Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ رئیس کمیته اقتصادی ستاد پیشگیری و مدیریت ویروس کرونا در خراسان شمالی گفت: تاکنون بیش از ۸۰ هزار بسته اقلام بهداشتی به خانواده های نیازمند روستایی استان اهدا شده است. ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

محمدرضا موفق در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: 30 هزار لیتر الکل در اختیار صنایع استان قرار گرفته و به منظور توزیع بین جامعه هدف به محصول نهایی تبدیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تأثیرات ویروس کرونا بر بازار آشفته خراسان شمالی؛ آیا وعده‌های اقتصادی دولت محقق می‌شود؟هشدار قرمز هواشناسی خراسان شمالی| باران‌های سیل‌آسا در راه است؛ مراقب محصولات باغی باشیدتأثیر کرونا بر بازار مرغ خراسان شمالی؛ مرغداران نیازمند حمایت سازمان‌های دولتی هستند

وی با اشاره به خریداری 58 هزار لیتر الکل از کشور ارمنستان افزود: 31 هزار لیتر از این رقم امروز به سمت خراسان شمالی حرکت می کند لذا انتظار می‌رود سازمان صمت استان توزیع مناسبی بین کارخانه‌ها‌ی استان به منظور تولید محصول نهایی داشته باشد.

رئیس کمیته اقتصادی ستاد پیشگیری و مدیریت ویروس کرونا در خراسان شمالی با بیان اینکه تاکنون 680 هزار عدد ماسک و 350 هزار جفت دستکش در شبکه توزیع استان قرار گرفته است خاطرنشان کرد: کارخانه تولید ماسک در شهرک صنعتی بیدک بجنورد با ظرفیت تولید روزانه 20 هزار عدد ماسک راه اندازی شده و مجوز 800 هزار جفت دستکش دیگر از سوی معاونت غذا و داروی استان صادر شده است.

موفق در ادامه با بیان اینکه کارخانه تولید دستکش شیروان به زودی راه اندازی خواهد شد گفت: تاکنون به همت خیرین، سپاه پاسداران و دستگاه‌های اجرایی استان 81 هزار و 433 بسته بهداشتی شامل ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده برپایی الکل بین خانواده‌های روستایی استان توزیع شده و 33 هزار پک بهداشتی دیگر در شرف توزیع است.

وی با اشاره به کمک‌های خیرین در جهت تهیه و توزیع اقلام بهداشتی بین خانواده‌های روستایی و اقشار ضعیف جامعه گفت: تا کنون 6 میلیارد و 550 میلیون تومان از کمک‌های خیرین صرف تهیه و توزیع اقلام بهداشتی بین خانواده‌های روستای استان شده است که در این راستا بیش از 60 درصد جمعیت روستایی اسفراین و تمامی خانواده های روستایی شهرستان‌های فاروج، گرمه، جاجرم، بجنورد و شیروان از این بسته ها بهره مند شده‌اند و جمعیت روستایی شهرستان های مانه و سملقان و راز و جرگلان هم تا پایان هفته از این بسته‌ها بهره‌مند می‌شوند.

رئیس کمیته اقتصادی این ستاد پیشگیری و مدیریت و کرونا ویروس در استان از راه اندازی کارگاه تولید محلول ضدعفونی کننده برپایه الکل در شهرستان راز و جرگلان خبرداد و اضافه کرد: کارگاه تولید محلول ضدعفونی کننده در شهرستان راز و جرگلان با ظرفیت تولید هزار لیتر در هفته به زودی راه اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/312/ح

R7719/P/S6,55/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا اقلام بهداشتی خراسان شمالی ویروس کرونا راه اندازی هزار لیتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۶۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران ازتوزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار استان خبر داد و گفت: این بسته‌های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

او افزود: نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته‌ها در جامعه هدف، اعضای کمیته امداد امام، بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر گفت: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته‌های گوشت را آماده کرده ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم است که جمعا ۱.۵ تن می باشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان است..

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • (تصاویر) زندگی روستایی در خراسان شمالی