Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ایصافی شهردار تازه آباد گفت : با توجه به ضرورت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود در این امر، این نهاد اجرایی تلاش کرده تا زمینه انجام اقدامات لازم را در جهت حفظ سلامت شهروندان انجام دهد که عبارتند از تعطیلی کامل برنامه‌های فرهنگی، هنری مثل جشن نوروزگاه در اولین روز سال تاسیس ایستگاه نظافت در ورودی درب شهرداری و در دسترس عموم قرار دادن مواد شوینده و ضد عفونی کننده توسط اکیپ سلامت پخش بروشور‌های آموزشی، بنر نویسی و نصب آن در سطح شهر بصورت بیلبوردی، داربستی و آویز در راستای رعایت اصول بهداشت فردی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی یا فیزیکی، ماندن در خانه، عدم پذیرش مهمان و پرهیز از مسافرت‌های غیر ضروری ضد عفونی و گند زدایی مرتب و روزانه معابر اصلی و فرعی با استفاده از خودور‌های آتش نشانی، تانکر‌های شستشو و آبپاش، تجهیزات انفرادی و گندزدایی و مصرف بیش از ۲۷۵ هزار لیتر مایع بصورت ترکیبی در مساجد، مدارس، مراکز سلامت، سرویس‌های بهداشتی، جایگاه‌های سوخت، آژانس ها، عابر بانک ها، مخازن زباله، کشتارگاه، پیاده رو‌ها و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

او گفت : جمع آوری، حمل و دفن بهداشتی پسماند‌ها بصورت مستمر و شستشو و ضد عفونی مخازن زباله و گندزدایی آن بعد از تخلیه تعطیلی تمامی مراکز تفریحی، گردشگری و پارک‌ها با هدف جلوگیری از تجمع‌های دوستانه و خانوادگی اجرایی طرح نظافت همگانیِ تجهیزاتِ بوستان‌ها از قبیل وسایل بازی کودکان، سِت‌های ورزشی، نیمکت و صندلی، مبلمان شهری بصورت روزانه شعار نویسی جمله "در خانه بمانیم" با رنگ، روی جاده در نقاط پر تردد شهر برگزاری کلاس‌های آموزشی در راستایی پیشگیری از ویروس کرونا جهت پرسنل اداری و شرکتی تجهیز کارگران شرکتی به ماسک و دستکش و مواد ضدعفونی کننده بستن تمامی راه‌های فرعی در چندین مکان در روز ۱۳ فروردین بخاطر ممانعت از خروج مردم و دفع خطرات احتمالی شیوع کرونا از دیگر برنامه ها بوده است .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر ستاد بحران ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۵۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۶درصد از حجم مخازن سد‌های لرستان پر است

داریوش حسن نژاد اظهار کرد: حجم کل مخزن سد‌های مروک، ایوشان، تنگ هاله، خان‌آباد، کزنار و حوضیان ۲۰۸.۷۱ میلیون متر مکعب است.
وی بیان کرد: در این مقایسه سد ایوشان با ۷۴ درصد و سد هاله با ۸۰ درصدافزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل، بالاترین درصد افزایش حجم آب را داشته اند.
حسن نژاد افزود: درپی بارش نزولات جوی در روز‌های اخیر، ۳۶درصد از حجم مخازن سد‌های لرستان پر است.
این مسئول اضافه کرد: هم اکنون حجم آب موجود در پشت سد‌های استان ۷۵.۲ میلیون متر مکعب گزارش شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان تصریح کرد: در حال حاضر مجموع آب ورودی شش سد استان ۶.۵۸ مکعب بر ثانیه است.
وی تاکید کرد: تا برطرف شدن وضعیت قرمز هشدار هواشناسی، مردم از اسکان و توقف کنار رودخانه ها، مسیل‌ها و آبراهه‌ها جدا خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • نظارت ۳۰۰ نفر بازرس مرکز بهداشت اصفهان در طرح سلامت نوروزی
  • ۳۶درصد از حجم مخازن سد‌های لرستان پر است
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • ثبت بیش از ۲۰۰۰ بازرسی بهداشتی از مراکز تهیه غذای خرمشهر
  • ۲۵ هزار مورد بازرسی بهداشتی اماکن گلستان/ تداوم بازرسی‌ها تا ۲۵ فروردین
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • بیش از ۱۳۰۰۰ خدمت و مراقبت بهداشتی در تعطیلات نوروزی خراسان شمالی ارائه شد
  • ۱۷ هزار بازرسی در طرح سلامت نوروزی استان یزد
  • ۹۶۵ بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی دشتستان انجام شد