Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده منطقه سوم نبوت نداجا گفت: تحقق جهش تولید با برنامه‌ریزی مدون تحریم‌های اقتصادی دشمن را بی‌اثر خواهد کرد.

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، امیر دریادار دوم عرشه مصطفی تاج‌الدین در جلسه تحقق شعار سال ۹۹ که با هدف برنامه‌ریزی جامع یگان‌های مختلف منطقه سوم نیروی دریایی ارتش برگزار شد، گفت: رونق تولید مستلزم جهش آن است که در مقابله با جبهه تحریم‌های اقتصادی دشمن با برنامه مدون می‌توان جلوی آن ایستاد و شور و شوق خاصی را در راستای پویایی به جامعه بازگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او شعار جهش تولید را تدبیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب دانست و افزود: در امتداد پیروی از منویات فرماندهی معظم کل قوا می‌توان با رویکرد جدید نیازهای معیشتی جامعه را حل و به روزهای بهتر امیدوار بود.

فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی ارتش ضمن تشکر از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر تمام همکاران و خانواده‌هایی که درخط مقدم مبارزه با ویروس کرونا جانفشانی کردند، قدردانی کرد.

او افزود: روند این اقدامات باید هر روز بهتر از روزهای گذشته شود و موانع و مشکلات باید با تلاش‌های جهادی و شبانه‌روزی برطرف شوند تا ایران اسلامی با ریشه‌کنی این ویروس منحوس به روزهای خوش و با آرامش به دور از استرس برگردد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فرمانده نداجا سال جهش تولید تحریم های اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۶۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، خلیل‌احمد سلامی اظهار کرد: در نخستین روز از هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

وی افزود: بنا بر سهمیه تعیین شده، ۴۰ نفر از کارگران پر تلاش سیستان و بلوچستان به نمایندگی از خانواده بزرگ کارگری، کارآفرینی و تعاونگران استان در این برنامه شرکت خواهند کرد.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر سیستان و بلوچستان همچنین در خصوص ویژه برنامه‌های این هفته در استان بیان کرد: محور برنامه‌های هفته کار و کارگر، تکریم و پاسداشت بیش از پیش مقام کارگر و ارج نهادن به زحمات و تلاش‌های این قشر بی ادعا اما بسیار مهم و اثر گذار در جامعه است.

وی ادامه داد: در تقویم جمهوری اسلامی ایران، پنجم تا یازدهم اردیبهشت هر سال با عنوان "هفته کار و کارگر" نامگذاری شده که در سیستان و بلوچستان نیز با برنامه ریزی و اجرای برنامه‌های مختلف، گرامی داشته می‌شود.

سلامی افزود: بازدید از واحدهای کارگری و گفت‌وگو با جامعه کار و تولید، برگزاری همایش‌های فرهنگی و ورزشی با حضور خانواده کارگران، تکریم خانواده معظم شهدای کارگر و دیدار نمایندگان جامعه کارگری با امامان جمعه و مسوولان استانی و شهرستانی، بخشی از برنامه‌های هفته کار و کارگر در سیستان و بلوچستان است که امسال با شعار "مشارکت کارگر، جهش تولید، ایران قوی" برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • رهبر معظم انقلاب: هدف از تحریم، در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری تبعیت کند/ بعضی انشاءالله خیرخواهانه توصیه می‌کنند که با آمریکا {کنار بیاییم}؛ یک چیزی می‌گویم گوش کنید، توقعات این‌ها تمامی ندارد
  • مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • مقام معظم رهبری در دیدار کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • پیشگامی آذربایجان شرقی برای تحقق شعار سال
  • رونمایی از نماهنگ جدید خواننده سلام فرمانده
  • ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل