Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ایالت کنتاکی به شدت از کمبود و نحوه توزیع تجهیزات پزشکی و درمانی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا انتقاد کرده است. ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، اندی بشائر فرماندار ایالت کنتاکی در اظهاراتی ضمن انتقاد از کمبود تجهیزات پزشکی و درمانی در این ایالت گفت: این واقعا برای ایالت ما سخت بوده است تا تجهیزات پزشکی و درمانی کافی و لازم برای مقابله با شیوع ویروس کرونا را تامین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایالت ما مجبور است برای تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز خود با دولت فدرال رقابت کند و ما توانایی چنین رقابتی را نداریم.

آمریکا 48 دستگاه تنفسی کشور باربادوس را دزدیدترامپ از استقرار بیش از 3000 پرسنل نظامی در سه ایالت آمریکا خبر داد

وی در ادامه افزود: بزرگترین مشکل ما برای تامین تجهیزات پزشکی و درمانی مورد نیاز با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا این بوده است که برای هر سفارش ما برای تامین تجهیزات پزشکی و درمانی، دولت فدرال نیز سفارش مشابهی را ارائه داده است. برای ما خرید این تجهیزات در شرایطی که باید با دولت فدرال رقابت کنیم، بسیار سخت شده است. قصد خرید هر چیزی را داریم، دولت زودتر آن را خریداری می‌کند.

اظهارات فرماندار ایالت کنتاکی پس از آن است که اظهارات مشابه دیگری نیز اواخر مارس در این خصوص بیان کرده بود.

وی تاکید کرد: ایالت کنتاکی برای تامین دستگاه‌های تنفس مصنوعی با چالش جدی روبرو شده است و مذاکراتی را با شرکت‌های بومی برای تولید این دستگاه آغاز کرده‌ایم.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا تجهیزات پزشکی و درمانی ایالت کنتاکی ویروس کرونا برای تامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۵۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تجهیز دهیاری‌های دره‌شهر به تجهیزات اطفای حریق

فرماندار دره‌شهر گفت: دهیاری‌های دره شهر باید به تجهیزات اطفای حریق مجهز شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، جلسه کمیته اطفای حریق شهرستان دره شهر به ریاست فرماندار و با حضور بخشدار مرکزی، مسئولان منابع طبیعی و دهیاران بخش مرکزی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در محل فرمانداری شهرستان دره شهر برگزار شد.

هوشنگ طاهری، فرماندار دره‌شهر در این جلسه تجهیز دهیاری‌ها به ملزومات اطفای حریق را برای کنترل آتش‌سوزی‌های احتمالی مراتع و مزارع خواستار شد.

وی با اشاره به بارندگی‌های سال زراعی جاری، افزود: شدت بارندگی‌ها در سال جاری موجب پوشش گیاهی مناسب در منطقه شده است و شرایط آب و هوایی احتمال وقوع حریق را افزایش می‌دهد.

فرماندار دره‌شهر خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی و پراکندگی عرصه‌های منابع طبیعی، امکانات شهرستان پاسخگو نیست و مسئولان استانی باید در راستای تجهیز اداره منابع طبیعی شهرستان چه از لحاظ وسایل نقلیه موتوری و چه امکانات اطفای حریق، اهتمام لازم را به کار گیرند.

کد خبر 747132

دیگر خبرها

  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از حمله و آزار و اذیت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از برحورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • ظرفیت بالای مرکزی در زمینه پزشکی و تجهیزات درمانی
  • رشد ۲۶ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱
  • بانک مرکزی اعلام کرد: تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • برای واردات کالا‌های اساسی و دارو ۶۳۶ میلیون دلار تامین شد
  • تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • رشد ۲۶ درصدی تامین ارز دارو در سال ۱۴۰۲
  • تامین ۴.۳ میلیارد دلار ارز برای دارو و تجهیزات پزشکی در ۱۴۰۲
  • ضرورت تجهیز دهیاری‌های دره‌شهر به تجهیزات اطفای حریق