمربی فعلی اتریش خواهند بود.

اسکای آلمان گزارش داده است که سران باوارایایی‌ها در حال مذاکره با رانگنیک هستند و قراداد او با بایرن، مانع از هدایت اتریش در یورو نمی‌شود.

همچنین قرارداد کوتاه مدت با این مربی می‌تواند سبب شود تا برای فصل ۲۰۲۶-۲۰۲۵، بایرن به دنبال مربیان مورد علاقه‌اش یعنی آلونسو و کلوپ برود. قرارداد آلونسو با لورکوزن در سال ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد و کلوپ هم که فصل آینده قصد استراحت دارد، پس از یک سال دوری، آماده نشستن روی نیمکت خواهد بود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ
  • زنگ خطر برای والیبال ملی؛ لطیفه‌ای با کلیدواژه «همه برای یکی»!
  • والیبالیست‌های ایرانی ۳۰۰ درصد گران شدند!
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب
  • پاداش تاریخی برای بلندقامتان ایران در صورت کسب سهمیه المپیک
  • وعده پاداش تاریخی برای صعود تیم ملی والیبال به المپیک
  • باشگاه تراکتور: با چند گزینه پر افتخار در حال مذاکره هستیم
  • بهبودی به تیم والیبال صنعتگران پیوست
  • گزینه جنجالی والیبال ایران معادلات را به هم زد