Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ دکتر علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم با ابلاغ بخشنامه‌ای به روسای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی اعلام کرد: پیرو تصمیمات جلسه ۱۷ فروردین ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام می‌شود دانشگاه‌ها مجاز هستند از آغاز اردیبهشت‌ماه ۹۹ امکان حضور دانشجویان دوره دکتری خود را با لحاظ شرایط زیر در مراکز خود فراهم آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق این بخشنامه کلاس‌های درسی ترجیحاً به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود مگر به تشخیص استاد و به منظور رفع اشکال با رعایت فاصله افراد و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و کلاس‌های بزرگ و دارای تهویه مناسب به صورت حضوری برگزار شود.

همچنین دانشجویانی که برای پیشبرد و انجام رساله خود نیاز به حضور و فعالیت در آزمایشگاه و کارگاه دارند می‌توانند با رعایت ضوابط بهداشتی و حدالامکان به صورت تک نفره از فضای آزمایشگاه‌ها یا کارگاه استفاده کنند و در صورت لزوم ساعت کاری آزمایشگاه و کارگاه بین دانشجویان توزیع و برنامه حضور آن‌ها در روز‌ها و زمان‌های مختلف تنظیم شود. بیشتر بخوانید: سازمان بهداشت جهانی برای خروج از قرنطینه هیچ زمان‌بندی ندارد/ عادی نشان دادن شرایط برای مردم بحران‌زا است معاونت آموزشی وزارت علوم تاکید کرد: قبل و بعد از حضور هر دانشجو در آزمایشگاه و کارگاه قسمت‌های مورد استفاده و تجهیزات و وسایل به نحوی موثر باید ضدعفونی شوند. همچنین همه این دانشجویان برای حضور در محیط دانشگاه ملزم به دریافت گواهی سلامت از مراکز بهداشتی هستند.

در پایان این بخشنامه آمده است: دانشگاه‌ها تلاش کنند تا دوره‌ها و رشته‌های نظری دانشجویان به صورت الکترونیکی برگزار شود و الزامی به حضور فیزیکی دانشجویان دکتری در دانشگاه‌ها نیست. منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا تعطیلی دانشگاه دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۵۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه امریه سربازی دانشجویان پسادکتری تخصیص یافت

پیمان صالحی معاون پژوهشی وزارت علوم در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه وزارت علوم آیین نامه نحوه به‌کارگیری محققان پسا دکتری را ابلاغ کرده است، گفت: در حال پیگیری اجرای این آیین نامه هستیم.

وی با اشاره به وجود چهار نوع دوره پسادکتری گفت: یک مدل از دوره پسادکتری انجام تحقیقات بنیادی، یک مدل آن ورود به قراردادهای ارتباط با صنعت و جامعه، یک مدل آن هم گذراندن دوره های پسادکتری در شرکت های دانش بنیان و یک مدل آن نیز گذراندن دوره پسادکتری در صنایع بزرگ است.

تدوین آیین نامه اجرایی امریه سربازی دانشجویان پسادکتری

صالحی درباره سهمیه امریه سربازی خاطرنشان کرد: در زمینه سهمیه امریه سربازی باید از مقام معظم رهبری تشکر کنیم که فرمودند سالانه ۵۰۰ سهمیه امریه به دانشجویان پسادکتری اختصاص دهیم. این سهمیه اکنون اختصاص پیدا کرده و آیین نامه اجرایی آن توسط وزارت علوم و وزارت بهداشت و ستاد کل نیروهای مسلح نوشته شده است و به زودی بعد از تایید ستادکل نیروهای مسلح اجرایی می‌شود.

کد خبر 6077974

دیگر خبرها

  • بودجه آموزش عالی برای همه دانشجویان؛ آری یا خیر؟
  • فعالیت ۲۵۴ آزمایشگاه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • الزامی شدن حضور یگان ویژه در لیگ برتر بسکتبال
  • بازدید مقام سازمان غذا ودارو از آزمایشگاه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور
  • استفاده از کمکهای مشورتی والدین دانشجویان برای پیشبرد اهداف وزارت
  • کمبود اعتبار پنج همتی دانشگاه‌ها در تامین تغذیه دانشجویان
  • اجتماع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایلام در حمایت از حمله سپاه به رژیم صهیونیستی
  • سهمیه امریه سربازی دانشجویان پسادکتری تخصیص یافت