Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین بانوی استاد بزرگ شطرنج ایران گفت: در حال حاضر خیلی خودخوانه است که بخواهیم فقط به خودمان فکر کنیم و در واقع باید شرایط کل جامعه را در نظر بگیریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ شادی پریدر، اولین بانوی استاد بزرگ شطرنج ایران و نایب رئیس بانوان فدراسیون شطرنج، در خصوص وظیفه جامعه ورزش برای مقابله با ویروس کرونا در گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: در ایام که به دلیل شیوع ویروس کرونا در جهان، اکثر مردم مجبورند در خانه بمانند و روزهای خود را در قرنطینه سپری کنند، شطرنج‌بازان کشورمان نیز از طریق مسابقات آنلاین در حال پیگیری تمرینات خود هستند تا در این شرایط هم افت عملکرد نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فدراسیون شطرنج هم در تلاش است تا دوره‌های آموزشی، بازآموزی و مربیگری را آنلاین برگزار کند. همچنین با انتشار ویدئوهای آموزشی در این راستا فعالیت داشته باشد. ما که جزوی از ساختار فدراسیون هستیم، به طبع تلاش داریم تا به شطرنج‌بازان کشورمان کمک و خدمت کنیم.

پریدر اظهار داشت: این دوره هم با وجود تمام سختی‌ها و دشواری‌ها خواهد گذشت و گسترش این ویروس هم روزی به پایان می‌رسد. در حال حاضر مشخص است که ما هیچ کاری نمی‌توانیم بکنیم جز این که تلاش داشته باشیم تا این دوران را کنار یکدیگر و با حفظ فاصله اجتماعی پشت سر بگذاریم.

اولین بانوی استاد بزرگ شطرنج ایران و نایب رئیس بانوان فدراسیون شطرنج کشور در پایان گفت: ما با کاهش تبعات این ویروس و اتفاقات تلخی که ممکن است به وجود بیاید، می‌توانیم به جامعه خود کمک کنیم تا این بیماری هرچه زودتر از کشور ما و سایر کشورهای جهان ریشه‌کن شود. امیدوارم همه مردم حداقل برای سلامت عزیزان‌شان، در خانه بمانند چون در حال حاضر خیلی خودخوانه است که بخواهیم فقط به خودمان فکر کنیم و در واقع باید شرایط کل جامعه را در نظر بگیریم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فدراسیون شطرنج شیوع ویروس کرونا فدراسیون شطرنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۶۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۶۰ هزار افطاری ساده و گرم در حرم حضرت معصومه (س) توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد مشرف شامگاه یکشنبه در مراسم شکرانه خدمت خادمان حرم بانوی کرامت در ایام ماه مبارک رمضان گفت: خادمان در ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان خدمات ویژه ای را به زائران و مجاوران کریمه اهل بیت علیهم السلام ارایه کردند.

معاون فرهنگی حرم بانوی کرامت گفت: سفره های افطاری در صحن های مختلف حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برپا بوده و آمارها نسبت به سال قبل افزایش داشت.

وی ادامه داد: ۳۹۰ هزار افطاری ساده و ۱۷۰ هزار افطاری گرم در ایام ماه مبارک رمضان در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها توزیع شد.

وی ادامه داد: در چاپخانه های حضرتی و موکب های اطراف حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها نیز به زائران در ماه مبارک رمضان خدمات ارائه می شد.

وی ادامه داد: اسکان زائران، گل آرایی صحن ها، فضاسازی حرم مطهر در مناسبت های مختلف و اهدای گل به زائران از جمله برنامه ها حرم مطهر در این ایام بود که ۱۱ هزار شاخه گل به زایران و مسافران اهدا شد.

معاون فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: ۱۶ هزار قرص نان در صحن جواد الائمه علیه السلام توسط سه نانوایی پخت می شد و در بین زائران توزیع شد.

وی اضافه کرد: برگزاری ۴ محفل بزرگ ترتیل خوانی ویژه خواهران، عمومی، نوجوانان و خانوادگی از برنامه های فرهنگی حرم در ایام ماه مبارک رمضان بود که این برنامه ها از شبکه های مختلف رسانه ملی پخش شد.

حجت الاسلام مشرف گفت: رهبر معظم انقلاب در سال ۹۸ فرمود، برنامه ارزشمند ترتیل خوانی از قم شروع شد و به سایر نقاط مختلف کشور و دنیا انتقال یافت.

معاون فرهنگی حرم بانوی کرامت ادامه داد: ۴ محفل مناجات شبانه در شب های ماه مبارک رمضان در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در صحن های مختلف به صورت باشکوه برپا شد.

وی بیان کرد: اجرای ۱۸ هزار دقیقه برنامه تلویزیونی در قالب های مختلف در ایام ماه مبارک رمضان از حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها پخش شد.

حجت الاسلام مشرف اضافه کرد: در سحرهای ماه مبارک رمضان از شبکه قرآن برنامه سحر از حرم بانوی کرامت پخش می شد و این برنامه از پربیننده ترین برنامه های سحرگاهی بود.

وی بیان کرد: برنامه روزه اولی ها برای دختران و پسران در حرم مطهر کریمه اهل بیت علیهم السلام برگزار شد.

معاون فرهنگی حرم بانوی کرامت اضافه کرد: ۱۲ هزار خادم آقا و خانم در یک ماه مبارک رمضان حضور و مشارکت فعال داشتند که از تلاش های آنان سپاسگزاری می کنیم.

کد خبر 6084851

دیگر خبرها

  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • شمسایی: باید مراقب سلامت بازیکنانمان باشیم/پله به پله جلو می‌رویم
  • یک انتصاب در فدراسیون شطرنج
  • ۵۶۰ هزار افطاری ساده و گرم در حرم حضرت معصومه (س) توزیع شد
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج
  • اعلام اسامی نفرات ثبت‌نام کننده در انتخابات فدراسیون شطرنج