Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@06:12:49 GMT

تعویق مسابقات جهانی شنا ۲۰۲۱

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۶۲۳۷

تعویق مسابقات جهانی شنا ۲۰۲۱

فدراسیون جهانی شنا از ورزشکاران ۶ رشته برای زمان برگزاری مسابقات جهانی ۲۰۲۱ که با المپیک توکیو تداخل پیدا کرده است نظرسنجی می‌کند.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، فدراسیون جهانی شنا پذیرفته است که مسابقات جهانی 2021 شنا در فوکوئوکا ژاپن که قرار بود ۱۶ جولای تا یک آگوست برگزار شود باید تغییر کند چون با تعویق یکساله المپیک ۲۰۲۰ تداخل پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو فدراسیون جهانی شنا از ورزشکاران خود در شش رشته خواسته که اولویت‌های خود را برای زمان برگزاری مسابقات جهانی ۲۰۲۱ اعلام کنند. 

 

نظرسنجی در مورد زمان برگزاری مسابقات جهانی از ورزشکاران ۶ رشته شنا، آب‌های آزاد، شنای ریتمیک، شیرجه، شیرجه بلند و واترپلو انجام خواهد شد. این نظرسنجی به ورزشکاران چهار گزینه مارچ / آوریل ۲۰۲۱، بعد از بازی‌های المپیک، سپتامبر/ اکتبر ۲۰۲۱ و سال ۲۰۲۲ را ارائه داده است.


فدراسیون شنای کانادا و آلمان از فینا خواستند که زمان این رویداد در سال ۲۰۲۲ تنظیم شود اما هنوز تائید نشده است. قبل از تصمیم گیری فینا برای زمان برگزاری با کمیته برگزار کننده و فدراسیونها ملی نیز مشورت خواهد شد. 


بسیاری از فدراسیون‌های بین المللی بعد از تعویق المپیک مجبور به تنظیم تقویم‌ جدید برای سال ۲۰۲۱ هستند. 
 

شنا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شنا مسابقات جهانی زمان برگزاری جهانی شنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۶۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الفتی: ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست/ جایگاه اول کسب سهمیه المپیک را داشتم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی الفتی در خصوص عملکردش در جام جهانی قطر اظهار کرد: هدف من این بود که بهترین عملکرد را در قطر داشته باشم اما متاسفانه اینگونه نشد.

وی افزود: برخی عنوان کردند که من رنکینگ ۸۶ را دارم، اما طبق اعلام فدراسیون جهانی ژیمناستیک و حتی کمیته بین‌المللی المپیک من در جایگاه اول جدول کسب سهمیه المپیک قرار داشتم و فکر می‌کنم با توجه به نتیجه جام جهانی قطر در جایگاه سوم رنکینگ قرار بگیرم.

ملی‌پوش ژیمناستیک ایران تصریح کرد: من اردوها و تمرینات خوبی برای رقابت‌های کسب سهمیه داشتم و امیدوار بودم در قطر روی سکو بروم اما ژیمناستیک ورزش لحظه‌ها است و من هم نمی‌خواستم اینگونه شود. فدراسیون ژیمناستیک و سرمربی تیم ملی همه گونه حمایت از من داشتند و واقعا عملکردشان عالی بود. ان‌شاءالله بتوانم در مسابقات پیش رو جبران کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کسی فکر نمی‌کرد به سهمیه المپیک برسیم/ ژیمناستیک به خودباوری رسید
  • الفتی: حمایت فدراسیون و سرمربی تیم ملی از من عالی بود
  • الفتی: ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست/ جایگاه اول کسب سهمیه المپیک را داشتم
  • معتمدی: همه ورزشکاران برای ما عزیز هستند/ وضعیت نامزدها مشخص نیست
  • ورزشکاران الگوی اخلاقی جامعه هستند
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی
  • مدنی: الفتی حرکت ابداعی اجرا نکرد/ فدراسیون جهانی ژیمناستیک کسب سهمیه را اعلام می‌کند
  • هنوز مشخص نیست سهمیه المپیک گرفتم/ حرکت جدیدی در قطر ثبت نکردم
  • سهرابیان: کسب ۵ سهمیه برای ورزشکاران قایقرانی قوت قلب است/ می‌توانستیم در کایاک ۲ نفره و کانو هم سهمیه بگیریم
  • انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی در بلاتکلیفی