Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@10:20:34 GMT

جهان و کرونا

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۶۶۵۶

‍‍‍‍‍‍

دریافت 165 MB

سال هاست دانشمندان حوزه های مرتبط با محیط زیست هشدار می دهند صبر زمین حدی دارد از اعمال سیاست هایی که منجر به افزایش انتشار گازهای گلخانه ای تنش در نظام آب شناختی زمین و طرح های انتقال آب دستکاری ژنتیکی خرید و فروش و پرورش حیات وحش تغییر کاربری بوم سازگان ها به بهانه سود اقتصادی بیشتر در کوتاه مدت می شود  دست بردارید اما گوش جهانیان بدهکار نبود تا رسیدیم به وحشتناک ترین پاندمی تاریخ جهان مگر می شود چنین رویدادی جهان را به دو مقطع پیش و پسا کرونا تقسیم نکرد 

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا پروندهٔ خبری کرونا و محیط زیست زندگی پس از کرونا مجله تصویری کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها هراس جهانی از ویروس کرونا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۶۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند خبر کوتاه از جغتای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس محیط زیست شهرستان جغتای گفت: پویش پاکسازی محیط زیست و طبیعت در محدوده کارخانه اسفالت شهرداری جغتای در جوار محور ارتباطی جغتای به سبزوار اجرا شد .

 عباسعلی خسروی  افزود: این اقدام در راستای اقدام ملی مسیر سبز- ایران پاک و ضرورت اجرای تکالیف ارگان‌های متولی وفق ماده ۱۰ آیین نامه اجرایی قانون مدیریت پسماند کشور، با مشارکت اجتماعی دوستداران محیط زیست و دستگاه‌های اجرایی شهرستان جغتای اجرا شد.

وی همچنین گفت:  یک راس آهو آسیب دیده توسط همیار و دوستدار محیط زیست آقای آریا منش به اداره حفاظت محیط زیست جغتای تحویل شد .

رئیس محیط زیست شهرستان جغتایاز  همیاران محیط زیست خواست در صورت مشاهده تخلفات شکار و صید، همچنین گونه‌های آسیب دیده با سامانه ۱۵۴۰ و یا شماره تلفن ۴۵۶۲۱۲۵۳ تماس بگیرند.

رونمایی از سرود ۱۱۸ نفری کریم اهل بیت ۲ در جغتای

حجت اسلام علیرضا جبله روحانی مسجد امام حسن مجتبی (ع) جغتای گفت: سرود کریم اهل بیت ۲ که با موضوع امام حسن (ع) است توسط گروه سرود این مسجد با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از جوانان ونوجوانان عضو این کانون با حدود ۲۱ ماه تمرین اماده شده بود که در شب ولادت امام حسن (ع) با برگزاری سفره افطاری رونمایی شد

حجت اسلام جبله افزود: همچنین در این مراسم که در محل سالن ورزشی بسیج شهرستان برگزارشد تعداد ۴۵ نفر از دختران تحت پوشش کمیته امداد شهرستان به عنوان روزه اولی رسیدن به سن تکلیف را جشن گرفتند

دیگر خبرها

  • ممنوعیت ورود گردشگران به میانکاله در روز طبیعت
  • حفاظت از محیط زیست یک تکلیف است
  • مهمترین برنامه‌های سازمان محیط زیست در سال آینده
  • آمار سازمان ملل از گرسنگان در جهان
  • تعداد مورچه‌های جهان مشخص شد؛ چند مورچه در سیاره زمین زندگی می‌کنند؟
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در اشترانکوه + فیلم
  • ساماندهی ۴۱۱ پروژه بر زمین مانده دستاورد سال گذشته سازمان محیط زیست
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • هشدارمحیط زیست گیلان/ از روشن کردن آتش در مناطق جنگلی خود داری کنید
  • چند خبر کوتاه از جغتای