Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، تیتر و عناوین صفحه نخست روزنامه‌های دوشنبه 18 فرودین ماه به این شرح است:  

 
انتهای پیام/ن

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه های استانی مطبوعات زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۵۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر کل آژانس اتمی: حمله به تاسیسات هسته ای کشورها یک اشتباه وحشتناک است که تبعات بسیار جدی دارد/ از طرف های درگیر ( ایران و اسرائیل) خواستیم که خویشتن داری نشان دهند

به گزارش جماران؛ رافائل گروسی، مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در پاسخ به سوال خبرنگار سی ان ان درباره اینکه تا چه اندازه نگران حمله اسرائیل به تاسیسات هسته ای ایران هستید، گفت: نگرانی من در این باره یک نگرانی عمومی و کلی است. ما قبلا درباره این نگرانی درباره تاسیسات هسته ای اوکراین یا هرجای دیگری با یکدیگر گفت و گو کرده ایم. ما معتقدیم که در دوره هرگونه تنش، تخاصم یا جنگ، گر هدف قرار دادن تاسیسات هسته ای یکی از گزینه های روی میز  تصمیم گیران نظامی باشد، یک اشتباه وحشتناک خواهد بود که تبعات بسیار جدی دارد.

من خبر یا نشانه ای ندارم که آیا اسرائیل یا هر کشور دیگری به حمله به تاسیسات هسته ای کشورهای دیگر فکر می کند یا خیر. به هرحال ما در شرایط اضطراری قرار داریم. همانطور که در نشست نیویورک هم گفتم همه طرف ها باید خویشتن داری از خود نشان دهند.

دیگر خبرها

  • تعطیلی پنجشنبه‌ها دقیقا چه زمانی اجرایی می‌شود؟!
  • تبعات منفی پنج‌شنبه‌های تعطیل برای بخش تجارت 
  • حامیان رژیم صهیونیستی روی اسب بازنده شرط‌بندی نکنند
  • تبعات حرکت عجیب رونالد آرائوخو؛ احتمال محرومیت بیشتر مدافع بارسلونا از سوی یوفا!
  • مدیر کل آژانس اتمی: حمله به تاسیسات هسته ای کشورها یک اشتباه وحشتناک است که تبعات بسیار جدی دارد/ از طرف های درگیر ( ایران و اسرائیل) خواستیم که خویشتن داری نشان دهند
  • تهدیدهای فضای مجازی برای کودکان
  • تبعات سنگین قهر نبی کیتا: خداحافظ بوندس‌لیگا!‏
  • بایدن از پس تبعات تحریم نفت ایران برنمی‌آید
  • جلوگیری از بیکاری ۱۹۱ هزار کارگر با احیای ۲۱۵۱ واحد تولیدی
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز