Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، محمد پوربزرگ، مدیرکل پست استان آذربایجان‌شرقی بر ضرورت استفاده همکاران از تجهیزات پیش گیرنده و بهداشتی تاکید کرد و اظهار داشت: درگیری جامعه جهانی با ویروس کرونا و بیماری‌های ناشی از این ویروس وضعیت بحرانی ایجاد کرده که دولت جمهوری اسلامی ایران نیز در راستای حفظ بهداشت و سلامتی عمومی اقدام به فاصله‌گذاری اجتماعی کرده و شعار «درخانه بمانیم» باعث افزایش ترافیک خریدهای اینترنتی و افزایش مرسولات پستی در شبکه گردیده به‌طوری‌که طی ۱۴ روزه اول سال ۹۹ بیش از ۱۱۷ هزار مرسوله پستی در استان جابه‌جا شده که از این بین ۴ هزار و ۳۸۰ فقره مربوط به خریدهای اینترنتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خواستار استفاده از اقلام بهداشتی ماسک، شیلد حفاظتی و دستکش بهداشتی برای حفظ سلامت کارکنان و ضدعفونی مرسولات پستی شد.

پوربزرگ، در پاسخ به سوال فارس مبنی بر تاخیر برخی مرسوله‌های پستی در تحویل تصریح کرد: مرسولات پستی پیشتاز تعهد توزیع ۷۲ ساعته (سه روز کاری) دارند.

وی ادامه داد: در شرایط بحرانی حاضر مرسولات پستی در مرکز تجزیه و مبادلات تهران طی دو روز گندزدایی و قرنطینه می‌شوند و مرسولات مبدا قم، گیلان، مرکزی با حساسیت بیشتر ۳ الی ۵ روز قرنطینه می‌شوند و حسب دستورالعمل‌ها دو روز هم در مقاصد این عملیات انجام می‌گردد.

پور بزرگ ادامه داد: همچنین مضافا اینکه با کنسل شدن بسیاری از پروازها و حرکت قطارها از مبدأ تهران و نیز افزایش حجم مرسولات خرید اینترنتی ناشی از شعار «در خانه بمانیم» تاخیرهایی در توزیع مرسولات ایجاد کرده است.

مدیرکل پست استان آذربایجان‌شرقی ضمن اعلام اینکه همه دفاتر پست استان و شهرستان‌های تابعه در روزهای تعطیلات نوروز دایر بودند، ادامه داد: در اقدامی علمی به‌گونه‌ای عمل شده تا همه مرسولات وارده به پست به‌صورت کامل ضدعفونی و پیش از رهسپاری به مقصد مجدداً گندزدایی شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر تمام امکانات ضدعفونی، دستکش و الکل برای پرسنل تهیه شده و محیط مراکز پستی نیز چندین نوبت در طول روز ضدعفونی می‌شود.

کد خبر 498398 برچسب‌ها شرکت پست كرونا در ايران استان آذربایجان شرقی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شرکت پست كرونا در ايران استان آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی مرسولات پستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۶۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در تبریز

سرهنگ امیدی گفت:در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق و توزیع موادمخدر از نوع تریاک در شهر تبریز رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی  افراد مورد نظر و محل اختفای موادمخدر را شناسایی و دریک عملیات منسجم افراد را دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از محل اختفا مقدار ۱۱کیلو  و ۴۴۰گرم تریاک و سوخته تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان آذربایجان شرقی اضافه کرد: در این رابطه ۲متهم دستگیر و ۲دستگاه خودروی سواری توقیف شد.

وی بیان کرد: متهمین پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • افزایش حمل بار توسط ناوگان جاده‌ای آذربایجان‌شرقی
  • دعوت والیبالیست های آذربایجان شرقی به اردوی انتخابی تیم ملی
  • واکنش فوری پلیس به انتشار یک ویدئوی جنجالی
  • ۳۶۰ میلیون دلار محصولات کشاورزی از آذربایجان شرقی صادر شد
  • برگزاری رقابت‌های کشتی خردسالان و نونهالان آذربایجان شرقی در شهر تبریز
  • دلیل تأخیر ارسال مرسولات پستی در ایام عید چه بود؟
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه |‌ ویدئو
  • کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در تبریز
  • صادرات ۳۶۰ میلیون دلاری محصولات کشاورزی از آذربایجان شرقی
  • ماجرای تأخیر ارسال مرسولات پستی در ایام عید چه بود؟