Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@06:48:50 GMT

گیلان همچنان مسافر نمی پذیرد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۵۸۶۳

گیلان همچنان مسافر نمی پذیرد

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان همچنان با قوت و حدت ادامه دارد گفت: با حضور فعال پلیس در ورودی‌های استان از ورود مسافران به گیلان جلوگیری می‌شود. تاریخ انتشار: 11:02 - 18 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۰۳۰۰

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سردار" عزیزاله ملکی" فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: برابر مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان گیلان تا پایان فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: اتمام حجت پلیس با سلبریتی‌ها/ کمک‌های مردمی را جمع آوری نکنید

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری این طرح در سطح استان اجرا شد افزود: با همراهی و همکاری مردم شریف ایران اسلامی، شاهد موفقیت‌های بسیار خوبی در بحث مبارزه با ویروس کرونا بودیم و از همه شهروندان انتظار می‌رود این همکاری‌ها تا زمان اعلام رسمی مسئولان حوزه بهداشت و درمان ادامه یابد.

سردار ملکی با اشاره به افزایش تردد خوردو‌ها با پلاک غیر بومی در مبادی ورودی استان از ابتدای روز گذشته بیان داشت: طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان همچنان با جدیت ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: با حضور فعال پلیس در مبادی رسمی از ورود مسافران به استان گیلان جلوگیری به عمل می‌آید و در صورت اصرار مسافران یقینا با متخلفان برخورد قاطع و قانونی صورت خواهد گرفت.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: همچنین در تمامی شهرستان‌های استان با خودرو‌های پلاک غیربومی برخورد شده و ضمن اعمال جریمه، خودروی متخلفان به پارکینگ منتقل خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان با بیان اینکه وضعیت استان گیلان همچنان در اضطرار قرار دارد از مسافران خواست با پلیس همکاری لازم را داشته باشند و از سفر به استان تا اطلاعیه‌های بعدی و دفع کامل خطر ابتلاء به ویروس کرونا پرهیز کنند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس کرونا فرمانده انتظامی استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۵۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروند رشتی مأمور قلابی را لو داد

سرهنگ محمود حافظی، فرمانده انتظامی شهرستان رشت گفت: در پی تماس یک شهروند با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر اینکه شخصی تحت عنوان مأمور یکی از ارگان‌های دولتی با در دست داشتن بی‌سیم، قصد اخاذی از متصدی یک واحد صنفی در محدوده بلوار شهید بهشتی را دارد و با توجه به مشکوک شدن کسبه، از محل فرار کرده است، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: پس از بررسی‌های صورت گرفته، صحت موضوع محرز و پس از اقدامات فنی مأموران انتظامی پاسگاه خشت مسجد، متهم مورد نظر شناسایی و در محل سکونتش دستگیر شد.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان رشت، از این متهم ۴۶ ساله یک دستگاه بی‌سیم غیرمجاز کشف و این فرد با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

سرهنگ حافظی تصریح کرد: تحقیقات پلیس برای شناسایی شاکیان احتمالی ادامه دارد.

او ضمن قدردانی از همکاری مردم با پلیس از آنها خواست هرگونه مورد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای
  • طرح گواهینامه آسان موتورسیکلت همچنان ادامه دارد/ ۶.۵ میلیون موتورسوار گواهینامه ندارند
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • شهروند رشتی مأمور قلابی را لو داد
  • رشد ۱۵ درصدی جابجایی مسافر در راه‌آهن شمال‌غرب کشور
  • کشف احتکار ۳۷۳ تن روغن و چای در قم
  • کشف جسد یک مرد در ساحل آستارا
  • آشفتگی و هرج و مرج در فرودگاه دبی در پی بارش‌های سیل آسا
  • سردار رادان در توئیتر صفحه‌ای ندارد