Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-19@19:23:59 GMT

◄ بهره برداری ترمینال خارجی فرودگاه اهواز در سال جاری

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۶۶۴۹

◄ بهره برداری ترمینال خارجی فرودگاه اهواز در سال جاری

تین نیوز مدیرکل فرودگاه های استان خوزستان از آغاز عملیات اجرایی توسعه اپرون و تاکسیوی موازی فرودگاه اهواز در سال جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی، سید مهدی رزاز با اعلام این خبر عنوان کرد: فرودگاه اهواز یکی از مهم‌ترین فرودگاه‌های جنوب غرب کشور است که نقش عمده‌ای در انجام پروازهای داخلی و خارجی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرودگاه تا قبل از سال ۱۳۳۹ در منطقه باغات شاه اهواز مستقر بود و شرکت ملی نفت ایران مسوولیت اداره و نگهداری آن را به عهده داشت. محدوده جامع فرودگاه اهواز بالغ‌ بر حدود 280 هکتار و دارای یک باند پروازی به طول ۳۴۰۰ متر است و اکنون این فرودگاه یکی از کم عرض ترین و پرترافیک ترین فرودگاه های کشور است و روزانه به طور میانگین 35 پرواز داخلی و خارجی از آن انجام می شود.

مدیرکل فرودگاه های خوزستان در معرفی مهمترین اقدامات انجام شده در فرودگاه اهواز طی سال 98 گفت: در این راستا می توان به نوسازی تجهیزات هندلینگ توسط شرکت ها، راه اندازی دفتر صدور روادید امور خارجه، راه اندازی سیستم پیام کوتاه و تلفن 199، افزایش چرخ دستی بار مسافر، نوسازی ناوگان تاکسیرانی، ایجاد اتاق مادر و کودک و راه اندازی شعبه ارزی اشاره کرد.

وی همچنین در معرفی مهمترین برنامه های فرودگاه اهواز در سال 99 عنوان کرد: در این راستا می توان از بهره برداری ترمینال خارجی جدید، تملک اراضی در اختیار شرکت نفت و هوانیروز، تکمیل مطالعات طرح جامع و ایرساید، آغاز عملیات اجرایی توسعه اپرون و تاکسیوی موازی، بهسازی ترمینال داخلی، تکمیل پروژه محوطه سازی و مطالعات برج و تکنیکال بلاک نام برد.

رزاز گفت: از ابتدای سال 98 تا پایان بهمن ماه دو میلیون و 354 هزار و 59 مسافر در قالب 20 هزار و 200 پرواز در فرودگاه اهواز جابه جا شده اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ترمینال خارجی فرودگاه اهواز فرودگاه اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۶۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوی در این جلسه با ارائه گزارش از وضعیت آبی روستای آغبلاغ ولدیان اظهار داشت: با بهره برداری از این پروژه وضعیت آب شرب این روستا ارتقا یافته و شاهد برقراری آب پایدار در روستای آغبلاغ ولدیان خواهیم بود.

در ادامه جلسه با حضور سرپرست معاونت بهره برداری شرکت و پیمانکار و مشاوره پروژه از خط انتقال روستای آغبلاغ ولدیان بازدید و تحویل موقت شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی شد.

شایان ذکر است؛ روستای آغبلاغ ولدیان با ۲۰۵ خانوار و ۶۸۰ نفر جمعیت از روستا‌های عشایری شهرستان خوی بوده و پروژه مذکور توسط اداره عشایر اجرا شده و بهره برداری و نگهداری این خط انتقال بر عهده شرکت آب و فاضلاب است.

دیگر خبرها

  • مسافران داخلی از آخرین وضعیت پروازی خود مطلع شوند/ روند انجام پرواز‌ها عادی است
  • انجام بیش از ۱۱۰ هزار عمل جراحی برای زوج‌های نابارور
  • مسدود شدن ۲۰۵ چاه غیرمجاز در مازندران
  • تعیین تکلیف حدود ۷ هزار چاه کشاورزی در مازندران
  • رییس جمهور وارد فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود شد
  • بهره‌برداری از فاز توسعه شرکت کلران در سمنان
  • پیمانکار ترمینال بین المللی فرودگاه شیراز تا سوم اردیبهشت ​تعیین می شود
  • بهره برداری فاز توسعه یک شرکت شیمیایی/۳ بازدید انجام شد
  • برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی
  • مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر مهرگان آماده بهره برداری