Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین زیاری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: فلسفه ورزش بهبود سلامت جسمی و روحی افراد در جوامع است و بدون شک جامعه توسعه‌یافته، جامعه‌ای است که افرادی سالم دارد.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در استان‌های کشور و نیز شهرستان سمنان، تصریح کرد: در این روزها ورزشکاران، داوران، مربیان، پیشکسوتان که همیشه و از دیرباز به عنوان یک نهاد مرجع اجتماعی شناخته می‌شدند و در تلاش‌های جمعی برای بهبود اوضاع مردم پیشگام و پیشقدم بودند، با شعار «در خانه می‌مانیم و ورزش می‌کنیم» به وظیفه اجتماعی‌شان عمل می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان ادامه داد: همزمان با ابلاغ دستورالعمل توقف رقابت‌ها و تعطیلی اماکن ورزشی، کارگروهی در این اداره با حضور نمایندگان هیات‌های ورزشی با هدف ارائه برنامه‌ها و چالش‌های ورزش برای استفاده اقشار مختلف تشکیل شد.

وی به تولید محتوا از سوی ورزشکاران سمنانی برای ترغیب مردم به ماندن در خانه اشاره و خاطرنشان کرد: هیات‌های ورزشی این شهرستان به صورت پیوسته در این روزها و به فراخور نیاز ورزشکاران در بعد قهرمانی و علاقه‌مندی و ارتقای نشاط و سلامت مردم  در بعد همگانی به تولید محتوی پرداختند و با این اقدام همواره در کنار مردم بودند.

زیاری ابرازداشت: باتوجه به تعداد بالای باشگاه‌های ورزشی در شهرستان سمنان و به تبع آن پیچیدگی‌های مختلف در زمینه نظارت و ارزیابی، باشگاه‌داران و بهره‌برداران اماکن ورزشی همراهی و همدلی مطلوبی برای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نشان دادند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان یادآور شد: سازمان‌های مردم ‌نهاد این شهرستان نیز با ارائه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در این کارزار موفق عمل کردند.

۱۱۲ باشگاه در رشته‌های مختلف ورزشی در شهرستان سمنان فعال است و ۴۰ مکان ورزشی شهری، ۲ سالن روستایی، هفت خانه ورزش روستایی و ۲ زمین ورزشی روستایی برای استفاده اهالی ورزش در شهرستان سمنان وجود دارد.

۲۶ هیات ورزشی در بخش بانوان و ۳۹ هیات ورزشی در بخش آقایان در این شهرستان فعالیت دارند.

طبق آخرین آمار اعلامی از سوی وزارت بهداشت، استان سمنان در شاخص نسبت مبتلایان به کل جمعیت در رتبه اول کشور قرار دارد.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در چین و سایر کشورها به این ویروس مبتلا شدند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اداره ورزش و جوانان ترویج فرهنگ چین رشته های مختلف ورزشی شاخص بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شهرستان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۶۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی سمنانی‌ها در حمایت از عملیات وعده صادق+فیلم

مردم استان سمنان در حمایت از عملیات "وعده صادق" که توسط نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم غاصب صهیونیستی انجام شد راهپیمایی کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، مردم استان سمنان در شهرهای مختلف این استان، همچنین جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را در منطقه محکوم کردند.

شعارهای "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" که از سوی مردم در راهپیمایی امروز سر داده شد، نشان دهنده محکوم کردن همراهی کشورهای سلطه‌گر غربی به سرکردگی آمریکا با جنایات رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی بود.

این راهپیمایی امروز در همه شهرهای استان سمنان و پس از برگزاری نماز وحدت بخش جمعه برگزار شد.

 

.

 

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • راهپیمایی سمنانی‌ها در حمایت از عملیات وعده صادق+فیلم
  • نقش سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب
  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی مددجویان بهزیستی در بوکان
  • ۱۳۵۰ گواهی سلامت ورزشکاران در اردبیل صادر شده است
  • بیشترین مطالبه مردم استان سمنانی از دولت «آب و رفع تنش آبی» است
  • زمینه زندگی خوب را برای شهروندان فراهم کنیم
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم