Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صمت گلستان گفت : در حال حاضر روزانه ۱۹۰۰۰ تا ۲۸۰۰۰ لیتر مواد ضدعفونی دست و سطوح در استان تولید می شود .

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان:حسین طلوعیان اظهار کرد: تا قبل از شیوع بیماری کرونا تنها سه واحد صنعتی در استان مواد ضدعفونی تولید می کردند که ظرفیت تولید آنها ۳۰۰۰۰ تن در سال بود و روزانه ۱۵۰۰۰ لیتر از این مواد را تولید می نمودند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی ، با شیوع ویروس کرونا و با تغییر خط تولید تعدادی از واحدهای صنعتی تعداد واحدهای تولیدکننده مواد ضد عفونی کننده به ۱۰ واحد افزایش یافت .

وی افزود : ظرفیت اسمی این واحدها در مجموع ۴۳۰۰۰ تن در سال است و در حال حاضر روزانه ۱۹۰۰۰ تا ۲۸۰۰۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده در استان تولید می شود که در صورت رفع مشکل تامین الکل مورد نیاز این واحدها این ظرفیت روزانه تا دو برابر قابل افزایش است .

طلوعیان گفت : هم اکنون ظرفیت و میزان تولید مواد ضدعفونی در استان در سطح خوبی است و پاسخگوی نیاز استان می باشد .

وی ادامه داد : در ابتدای شیوع ویروس کرونا یک واحد تولیدی استان با تغییر خط تولید خود روزانه ۴۰۰۰۰ عدد ماسک تولید می کرد که ظرفیت این واحد هم اکنون به ۱۵۰۰۰۰ عدد ماسک در روز رسیده که این واحد نیز با مشکل مواد اولیه بویژه کش روبرو است که پیگیر رفع این مشکلات هستیم .

وی اضافه کرد : یک واحد تولید ماسک دیگر نیز در استان آماده بهره برداری است که با راه اندازی آن روزانه ۱۵۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰ عدد ماسک به ظرفیت تولید استان افزوده خواهد شد .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان مواد ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۶۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری فاز توسعه یک شرکت شیمیایی/۳ بازدید انجام شد

یادگار احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور وزیر صمت فاز توسعه شرکت صنایع شیمیایی در شهرک صنعتی سمنان به بهره برداری رسید، ابراز داشت: برای این طرح هشت هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی ضمن بیان اینکه این واحد ظرفیت تولید ۲۳۲ هزار تن انواع محصولات شیمیایی را دارد، افزود: طرح توسعه برای ۶۰ نفر اشتغال ایجاد کرد و این شرکت به صورت کلی ۸۶۰ نفر را شاغل کرده است.

رئیس سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه رئیس جمهور از شرکت تولید کاشی با حضور وزیر صمت بازدید کرده است، ابراز داشت: این واحد پس از ۱۴ سال تعطیلی به چرخه تولید بازگشت و با اشتغال ۱۰۰ نفره ظرفیت تولید پنج میلیون متر مربع کاشی دیواری را دارد.

احمدی ضمن بیان اینکه با حضور وزیر صمت مسائل شرکت قطعات کنترل حرارتی و الکتریکی نیز بررسی شدند، تصریح کرد: این واحد ظرفیت تولید سالانه ۱۰ میلیون قطعه کنترل حرارتی و الکتریکی با اشتغال ۱۹۰ را دارد.

وی ضمن بیان اینکه دیگر بازدید ضمن از شرکت تولید هواکش برقی با ظرفیت تولید ۹۰۰ هزار موتور برقی تک فاز القایی دیگر برنامه امروز بود، افزود: برای این شرکت یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شد و ۱۱۰ نفر را شاغل کرده است.

کد خبر 6081710

دیگر خبرها

  • پایش ظرفیت تولید ۲ هزار واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی تهران
  • میزان تولید آب شرب در چهارباغ افزایش می‌یابد
  • بهره برداری فاز توسعه یک شرکت شیمیایی/۳ بازدید انجام شد
  • سفر رئیس جمهور به استان سمنان/ جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی‌ و صنعتی
  • رئیس‌جمهور طرح توسعه واحدهای گازی نیروگاه شهید باکری سمنان را افتتاح کرد
  • تولید روزانه بیش از ۱۲ تُن کنسرو ماهی در اردبیل
  • وضع برخی از قوانین، موجب سنگ اندازی در تولید می‌شود
  • تولید روزانه ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در استان اردبیل
  • اشتغالزایی ۲ هزار نفر در چهار واحد فرآوری سنگ آهن اسدآباد
  • تولید روزانه بیش از ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در اردبیل