Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@05:02:34 GMT

مشکلات کشور به دست جوانان و بانوان حل می شود

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۵۰۳۶

مشکلات کشور به دست جوانان و بانوان حل می شود

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: خدمت رسانی به ملت در مواجهه با ویروس کرونا نوعی جهاد است و به طور قطع رحمت الهی شامل این جهادگران می شود که مشکلات کشور به دست جوانان و بانوان رفع می گردد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، سردار علی رزم جو در بازدید از کارگاههای تولید ماسک شهرستان دیر با بیان اینکه مشکلات کشور به دست جوانان و بانوان حل می شود، اظهار داشت: اگر این داوطلبی‌ها و علاقه‌ها و پای کار بودن‌ها نبود تحت هیچ شرایطی کشور از پس مبارزه با این ویروس کرونا بر نمی‌آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تلاش‌های جهادی بانوان و پشتیبانی آنان از رزمندگان خط مقدم مبارزه با کرونا، علاوه بر تأمین نیازهای آنان موجب افزایش روحیه و تلاش مضاعف کادر درمان برای غلبه بر این ویروس منحوس می باشد.

رزمجو  تلاش برای کمک به همنوعان را جهاد عنوان کرد و افزود: خدمت رسانی به ملت در مواجهه با ویروس کرونا نوعی جهاد است و به طور قطع رحمت الهی شامل این جهادگران می شود.

وی گفت: در وضعیت حساس چند روز اخیر که با کمبود ماسک مواجه بودیم، خواهران بسیجی گروه‌های جهادی و حوزه‌های مقاومت خواهران با دوخت ماسک دست‌دوز و روپوش‌های بهداشتی و پخش کردن رایگان آن میان شهروندان و کادر درمان بیمارستان، به کمک آن‌ها شتافتند تا بگویند همه باهم در کنار هم ویروس کرونا را شکست خواهیم داد.

رزمجو افزود: با توجه به شرایط حساس کشور و نیاز هموطنان به ماسک و دستکش، کارگاه‌هایی جهت تامین این نیاز مردم در سطح استان راه‌اندازی شده است که طبق آخرین آمار، با فعالیت ۱۳۴ کارگاه تولید ماسک، روزانه ۷۰ هزار ماسک و ۱۶ هزار دستکش تولید می‌شود که تا به امروز ۹۴۹هزار و ۵۶۷ عدد ماسک و دستکش در سراسر استان توزیع شده است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: خبرنگاران نقش بسزایی در انتقال این خلاقیت‌ها برای مبارزه با این ویروس را دارند، که قابل تقدیر می باشند.

وی در پایان با بیان اینکه سپاه و بسیج در عرصه مقابله با ویروس کرونا نقش مهم و تاثیرگذاری ایفا می‌کند اظهار داشت: ضدعفونی معابر شهرها و روستاها و توزیع لوازم مورد نیاز مردم در مقابله با ویروس‌کرونا، کمک به ناجا در کنترل ورودی و خروجی و کمک به هلال احمر در طرح غلبارگری از جمله برنامه بسیجیان در این عرصه است.

در ادامه اصغر هشمتی مدیر موسسه خیریه روستای لمبدان حاجی آباد که مراحل دوخت ماسک در کارگاه وابسته به این موسسه انجام می شود اظهار کرد: روزانه ۲ هزار ماسک، ۵ هزار دستکش، ۱۰۰ عدد گان و ۴۰۰ عدد سر آستین، توسط ۲۴ بانو خیاط جهادگر تولید می شود، و به صورت روزانه در سراسر شهرستان توزیع می شود.

وی با بیان اینکه فعالیت این موسسه تا زمان ریشه کنی و پایان کرونا ادامه خواهد داشت گفت: مجموعه فعالین این طرح متشکل بسیجیان داوطلب خواهر و برادر می باشند، که در سه شیفت در این بخش مشغول تولید ماسک و… می باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۵۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، راهگشای تولید در منطقه آزاد ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  عزیز برگ نی در دیدار جمعی از تولیدکنندگان و صاحبان صنایع ، با مدیرعامل و معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: تعدد تصمیم گیری های دستگاه های اجرایی عدم مدیریت یکپارچه مشکلات عدیده برای فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی ایجاد کرده است. 

وی حذف معافیت مالیات بر ارزش افزوده را مشکل دیگر تولیدکنندگان عنوان کردو افزود: عدم ثبات قوانین مناطق آزاد و بخشنامه های روزمره تولیدکنندگان را سردرگم کرده است. 

برگ نی مشکل عدم وجود شعبه ارزی بانک ها در منطقه را از دیگر مشکلات تولید در منطقه عنوان کرد و گفت: برای رفع تعهد ارزی تولیدکننده مجبور است به کرات به مرکز استان سفر کند. 

وی مشکل قرنطینه گمرک و قوانین دستپاگیر ، مشکلات بانکی و بازرگانی را از دیگر موارد قابل بررسی عنوان کرد و اضافه کرد: در سال جهش تولید نیاز است بخش عمده مشکلات تولیدکنندگان رفع شود. 

این فعال اقتصادی و تولیدکننده منطقه آزاد ماکو با اشاره به آمادگی تمامی فعالان اقتصادی برای لبیک گویی به منویات مقام معظم رهبری در تحقق شعار سال ابراز امیدواری کرد: منطقه آزاد ماکو پیشران جهش تولید با مشارکت مردم خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • مشکلات بانوان را باید با راهکار‌های استانی و بومی مرتفع کرد
  • اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، راهگشای تولید در منطقه آزاد ماکو
  • کارخانه هایی که بسیج کارگری دارند تعطیل نشده اند
  • دریاچه آزادی، میزبان آب های‌آرام بانوان قهرمانی کشور جوانان
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • پیروزی پرگل دختران فوتبال ایران برابر ازبکستان
  • پیروزی تیم فوتبال جوانان بانوان برابر ازبکستان
  • جشنواره شمیم ریحان در استان قم برگزار می‌شود
  • تسکیل مجلس مشورتی بانوان