Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس اتاق اصناف تهران گفت: در حال تهیه لیست اصنافی که فعالیت آن‌ها مجاز خواهد شد در حال تهیه است و هنوز تکمیل نشده است. تاریخ انتشار: 11:33 - 18 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۰۳۱۹

قاسم نوده فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان با اشاره به مصوبه ستاد ملی کرونا برای فعالیت اصناف تهران از ۳۰ فروردین ماه اظهار کرد: در حال تهیه لیست اصنافی که فعالیت آن‌ها مجاز خواهد شد هستیم که هنوز تکمیل نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: پس از تکمیل، لیست به ستاد ملی کرونا ارسال می‌شود و پس از تایید این ستاد به ابلاغ خواهد شد.

وی افزود: حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد از واحد‌های صنفی مانند تالار‌های پذیرایی، رستوران‌های بزرگ و سایر اصنافی که تجمع در آن‌ها زیاد است ممنوعیت فعالیتشان زمان بیشتری خواهد برد.

نوده فراهانی تاکید کرد: باید به این واحد‌ها تسهیلاتی پرداخت شود تا بتوانند هزینه‌های همانند اجاره بها، بیمه، مالیات و حقوق کارگران را پرداخت کنند.

وی درباره پرداخت مالیات بر ارزش افزوده اصناف نیز بیان کرد: درخواستی به سازمان امور مالیاتی ارائه کردیم تا مهلت پرداخت مالیات بر ارزش افزوده تا پایان خردادماه تمدید شود تا اصناف قادر به پرداخت باشند.

رئیس اتاق اصناف خاطرنشان کرد: در حالی که واحد‌های صنفی تعطیل است چگونه باید این پرداخت ها را انجام دهند، در شرایط فعلی اصناف توان پرداخت ندارند.

وی گفت: امیدواریم مسئولان تمام جوانب امر برای حمایت از اصناف را در نظر بگیرند.

بیشتر بخوانید: افزایش فروش فروشگاه‌های اینترنتی در سایه شیوع کرونا

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اصناف اخبار اقتصادی واحد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۶۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصناف گیلان موافق بی بند و باری در حوزه عفاف و حجاب نیستند

به گزارش خبرنگار مهر، تیمور پورحیدری عصر دوشنبه طی نشستی که با حضور رؤسای اتاق سراسر استان، مدیران فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای و برخی از اتحادیه‌های صنفی و همچنین اداره اماکن، معاون اجتماعی سپاه قدس و بسیج اصناف و رئیس اتاق بازرگانی گیلان در سالن جلسات اداره کل صمت برگزار شد، اظهار کرد: اصناف همواره در روزهای سخت پای کار بوده‌اند و قطعاً سرانجام دسیسه دشمن در حوزه عفاف و حجاب با پایمردی بازاریان به مثابه عملیات وعده صادق خواهد شد.

وی مقوله امر به معروف و نهی از منکر را تکلیف کلیه کسب و کارها و آحاد مردم دانست و تاکید کرد: نوع فعالیت رؤسای اصناف و مدیران اتحادیه‌ها در مقوله عفاف و حجاب رصد خواهد شد و بدون اغماض اعمال منفعلانه متصدیان صنفی در این مقوله با اعمال ماده ۲۷ و ۱۷ قانون نظام صنفی مواجه خواهد شد.

پورحیدری ضمن تحسین روحیه انقلابی اصناف گیلان در اغتشاشات سال ۱۴۰۱ اضافه کرد: خواسته ما به عنوان نهاد ناظر سازمان‌های صنفی این است که با اعتقاد و دغدغه مندی مساله عفاف و حجاب مورد توجه و پیگیری قرار گیرد.

رئیس کمیسیون نظارت مرکز گیلان با بیان اینکه اصناف سراسر استان موافق بی‌بند و باری در حوزه عفاف و حجاب نیستند، تصریح کرد: ۱۴۰ هزار فعال عرصه صنفی ملزم و مکلف به اجرای دقیق قانون در مقوله عفاف و حجاب هستند و قطعاً این نهاد برخاسته از مردم مقید به این فریضه الهی می‌باشد.

کد خبر 6085686

دیگر خبرها

  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • ١٠٠ هزار واحد صنفی در استان كرمان باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • اصناف گیلان موافق بی بند و باری در حوزه عفاف و حجاب نیستند
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می رسد
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم