Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر؛ محمّد رزم رئیس کل دادگستری استان امروز دوشنبه به همراه جمعی از معاونین و قضات به طور سرزده از زندان پارسیلون خرم آباد بازدید کرد.

در این بازدید ۶ ساعته رئیس کل دادگستری لرستان و هیأت همراه با متهمین و محکومین بندهای مختلف زندان پارسیلون خرم آباد ملاقات و ضمن استماع مطالب آنان، دستورات قضائی لازم در راستای تسریع در تعیین تکلیف نهایی پرونده‌های متهمین، اجرای دقیق و کامل دستورالعمل عفو نوروزی، دستورالعمل مرخصی نوروزی و نیز استفاده از نهادهای ارفاقی موضوع قانون مجازات اسلامی را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به ضرورت ارتقای بهداشت فضای نگهداری مددجویان و تأمین اقلام مورد نیاز، بر مراقبت هرچه بیشتر در این زمینه و تمدید مرخصی زندانیان واجد شرایطی که اخیراً به مرخصی اعزام شده اند به لحاظ جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تاکید کرد.

رزم با ارزیابی شرایط حفاظت فیزیکی زندان پارسیلون، ضرورت تأمین اعتبارات عمرانی و تجهیزات و تعمیر اداره کل زندان‌های و اقدامات تأمینی و تربیتی استان لرستان را یادآور و نکات لازم در این زمینه را به مدیران مربوطه ابلاغ کرد.

همچنین با تصمیم رئیس کل دادگستری استان لرستان مقرر شد تا رئیس دادگاه انقلاب اسلامی مرکز استان و دادرسان دادگاه انقلاب اسلامی مستقر در حوزه‌های قضائی تابعه با حضور منظم و مستمر در زندان و برگزاری جلسات رسیدگی به صورت فوق العاده نسبت به تعیین تکلیف پرونده‌های مربوطه و صدور حکم مقتضی اقدام کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا انقلاب اسلامی رئیس کل دادگستری استان زندان قانون پارسیلون بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی رئیس کل دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۶۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رییس دادگستری نی ریز گفت: بر اساس آمار، امسال تعداد زندانیان جرائم غیر عمد نی‌ریز ۱۸ نفر با جمع بدهی بیش از ۳۰ میلیارد تومان اعلام شده است.

غضنفرنژاد افزود: در این مراسم خیران بیش از یک میلیارد و ۳۷۶ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرائم مالی و غیرعمد کمک کردند.

او ادامه داد: پارسال با کمک خیران و پیگیری‌های مستقیم رئیس و مجموعه اداره زندان نی‌ریز، ۱۲ نفر از محکومان جرائم غیر عمد از زندان آزاد شدند.

در جشن گلریزان سال‌های ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در نی ریز به ترتیب ۱۸۰، ۴۸۰ و ۷۱۰ میلیون تومان جمع‌آوری شده بود.

دیگر خبرها

  • دستان پر مهر خیران قفل گشای آزادی
  • بارگذاری ۹۰ میلیون رأی و تصمیم قضایی گمنام‌شده در سامانه تناد
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • صلح و سازش بیش از 12 هزار و 800 فقره پرونده در آذربایجان‌غربی
  • تعیین تکلیف پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج
  • پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج تعیین تکلیف شد
  • مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • رهایی یک محکوم به قصاص نفس در آمل