Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار فیروزکوه اعلام کرد: در راستای اجرای مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص راه اندازی نقاهتگاه‌ها، ۴ مرکز در این شهرستان مشخص شد تا بیماران مبتلا که دوره نقاهت را می‌گذرانند به جای بستری در منزل و شیوع بیماری در این نقاهتگاه ها بستری شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مهدی یوسفی جمارانی در حاشیه بازدید از اقدامات ناحیه مقاومت بسیج سپاه در زمینه مبارزه و پیشگیری از کرونا در جمع خبرنگاران گفت: ظرفیت تخت‌های بیمارستانی ما تاکنون پاسخگوی نیاز شهرستان بوده است ولی این آمادگی را داریم تا در صورت نیاز در مراکزی خارج از بیمارستان هم به امر درمان یا دوره نقاهت بعد از درمان بپردازیم که ظرفیتی در حدود ۳۰۰ تخت فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: از ابتدای مواجهه کشور با بحران ویروس کرونا، شهروندان فیروزکوه در کنار مسئولان و مدیران شهرستان همکاری خوبی داشتند که امروز شاهد شرایط نسبتاً مطلوبی را در مقایسه با سایر شهرستان‌های استان تهران هستیم.

این مقام مسئول افزود: در زمینه تهیه و تامین اقلام بهداشتی و سلامت‌ محور، خیران نیز نقش مهمی را ایفا کرده اند و همچنین ستادهای مردمی، حلقه‌های صالحین بسیج و سپاه شهرستان با تمام امکانات در جبهه سلامت فعالیت می کنند.

یوسفی جمارانی با اشاره به اینکه شهرستان فیروزکوه در زمینه ریشه‌کنی ویروس کرونا پیشگام بوده است تصریح کرد: شرایط فعلی و گزارشاتی که به صورت روزانه از مراکز درمانی و بهداشتی دریافت می‌کنیم، روند کاهشی را نشان می‌دهد و البته این مطلب بدین معنا نیست که مردم مراقبت‌ها و توصیه‌های بهداشتی را کنار بگذارند لذا باید با همان شدتی که تا امروز این توصیه‌ها را رعایت کردند پیش روند تا ریشه کن شدن این ویروس را شاهد باشیم.

فرماندار فیروزکوه در خصوص جبران خسارت اقشار آسیب پذیر و افرادی را که در بحران کرونا دچار ضرر و زیان شده‌اند بیان داشت: در سطح ملی در دولت این بحث مطرح و اقداماتی انجام شده و مصوبات هیات وزیران هم ابلاغ شده است. پس از بحران کرونا مشکلاتی که برای کسب و کارهای خرد و واحدهای صنعتی ایجاد شده با حمایت‌هایی که در نظر گرفته شده، برطرف خواهد شد و به شرایط قبل از بحران بازخواهند گشت.

وی اذعان داشت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا تا روز ۲۳ فروردین ماه اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ادامه دارد و صنوف غیرضروری تعطیل خواهند بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۶۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس رفسنجان در سوارکاری هم تیمداری می‌کند

باشگاه مس رفسنجان با توجه به ظرفیت‌های موجود در این شهرستان فعالیت خود را در رشته سوارکاری آغاز می‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم باتوجه به سیاست‌های شرکت ملی صنایع مس و باشگاه صنعت مس رفسنجان و پتانسیل قابل توجه شهرستان رفسنجان در زمینه سوارکاری همچنین وجود سوارکاران با استعداد و مهیا بودن بستر مناسب و استقبال قابل توجه از این رشته ورزشی، باشگاه صنعت مس رفسنجان در فصل جدید تصمیم دارد رشته سوارکاری را به مجموعه ورزشی خود اضافه کند.

در جلسه‌ای که صبح امروز بین حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه صنعت مس رفسنجان با رئیس و اعضای هیئت سوارکاری شهرستان برگزار شد، مقرر شد رشته بومی سوارکاری در کنار سایر تیم های ورزشی مورد حمایت قرار گرفته و از ظرفیت سوارکاران بومی و وجود بیش از هفت هزار راس اسب شهرستان در این زمینه استفاده شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی
  • مدارس این دو شهر تعطیل شد
  • موج سیلاب در جنوب ایران
  • شدت بارندگی در سیستان و بلوچستان / مدارس ۱۱ شهرستان غیرحضوری شد
  • آخرین اخبار از سیل در جنوب سیستان و بلوچستان
  • از سرگیری فعالیت یک واحد تولید کاغذ در فیروزکوه
  • انشعابات واگذار شده در روستا‌های فیروزکوه، زیر ذره بین
  • برنامه ریزی برای راه اندازی بازار میوه و تره‌بار و ایجاد میدان عرضه دام در فیروزکوه
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • مس رفسنجان در سوارکاری هم تیمداری می‌کند