Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام نصیرالاسلامی با بیان اینکه تنها مرجع صدور اموات در بقاع شهرستان گلپایگان، اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان است، بر برخورد با متخلفان احتمالی تاکیدکرد.

حجت الاسلام «عباس نصیرالاسلامی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گلپایگان ضمن تبریک اعیاد ماه مبارک شعبان و با اشاره به ابلاغیه های ستاد ملی کرونا و اداره اوقاف استان اصفهان بیان کرد: برگزاری هر گونه  اجتماعات و نمازجماعت تا اطلاع ثانوی تعطیل است و در صورت بهبود شرایط اطلاع رسانی خواهد شد ولی خادمان امام زادگان و بقاع متبرکه به صورت پیوسته به ضد عفونی این مکان های متبرک ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان گلپایگان با توصیه بر اینکه هیات امنای مساجد و خادمان بقاع متبرکه هرگونه موارد مشکوک را به اطلاع این اداره و مسئولان بهداشتی شهرستان گزارش کنند، تاکید کرد: تنها مرجع صدور مجوز دفن اموات در بقاع متبرکه،اداره اوقاف شهرستان است و از این رو صدور مجوز دفن اموات به خصوص به دلیل ابتلا یا مشکوک به بیماری کرونا توسط اشخاص دیگرممنوع است و با متخلفان برخورد خواهد شد.


وی ضمن تشکر از مسئولان امور فرهنگی امامزاده ابراهیم روستای درب امامزاده خواستار اجرای برنامه های فرهنگی به مناسبت جشن های نیمه شعبان به صورت مجازی شد و افزود: دعای فرج  را پیش از اذان پخش  مشود و در صورت امکان و همراهی مردم، زیارت عاشورا را نیز از ماذنه ها پخش خواهد شد تا با لطف خداوند، غلبه بر این بیماری منحوس حاصل شود./

 

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: گلپایگان امامزادگان و بقاع متبرکه بقاع متبرکه اداره اوقاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۶۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائران بقاع متبرکه خراسان جنوبی به ۲۰۵ هزار و ۶۰۷ زائر رسید

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام پرویز بخشی پور صبح چهارشنبه به خبرنگاران درباره اسکان مسافران نوروزی در طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه اظهار کرد: در روز اول طرح ۲۵ فروردین تعداد زائران بقاع ۳ هزار و ۵۹۵ نفر و تعداد اسکان یافتگان ۵۳۸ نفر بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی بیان کرد: در روز ۲۶ اسفند تعداد زائران ۶ هزار و ۴۳۰ نفر و تعداد اسکان یافتگان نیز ۶۰۹ نفر بوده است.

بخشی پور با اشاره به اینکه در روز ۲۷ فروردین نیز تعداد زائران بقاع متبرکه خراسان جنوبی هشت هزار و ۲۵۵ نفر و اسکان یافتگان ۹۶۵ نفر بوده است، گفت: در روز چهارم طرح آرامش بهاری یعنی ۲۸ اسفند نیز تعداد زائران ۱۰ هزار و ۸۷۶ نفر و اسکان یافتگان هزار و ۲۵۷ نفر بوده است.

وی ادامه داد: در روز ۲۹ فروردین آخرین روز سال ۱۴۰۲ نیز تعداد زائران به ۱۴ هزار و ۸۴۷ و اسکان یافتگان به دو هزار و ۱۳۷ نفر رسید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: در روز ششم طرح یعنی اول فروردین ۲۹ هزار و ۳۵۴ نفر زائران بقاع متبرکه استان بودند و ۳ هزار و ۶۷۳ نفر نیز اسکان یافتند که این آمار در روز هفتم طرح یعنی دوم فروردین به ۲۸ هزار و ۷۸۳ زائر بوده است.

بخشی پور اظهار کرد: این آمار در روز هشتم طرح یعنی سوم فروردین به ۲۶ هزار و ۹۷۸ زائر رسید.

وی گفت: در روز نهم طرح، چهارم فروردین ماه تعداد زائران بقاع متبرکه خراسان جنوبی به ۲۳ هزار و ۳۰۱ زائر رسید و همچنین ۴ هزار و ۳۲۶ نفر نیز اسکان یافتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی بیان کرد: در روز دهم طرح، پنجم فروردین نیز ۱۹ هزار و ۱۹۰ نفر زائر بقاع متبرکه خراسان جنوبی بودند و سه هزار و ۳۵۵ نفر نیز اسکان یافتند.

بخشی پور افزود: آمار طرح آرامش بهاری در روز یازدهم طرح یعنی ششم فروردین ماه ۱۷ هزار و ۹۰۳ زائر و اسکان دو هزار و ۶۰۴ زائر بوده است.

وی ادامه داد: در روز هفتم فروردین ماه یعنی روز دوازدهم طرح ۱۶ هزار و ۹۵ زائر به بقاع متبرکه خراسان جنوبی آمدند و دو هزار و ۵۰۲ نفر اسکان یافتند.

مدیرکل اوقاف خراسان جنوبی یادآور شد: در مجموع در طرح آرامش بهاری تا کنون زائران بقاع متبرکه خراسان جنوبی ۲۰۵ هزار و ۶۰۷ نفر و اسکان یافتگان در بقاع به ۳۲ هزار و ۶۵۸ نفر بوده‌اند.

کد خبر 6063429

دیگر خبرها

  • بقاع متبرکه هرمزگان میزبان ۶۰۰ هزار زائر در ۵ روز نخست فروردین
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۴۱ بقعه متبرکه هرمزگان
  • سال‌های گذشته اسکان اضطراری یک میلیون نفر در بقاع متبرکه را تجربه کردیم
  • بیش از ۶ میلیون زائر در زائرسراها اسکان یافته اند
  • بیش از ۶ میلیون زائر در بقاع متبرکه حضور یافته‌اند
  • بازدید بیش از ۳ هزار نفر از بقاع متبرکه شهرستان خلیل آباد
  • زائران بقاع متبرکه خلیل‌آباد به ۳ هزار نفر رسید
  • ۱۵ بقعه متبرکه سبزوار میزبان طرح آرامش بهاری 
  • زائران بقاع متبرکه خراسان جنوبی به ۲۰۵ هزار و ۶۰۷ زائر رسید
  • اجرای طرح‌های «ضیافت الهی» و «آرامش بهاری» در بقاع متبرکه آمل