Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@12:08:03 GMT

5 هزار فرهنگی در پایتخت بازنشسته می شوند

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۵۶۱۲

عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در جلسه ستاد پروژه مهر سال 1400-1399 آموزش و پرورش شهر تهران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر از فعالیت فرهنگیان در ایام شیوع بیماری کرونا در مدارس و مناطق با اشاره به کمبود نیرو و بازنشستگی بالغ بر 5 هزار فرهنگی شهر تهران اظهار داشت: به فراخور هر منطقه راهکارهای لازم ارائه شده و بر ساماندهی نیروی انسانی، صدور ابلاغ در سیستم بکفا، برنامه‌ریزی و اجرای فرآیند انتخاب و انتصاب مدیران، برنامه‌ریزی و اجرای دوره‌های ضمن خدمت مدیران و معلمان و راهبری سیستم سناد و ورود اطلاعات دانش‌آموزان در راستای ستاد پروژه مهر سال 1400-1399 تأکید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار اجتماعی - وی با تأکید بر برگزاری هرچه سریع‌تر جلسات ستاد ثبت‌نام و نقل و انتقال فرهنگیان با توجه به کمبود نیروی انسانی و بحث مقابله با کرونا در پایتخت، بر ساماندهی نیروها تصریح کرد و گفت: انتظارات و آسیب‌های پروژه مهر باید شناسایی شود و ضمن تحلیل نتایج پروژه مهر 98، زیر ساخت‌های لازم از نظر نرم‌افزار و سخت‌افزار مدارس ارتقا یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران پروژه مهر را تمام ساحتی قلمداد کرد و ادامه داد: نقاط قوت و ضعف باید مورد بررسی قرار گیرد و ساماندهی نیروی انسانی، مدیریت کمبود رشته درسها و توزیع نیروی انسانی با جدیت پیگیری شود.

وی با تبیین اهداف پروژه مهر سال 1400-1399، نیروی انسانی را بسیار حائز اهمیت دانست و بر تقویت سیستم نظارت بر ورود اطلاعات تصریح کرد و افزود: دورکاری به معنی استراحت نیست و باید همکاران با جدیت به مباحث آموزشی و پرورشی خود عنایت داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران همچنین با توجه به شیوع بیماری کرونا و با توجه به عدم حضور دانش‌آموزان در مدارس، نسبت به آموزش دانش‌آموزان در شبکه اجتماعی دانش‌آموزی(شاد) و برنامه‌ریزی‌های لازم تأکید کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: آموزش و پرورش فرهنگیان آموزش و پرورش پایتخت شهر تهران مدیرکل آموزش و پرورش نیروی انسانی آموزش و پرورش شهر تهران نیروی انسانی پروژه مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۵۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر و راه نسل توانمند از مدارس دخترانه می‌گذرد

به گزارش خبرنگار گروه آموزش ‌و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم افتتاحیه رویداد دختران ایران با هدف تبیین الگوی سوم زن اسلامی و هویت بخشی به دختران ایران زمین در عرصه کنشگری و جریان‌سازی  با حضور حجت‌الاسلام محمدحسین پورثانی، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش پرورش، حجت‌الاسلام محمدجواد علی‌اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور و نماینده رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان و حسین تاریخی، دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدحسین پورثانی، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش پرورش اظهار کرد: اردیبهشت ۱۴۰۳ در حال زیست هستیم و برخی دانش‌آموزان در مدرسه سال‌ها از ما جلوترند. ارتباط دانش‌آموز با مربی، معلم، امام جماعت محل و کنشگران در فضای تربیتی مهم است.

به گفته پورثانی، وقتی در مدرسه حاضر میشیم فضای دانش اموزان با ما خیلی متفاوت است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش پرورش ادامه داد:  ۱۶۰ سوال از دانش‌آموزان پرسیده شد که نتیجه آن میتواند به ما کمک بزرگی کند.

پورثانی در پاسخ به سوال دانش‌آموزان مبتثنی بر اینکه اگر مشکلی براتون پیش بیاد از چه کسی کمک می‌گیرید، ابراز کرد: آن چیزی که بیشتر از همه دانش‌آموزان پاسخ دادند، مادر بود پس از مادر، گروه همسال و سپس پدر بود.

وی با بیان اینکه مادر در جامعه نسل جدید را خلق می‌کند، اظهار کرد: دختر امروز در دییرستان، مادر فردای ماست.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش پرورش با اشاره به اینکه ساخت نسل توانمند و تمدن‌ساز در دست دانش‌آموزان است، ابراز کرد: مسیر و راه نسل توانمند از مدارس دخترانه می‌گذرد، دختری که بسیار اثرپذیر است، یار و یاوری ندارد. دانش‌آموزان ما در جنگ بزرگ روایت‌ها بر سر سفره روایت‌های جمهوری اسلامی ننشسته است.

وی افزود: دختری که بسیار اثرپذیر است، اثر خود را از جای دیگر می‌گیرد.در ۱۴۰۱ دانش‌آموزان بازی‌های کامپیوتری را بازآفرینی می‌کردند.

پورثانی با بیان اینکه ۵ میلیون و چهارصد گیمر در کل کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان و جوانان هیچ فضایی برای تخلیه احساسات ناشی از هیجان خود را ندارند، در واقع، ۷۰ درصد نوجوانان برای تخلیه هیجانات دانش‌آموزان و نوجوانان بود و دختران سهم بسیار زیادی داشتند، دختری که کسی پای درد و دل آن ننشسته است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش پرورش با بیان اینکه فضای دانش‌آموزان به‌ویژه دختران بسیار شکننده است، ادامه داد: مسئله دانش‌آموزان و دختران ما مسیله بسیار عمیقی است. امروز روز جنگ روایت‌هاست؛ آورده و نقطه قوت انقلاب اسلامی عزت و احترام و عنصر تمدن‌ساز به دختران سرزمین است.

وی اضافه کرد: مسئولیت رویداد دختر ایران روایت صحیح از یک دختر ایرانی است که رسالت بسیار مهمی اسا. اگر یک دختر تغییر کند، تمام بشریت دستخوش تغییرات می‌شود. در ۶۰۰ هزار کلاس درس دختران، همه پای این روایت صحیح بنشینند. ۱۶ طرح در قانون عفاف و حجاب در حال انجام است.

به گزارش آنا، رویداد دختران ایران با حضور روایتگران نوجوانی ۶ تا ۷ ازدیبهشت در اردوگاه بین‌المللی باهنر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی
  • مسیر و راه نسل توانمند از مدارس دخترانه می‌گذرد
  • دولت باید راه را برای مشارکت فعالانه کارگران فراهم کند
  • توجه به نیروی انسانی رویکرد قوه قضائیه است
  • ضرورت گره گشایی از مسایل محلات و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • گلایه رئیس سازمان نظام پرستاری از سهم اندک نیروی انسانی در آزمون استخدامی / ۱۰۰ هزار پرستار کم داریم
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد