Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا،حسن خیریانپور،معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران  در خصوص مقابله با شیوع ویروس کرونا در میان کشاورزان و روستائیان و توسعه کشت مکانیزه و رعایت پروتکل های بهداشتی و تسهیل در روند تولید برنج در استان مازندران گفت: با توجه به تأکیدات جناب آقای حسین زادگان استاندار محترم مازندران ، طی جلسه کاری با دستگاه های ذیربط،  مصوبات و اقدامات شایسته ای در خصوص پرداخت تسهیلات به کشاورزان برای خرید نشاکار صورت گرفت که بر اساس آن با همکاری اداره کل جهاد کشاورزی استان و بانک کشاورزی ، برای خرید 300 دستگاه نشاکار جدید  تسهیلات پرداخت خواهد شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد 2728 دستگاه نشاکار در مازندران فعال هستند، خاطر نشان ساخت: 214459 هکتار اراضی استان زیر کشت شالیکاری است که از این میزان حدود 66 هزار هکتار آن به صورت مکانیزه کشت می شود و با پرداخت تسهیلات برای خرید 300 دستگاه جدید نشاکار در سال جاری ؛ سطح زیر کشت شالیکاری مکانیزه در استان مازندران به حدود 100 هزار هکتار خواهد رسید .  

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان مازندران برنج جهاد کشاورزی معاون ویروس برای خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۵۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای ۱۰۰ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی به مددجویان در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین خدرویسی گفت: تأمین لوازم ضروری زندگی برای خانواده‌های تحت حمایت از جمله خدمات کمیته امداد است.

وی افزود: در همین راستا سال گذشته ۱۰۰ هزار و ۲۵۳ مورد لوازم ضروری زندگی به مددجویان اهدا شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خاطرنشان کرد: سرانه هر خانواده از دریافت لوازم ضروری زندگی بیش از هفت میلیون تومان بوده است.

کد خبر 6076683

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به ازای هر هکتار زراعت چوب
  • تحقق ۱۵۰درصدی تعهد اشتغال خوروبیابانک دریک سال گذشته
  • ضرورت تسهیل و تسریع پرداخت تسهیلات برای تحقق شعار سال
  • اعطای ۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات از محل اعتبار مالیاتی
  • میزان پرداخت تسهیلات ساخت و خرید مسکن اعلام شد
  • ۱۱۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات ساخت، خرید و تعمیرات پرداخت شد
  • پرداخت ۱۱۵ همت تسهیلات ساخت و خرید مسکن
  • حاتم بخشی بانک ها بر کارکنان و سختگیری بر مردم عادی
  •  آمارسازی در بانکداری ایرانی
  • اعطای ۱۰۰ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی به مددجویان در سال ۱۴۰۲