Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهسواری گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه (س) ایوانکی استان سمنان برای مبارزه وپیشگیری از ویروس کرونا با کمک مسئولان و بخشدار و... ماسک ، مایع ضدعفونی دست و دستکش یکبار مصرف تهیه و بین نیازمندان و خانواده های کم برخوردارتوزیع کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان: «مریم شهسواری» گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه (س) با همکاری شورای محله اسلامی  همگام با دیگر مسئولان به میدان مقابله با ویروس کرونا آمدند تا بتوانند یاری رسان مردم در این زمان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه (س) ایوانکی پیشگیری از شیوع بیماری ویروسی کرونا را از مهمترین و اولویت دارترین مسئله کشور عنوان کرد وافزود: رای مقابله با شرایط دشوار همراهی مردم را می طلبد  تا با رعایت نکات بهداشتی با یک بسیج همگانی این ویروس ریشه کن شود.

 

 

وی نیایش و توکل به خداوند مهربان،حفظ آرامش و نشاط معنوی، مثبت اندیشی و امید آفرینی را بهترین راهکار برای مقابله با ویروس کرونا عنوان کردوگفت: اعضای کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه (س) ایوانکی برای مبارزه و پیشگیری از این مهمان ناخوانده با کمک مسئولان و بخشدار و....ماسک و مایع ضدعفونی دست و دستکش یکبار مصرف تهیه وبین  نیازمندان و خانواده های کم برخوردار توزیع کردند.

 

 

شهسواری با اشاره به اینکه به گفته مسئولان در زمان حاضر بهترین راه برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس در خانه ماندن و به حداقل رساندن مراودات اجتماعی و خانوادگی است اظهارداشت: جوانان مسجدی در راستای کمک به افراد سالمند ، خرید بیرون از خانه مورد نیاز این قشر را برعهده گرفته تا سالمندان از خانه خارج نشوند.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه (س) ایوانکی از تهیه ۲۰۰ بسته بهداشتی دیگر برای نیازمندان خبر داد و گفت: این بسته های بهداشتی نیز با کمک رئیس ستاد اربعین شهر گرمسار تهیه شده و در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

 

 

وی احساس مسئولیت برای پیشگیری و مراقبت رابه عنوان یک وظیفه شرعی، اجتماعی و اخلاقی از سوی فرد فرد جامعه دانست و افزود: حفظ سلامت سایر افراد موجب کاهش  مضاعف کار پزشکان و پرستارانی می شود که اکنون در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا قرار داشته و به ارائه خدمت به بیماران می‌پردازند.

 

 

 

منبع:روابط عمومی ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور

 

 

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایوانکی سمنان کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۶۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است

به گزارش خبرنگار مهر، رضوان باقلاچی ظهر چهارشنبه در دیدار با مدیر ستاد کانون فرهنگی مساجد استان اظهار کرد: دلایل بیان تاریخی امام خمینی (ره) که «مسجد سنگر است، سنگرها را پر کنید» امروز به خوبی مشهود است و نشان می‌دهد که امروز مسؤولان باید برنامه‌ریزی‌های محوری خود را با محوریت مساجد انجام دهند تا بازتاب خوبی از فعالیت‌های فرهنگی و هنری در جامعه دیده شود.

وی با بیان اینکه هم در دوران صدر اسلام و هم پیش از پیروزی انقلاب اسلامی مسجد نقش مهم در فرآیندهای مختلف داشته است و توانست اتحاد عمومی برای مقابله با نفاق و جریان‌های مختلف سیاسی ایجاد نکند، افزود: باید امروز نیز مراقب باشیم که نوجوانان و جوانان در سنگر مسجد پرورش یابند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل ادامه داد: البته اقدامات پژوهشی در زمینه مهندسی فرهنگی استان در حال تدوین است و باید مسئله مساجد و پرورش نیروهای انقلابی در مساجد نیز بیش از پیش در برنامه‌ریزی‌های کلان استان مدنظر قرار گیرد.

باقلاچی با اشاره به اینکه امروز فعال فرهنگی و یا کانونی می‌تواند موفق عمل کند که استعدادها و موفقیت‌های خود را به سایر کانون‌ها انتقال دهد و زمینه پرورش استعدادها در سایر کانون‌ها را نیز فراهم کند، گفت: دغدغه امروز حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور هست که این امر مهم را کانون‌های مساجد محقق کرده و زمینه فعالیت برای آنها در مساجد فراهم شده است.

عملیاتی کردن کانون‌های تربیت محور مهمترین برنامه اجرایی کانون‌های مساجد است

مصطفی آمون، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل نیز در این دیدار با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۶۵۰ کانون فرهنگی هنری عمومی و تخصصی خواهران در سطح مساجد استان اردبیل فعال است، افزود: مهمترین برنامه اجرایی کانون‌های مساجد در سال جاری عملیاتی کردن کانون‌های تربیت محور با حضور نوجوانان و جوانان در محلات کمتر برخوردار است.

وی با بیان اینکه اجرای ویژه برنامه جشن طلایه داران شکوه ایران زمین همزمان با دهه کرامت از دیگر برنامه‌های وسیع در سطح شهرستان‌های است که با همکاری دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی استان رقم خواهیم زد، گفت: این ویژه برنامه همزمان با بزرگداشت روز دختر و ولادت حضرت معصومه (س) آغاز و به مدت ده روز در شهرستان‌های استان با برپایی برنامه‌های مختلف فرهنگی و جشن تا سالروز ولادت حضرت امام رضا (ع) ادامه خواهد داشت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با اشاره به اینکه نوجوانان و جوانان اصلی‌ترین مخاطبان برنامه‌های فرهنگی و هنری کانون‌ها هستند، خاطرنشان کرد: همیاری و همکاری دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی در برنامه‌های کانون‌های مساجد ضروری هست زیرا نوجوانان و جوانان اصلی‌ترین مخاطبان این فعالیت‌ها است.

کد خبر 6081031

دیگر خبرها

  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • جشن عملیات وعده صادق در کانون‌های مساجد آذربایجان غربی
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • پیگیری وضعیت جاده ورودی ایوانکی
  • فعالیت های کانون مساجد در مازندران توسعه می یابد
  • کانون‌های فرهنگی‌ مساجد در غنی‌سازی فرهنگ‌ اسلامی اثرگذار هستند
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان
  • توزیع گوشت گرم به شکرانه پیروزی علیه اسرائیل در بین نیازمندان قم
  • ارسال ۶۶ هزار و ۷۸۰ جلد کتاب به مراکز کانون پرورش فکری
  • فعالیت بیش از هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد در مازندران