Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روحانیون، مداحان و طلبه‌های گروه‌های فرهنگی و جهادی خودجوش با همت و حمایت ستاد مردمی مبارزه با کرونا شهرستان فریدونکنار با توجه به فتوای مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید، غسل، حنوط، کفن، نماز میت و تدفین منطبق بر احکام شرعی دین مبین اسلام را با رعایت نکات بهداشتی، در آرامگاه بهشت بهشتی فریدونکنار اجرا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جانباختگان کرونایی از شهر‌های سیمرغ، بهنمیر، بابلسر، هادیشهر، محمودآباد، سرخرود و فریدونکنار در این قرارگاه تجهیز و تکفین شدند.   رسیدگی به امور تدفین اموات مربوط به ائمه جمعه و حوزوی‌ها است که باید همه احکام از جمله غسل، کفن، حنوط و نماز را اجرا کنند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد مردمی مبارزه با کرونا مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۵۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه ویژه دولت برای رفع عقب ماندگی‌های بخش آب در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، برارزاده افزود: در گام اول ۱۰ هزار و فاز دوم محرومیت زدایی ۷ هزار و ۵۰۰ روستا در دستور کار قرار گرفت و اقدامات خوبی در روستا‌های بخش مرکزی و دالخانی در حال اجرا است.

وی اظهار داشت: ارتقای تصفیه خانه آب میجران در دستور کار قرار دارد و افزایش ذخیره مخزن آب سبب پایداری خواهد شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: ۱۲ پروژه آب در شهرستان رامسر اجرا شده است و اولویت بندی در اجرای پروژه‌ها و اصلاح شبکه از بند‌ی تبصره ۱۵ انجام می‌شود.

وی گفت: در حال حاضر ۳۰ درصد آب استان در حال پرت است و بالای ۵۰ میلیارد تومان پیمانکاران مشغول پروژه‌های آب در استان مازندران هستند.

دیگر خبرها

  • توجه ویژه دولت برای رفع عقب ماندگی‌های بخش آب در مازندران
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • (تصاویر) تشکیل زنجیره انسانی در ساحل مازندران
  • رد شایعات تغییر استاندار مازندران
  • فریدونکنار؛ میزبان مرحله استانی جام شهید عجمیان
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • تشکیل شورای اقامه نماز در روستاهای همدان
  • سربازان مشمول بخوانند