Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسن مفخمی شهرستانی اظهار داشت: با آغاز تعطیلات نوروز در کنار دیگر مأموریت‌های پلیس در حوزه نظم و امنیت اجتماعی و اجرای طرح‌هایی چون مرزبانی زیستی و فاصله گذاری اجتماعی، برنامه ریزی گسترده ای به منظور پیشبرد مأموریت‌ها در حوزه‌های مختلف انجام پذیرفت.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین برنامه ریزی های پلیس، مبارزه با قاچاقچیان کالا و محتکران کالا بود که طی این مدت ۲۵ نفر به دلیل قاچاق کالا دستگیر و بیش از ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق نیز از آنان کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در برنامه ریزی پلیس در مقابله با مواد مخدر نیز در این بازه زمانی تعداد ۲۸۲ نفر دستگیر و ۱۳۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

سردار مفخمی شهرستانی از کاهش ۵۵ درصدی جان باختگان سوانح رانندگی و کاهش ۶۶ درصدی مصدومان این سوانح از تاریخ ۲۸ اسفند تا پایان تعطیلات نوروز در استان خبر داد و گفت: در این تصادفات ۹ نفر جان خود را از دست دادند.

وی در ادامه اضافه کرد: با تلاش پلیس در برخورد با سارقان نیز میزان کشفیات پلیس نسبت به میزان وقوع سرقت، ۸۹ درصد بود و آمار دستگیری سارقان ۴۸ درصد افزایش داشت.

آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: در این ایام به طور میانگین روزانه ۸۷ واحد گشت خودرویی، ۲۵ دستگاه گشت موتورسیکلت و ۲۹ تیم پلیس به صورت پیاده فعالیت داشتند.

کد خبر 4893382

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی استان مرکزی قاچاق ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام فاصله گذاری اجتماعی شهرکرد گرگان طرح غربالگری روز طبیعت بارش باران سال جهش تولید استانداری قزوین ضدعفونی کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۵۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان از جریمه ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریالی یک قاچاقچی کالا در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، علیرضا لطفی در جمع خبرنگاران گفت: ماموران نیروی انتظامی محموله قاچاق را از یک دستگاه کامیون کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی افزود: این پرونده که شامل قاچاق پارچه و فندک به ارزش 97 میلیارد و 24 میلیون ریال بود، در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان بیان کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم را به پرداخت 97 میلیارد و 24 میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا و 30 میلیارد ریال برابر ارزش خودروی حامل کالا محکوم کرد.

انتهای پیام/645

دیگر خبرها

  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان
  • هدف گذاری برای تجارت ۱۰میلیارد دلاری ایران و پاکستان
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد