Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد: امکان ثبت نام مجدد در آزمون‌های دستیاری دندانپزشکی و پزشکی فراهم شد.

آبتین حیدرزاده در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اظهار کرد: امکان ثبت نام در آزمون دستیاری دندان پزشکی مجددا از چهارم تا پنجم اردیبهشت ماه فراهم خواهد شد.

وی افزود: ضوابط و مقررات همان ضوابط و مقررات قبلی مندرج در دفترچه است و تغییری ندارد، علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش پزشکی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی بیان کرد: براساس آخرین آمار گزارش شده تا کنون در ازمون این دوره دستیاری تخصصی دندان پزشکی ۲۱۳۰ نفر ثبت نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین از ششم تا هشتم اردیبهشت ماه امکان ثبت نام در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی مجددا از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی انجام می‌شود. ضوابط و مقررات این آزمون نیز تغییری نکرده است.

حیدرزاده گفت: در این دوره ازمون نیز 13 هزار و 258 نفر ثبت نام کرده اند.

انتهای پیام/4040/

منبع: آنا

کلیدواژه: آزمون دستیاری رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی حیدرزاده امکان ثبت نام مرکز سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۵۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مهارت ۲۰ هزار و ۷۲۰ نفر در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی، مهدی رحمدل افزود: ۱۵ هزار و ۶۶۷ نفر از شرکت کنندگان در آزمون مهارتی را بانوان و ۱۹ هزار و ۵۷۷ نفر را مردان تشکیل می‌دهند.
وی با اشاره به سنجش مهارت ۱۹ هزار و ۸۳۴ نفر از طریق آزمون‌های برخط در استان افزود: پارسال پنج هزار و ۷۷۶ نفر از کارآموزان بخش دولتی، ۱۰ هزار و ۵۸۰ نفر از کار آموزان بخش آموزشگاه‌های آزاد و سه هزار و ۴۷۸ نفر از بخش اصناف در آزمون‌های آنلاین شرکت کردند.
به گفته رحمدل همچنین پارسال ۷۲۹ نفر در آزمون‌های صنایع ساختمان، سه هزار و ۶۴۰ نفر تمدید صنایع ساختمان، ۲۴۱ نفر در آزمون‌های تفاهم نامه و ۴۳۰ نفر در سنجش برای تمدیدتفاهم نامه شرکت کردند.
اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی در ۹ مرکز دولتی به متقاضیان، آموزش مهارت‌های فنی ارایه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • کسب مهارت ۲۰ هزار و ۷۲۰ نفر در خراسان شمالی
  • دو مدال طلای جهانی بر گردن دانشجوی مخترع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
  • دو مدال طلا جهانی، دستاورد دانشجوی مخترع علوم پزشکی بیرجند
  • امکان ثبت نام مجدد در آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت
  • امکان ثبت‌نام مجدد در آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت
  • کاهش زمان معطلی مسافران خط 7 مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی
  • پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل
  • رشد ۵۰ درصدی عملکرد دانشکده دندانپزشکی طی یک سال گذشته
  • پلمب اماکن غیرمجاز دندانپزشکی و ماساژدرمانی در اردبیل
  • ثبت نام مجدد در نوبت دوم کنکور از فردا (چهارشنبه)