Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سید رضا صالحی امیری» روز دوشنبه در نخستین گفت و گو خود با خبرنگاران در سال جدید که به شیوه اینترنتی در حال برگزاری است، این اظهارات را بیان کرد.

وی گفت: سال ۹۸ با محدودیت های مالی و چالش هایی روبرو بودیم که اوایل به دلیل تحریم ها بود. اما در هدفگذاری بودجه این نهاد ورزشی توانستیم به طور کامل تعهدات خود را در قبال فدراسیون‌ها انجام دهیم و علاوه بر آن و کمک های خارج از سقف اعتبارات بودجه ای به فدراسیون‌ها پرداخت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیته ملی المپیک می گوید: ما در حد توان و امکانات به نیازهای فدراسیون ها توجه کردیم هر چند نیاز فدراسیون ها بیشتر از این هااست.

صالحی امیری اضافه می کند که اصل این نهاد ورزشی شفافیت و مهمترین آن شفافیت مالی است و این راهبرد در سال جاری تداوم خواهد داشت.

وی در ادامه این گفت و گو به حدود یکصد دیدار بین المللی با مقامات ارشد ورزشی جهان و آسیا اشاره کرد و گفت: این دیدارها در راستای افزایش تقویت دیپلماسی ورزشی و حقوق از دست رفته ورزشی در عرصه بین المللی است.

رییس ان.او.سی ایران درباره یکی از مسایل ورزشی ایران در جودو گریزی زد و افزود: رییس فدراسیون جهانی جودو به دنبال انجام هدف سیاسی بود و ما تلاش کردیم در دیدارهای مختلف از حقانیت ورزش ایران دفاع کنیم و تعلیق را از جودی ایران دور کنیم. البته دادگاه تصمیم گیری برای جودو به دلیل کرونا لغو شد.

صالحی امیری در ادامه افزود: در سال ۹۹  راهبرد سال گذشته را دنبال خواهیم کرد که محور اصلی تداوم دوری از حاشیه است.

وی ادامه داد: در این مسیر ستاد عالی بازی‌ها را مبنای تک صدایی در مدیریت ورزش قرار دادیم که این هماهنگی همچنان تداوم خواهد داشت.

ادامه دارد...

برچسب‌ها سید رضا صالحی امیری جودو اعتبارات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید رضا صالحی امیری جودو اعتبارات سید رضا صالحی امیری جودو اعتبارات صالحی امیری فدراسیون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۶۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری‌های اصفهان و سن‌پترزبورگ بیشتر می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ سرکنسول فدراسیون روسیه در دیدار با شهردار اصفهان با اشاره به اینکه در آینده نزدیک شاهد فصل جدیدی از همکاری‌های اصفهان و سن‌پترزبورگ خواهیم بود، گفت: برخلاف تمامی تحریم‌ها علیه ایران، احساس می‌کنیم سطح همکاری‌های ما رو به افزایش است و هر روز محکم‌تر می‌شود.
آندری ژیلتسوف با اشاره به اینکه تاکنون به شهر‌های زیادی سفر کردم، اما اصفهان بسیار زیباست و به‌حق «نصف جهان» است، افزود: براساس آمار گمرک اصفهان، سال گذشته میلادی میزان مبادله کالا بین استان‌های اصفهان و روسیه از ۲۵ میلیون فراتر رفته که امیدواریم در آینده حجم تبادل کالا افزایش یابد.
سرکنسول فدراسیون روسیه در اصفهان ابراز امیدواری کرد: با تلاش مشترک، مراودات دو کشور به ویژه در حوزه‌های گردشگری افزایش یابد، که لغو روادید گروهی یکی از راه‌های رسیدن به این طرح است.
وی ادامه داد: سال گذشته بیش از ۱۵۰۰ ویزا برای دانشجویان ایرانی که درخواست سفر به روسیه برای تحصیل داشتند، صادر شده است.
سرکنسول فدراسیون روسیه در اصفهان با بیان اینکه اصفهان پایتخت گردشگری و فرهنگی، همچنین پایتخت اقتصاد دانش‌بنیان ایران است، گفت: توسعه روابط بین ایران و روسیه و تحکیم ارتباطات و همکاری میان شهر‌های خواهرخوانده اصفهان و سن‌پترزبورگ به هموار شدن مسیر دیپلماسی شهری کمک می‌کند.
وی با اشاره به اینکه امسال ۲۰ سالگی خواهرخواندگی اصفهان و سن‌پترزبورگ برگزار خواهد شد، افزود: در نظر داریم همکاری میان نهاد‌های قانون‌گذار دو شهر در برنامه مشترک آنها قرار گیرد تا سطح همکاری‌ها گسترش یابد.

دیگر خبرها

  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • شفافیت در هزینه کرد‌ها مردم را به پرداخت مالیات ترغیب می‌کند
  • شفافیت در هزینه کردها مردم را به پرداخت مالیات ترغیب می‌کند
  • کمک ۷ میلیارد ریالی حامیان خارج از کشور به ایتام زنجانی
  • ممکن است بیشتر از ۳۵ سهمیه بگیریم
  • احتمال افزایش سهمیه‌های المپیک به بیش از ۳۵ نفر
  • آرش میراسماعیلی به تصرف در اموال دولتی محکوم شد!
  • آرش میراسماعیلی به فساد مالی محکوم شد
  • هاشمی: فیرپلی مالی باعث عدالت در فوتبال ما می‌شود
  • همکاری‌های اصفهان و سن‌پترزبورگ بیشتر می‌شود