Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@09:08:33 GMT

رئیس جمعیت هلال احمر منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۵۱۲۱

رئیس جمعیت هلال احمر منصوب شد

رییس جمعیت هلال احمر منصوب شدرییس جمهوری در حکمی کریم همتی را برای مدت ۴ سال به عنوان «رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران» منصوب کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در حکمی کریم همتی را برای مدت ۴ سال به عنوان «رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران» منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حکم حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی برای همتی آمده است: «در اجرای بند (۵) قسمت (ب) ماده (۱۰) قانون اصلاح اساسنامه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مصوب ۲۴ اردیبهشت ۱۳۸۲مجلس شورای اسلامی، با عنایت به معرفی شورای عالی و نظر به تعهد و تجربیات ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم برای مدت ۴ سال به عنوان «رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید.»

رئیس جمهوری افزود: «انتظار دارد با جلب بیش از پیش مشارکت مردم نوع‌دوست و شریف ایران و سازمان‌های مردم نهاد داخلی و بین‌المللی و تعامل مثبت و سازنده با سازمان صلیب سرخ جهانی و مؤسسات مرتبط جامعه ملل و کشورها نسبت به ارائه بهنگام خدمات انسان‌دوستانه به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از حوادث طبیعی و به ویژه در شرایط کنونی کشور جهت مقابله جدی با شیوع ویروس کرونا اقدام نمایید.»

روحانی در این حکم آورده است:« توفیق شما را در تحقق اهداف آن جمعیت با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.»

همتی از ۲۲ اسفند به عنوان سرپرست هلال احمر فعالیت می‌کرد.

عضویت در هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران، معاون پارلمانی وزیر بهداشت بود و مدیرکلی جمعیت هلال احمر استان ایلام از سوابق کریم همتی است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رئیس جمعیت هلال احمر هلال احمر منصوب انتصاب جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران رئیس جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۵۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: بر اساس اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، در کیلومتر ۹۰ جاده طبس_خوربیابانک یک تصادف زنجیروار رخ داد.

کاوسی افزود: در این حادثه یک دستگاه تریلی با یک خودرو تیبا و یک نفر شتر برخورد کرده و هشت نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: عوامل امدادی هلال احمر در این حادثه به مدت ۳۰ دقیقه با استفاده از ست هیدرولیک نجات موفق به رهاسازی یک مصدوم شدند.

کاوسی افزود: این حادثه جان‌باخته نداشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • اعزام اولین گروه پزشکی ایران به حج عمره
  • هلال احمر ایران رئیس کارگروه سلامت بریکس می‌شود
  • ابراز همدردی رئیس هلال احمر ایران با مردم افغانستان
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان
  • پیام همدردی کولیوند در پی وقوع سیل در افغانستان
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد
  • اعزام ۱۳ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر بام ایران برای امدادرسانی در چهار حادثه