Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@13:16:13 GMT

مشخصات فنی گوشی میان رده iPhone SE شرکت اپل

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۵۲۲۳

مشخصات فنی گوشی میان رده iPhone SE شرکت اپل

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از زمان عرضه آخرین پرچمدار شرکت اپل یعنی گوشی iPhone 11 اخباری در فضای مجازی منتشر می‌شد مبنی بر اینکه اپل قصد دارد یک گوشی میان‎رده دیگر را وارد بازار کند که از قاب گوشی iPhone 8 و پردازنده گوشی iPhone 11 بهره می‌برد.

به تازگی شرکت اپل در فروشگاه اینترنتی خود محافظ صفحه‌ای جدید را قرار داده که برای گوشی‌های ۷، ۸ و SE ساخته شده و به خاطر تطابق قاب گوشی میان‌رده جدید اپل با دو گوشی مذکور، این گوشی iPhone SE نام‌گذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشخصات گوشی میان رده شرکت اپل

طبق اطلاعات منتشر شده، گوشی آیفون SE سال ۲۰۲۰ قرار است تا در نمونه‌هایی با حافظه داخلی ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت به بازار جهانی پا بگذارد. همچنین گفته می‌شود که این گوشی هوشمند در رنگ‌های سفید، مشکی و قرمز عرضه می‌شود که قرار شده تا با ۵ قاب رسمی مثل سیلیکون مشکی، سفید و همچنین چرم قرمز در دسترس قرار گیرند. گوشی جدید شرکت اپل مجهز به پردازنده‌ سری A13 است که از نسل پردازنده‌های استفاده شده در سری گوشی‌های iphone 11 می‌آید.

بر اساس شایعه‌های جدید این گوشی با قیمت ۳۹۹ دلار به فروش خواهد رسید. اگر این شایعات درست باشد این معنی را می‌دهد که شرکت اپل همواره سعی دارد تا گوشی‌های ارزان را به مشتریان خود پیشنهاد دهد. از دلایل تمایل این شرکت به تولید گوشی‌های این چنینی آن است که فروش پرچمداران گران‌ قیمت طی سال‌های اخیر با استقبال قابل قبولی مواجه نبوده و افراد همواره به خرید میان رده‌های قدرتمند تمایل بیشتری نشان داده‌اند.

از طرفی به دلیل شیوع ویروس کرونا همواره مشخص نیست که شرکت اپل در چه تاریخی در نظر دارد تا محصولات جدید خود را در اختیار خریداران و مخاطبینش قرار دهد. این شرکت مانند مابقی کارخانه‌های فناوری به دلیل شیوع ویروس کرونا با مشکلات متعددی در تولید و عرضه مواجه شده است که باعث شده این شرکت بسیاری از درآمد خود را از دست بدهد. به همین دلیل آینده اقدامات شرکت‌های فناوری مانند اپل در سایه‌ای از ابهامات قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: مرور فیلم‌های ذخیره شده در Sentry Mode داخل خودرو 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت اپل جدیدترین موبایل ویروس کرونا گوشی میان رده گوشی iPhone شرکت اپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۵۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخصات اصلی اوپو پد ۳ لو رفت

طبق گزارش‌های اخیر، اوپو مشغول کار روی تبلت پد ۳ است. Digital Chat Station با انتشار پستی در ویبو، جزئیات بیشتری از تبلت اوپو ارائه داده است که شامل طراحی و مشخصات رم و وضوح نمایشگر دستگاه می‌شود.

اوپو پد ۳ از بدنه‌ی یکپارچه فلزی بهره خواهد برد؛ اما ابعاد دقیق نمایشگر این محصول هنوز مشخص نیست. گفته می‌شود پد ۳ از نمایشگری با وضوح 3K بهره می‌گیرد و احتمالاً مثل اوپو Find N3 از قابلیت صفحه‌نمایش مجازی پانوراما پشتیبانی خواهد کرد. ویژگی مذکور با کاهش حاشیه‌های نمایشگر باعث می‌شود هنگام نگاه‌کردن از فاصله نزدیک، حس نمایشگر بزرگ‌تر را به کاربر القا کند.

بر‌اساس گفته‌های DCS، قلب تپنده‌ی اوپو پد ۳ پردازنده‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خواهد بود. این تبلت از ۱۶ گیگابایت رم بهره خواهد برد و انتظار می‌رود در چند نسخه با فضای ذخیره‌سازی و رم متفاوت عرضه شود. اگر این گزارش درست باشد، Pad 3 درمقایسه‌با نسل قبلی خود ارتقای فراوانی را تجربه خواهد کرد.

انتظار می‌رود اوپو پد ۳ به‌زودی معرفی شود. این تبلت ابتدا در چین عرضه خواهد شد و طبق برخی شایعات، از سه‌ماهه‌ی دوم ۲۰۲۴ با نام وان‌پلاس پد ۲ در بازار‌های جهانی نیز فروخته خواهد شد. قیمت تبلت بعدی اوپو هنوز مشخص نیست.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • مشخصات اصلی اوپو پد ۳ لو رفت
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت ، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • آیا حاضرید آیفون را ارزان‌تر بخرید، ولی با بدنه پلاستیکی؟
  • راهنمای خرید بهترین گوشی‌های میان‌رده شیائومی – اردیبهشت ۱۴۰۲ (+عکس)
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۲ اردیبهشت)
  • آیا گوشی پوکو ارزش خرید دارد؟
  • قیمت گوشی سامسونگ a54 امروز (۲ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a54 Samsung
  • اسم پدر از روی کارت ملی حذف می‌شود؟