Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@21:41:22 GMT

ویروس کرونا را در شهرستان عسلویه مدیریت و کنترل کردیم

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۶۹۵۹

ویروس کرونا را در شهرستان عسلویه مدیریت و کنترل کردیم

رئیس کمیته بهداشت محیط ستاد مقابله با کرونای عسلویه گفت: با همکاری مسئولان و همراهی مردم توانستیم تاکنون ویروس کرونا را در این شهرستان مدیریت و کنترل کنیم.»

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر، علی رحمانی در جلسه کمیته بهداشت محیط مقابله با کرونا در شهرستان عسلویه گفت: «انجام گندزدایی‌ها باید طبق دستورالعمل‌های وزارت بهداشت و مکان‌های مشخص‌شده توسط کمیته انجام شود تا از هدررفت منابع و خستگی نیروها جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «طبق پیش‌بینی‌ها باید در شهرستان عسلویه به دلیل تنوع جمعیتی و حضور شرکت‌های متعدد اپیدمی عظیمی از شیوع کرونا ویروس ایجاد شود، اما با همکاری همه مسئولان، همراهی مردم و نظارت‌های دقیق و مستمر شبکه بهداشت و درمان شهرستان توانستیم تاکنون این بیماری را مدیریت و کنترل کنیم.»

رئیس کمیته بهداشت محیط ستاد مقابله با کرونای شهرستان عسلویه با تأکید بر کمک همه دستگاه‌ها و خیّرین به حوزه سلامت ادامه داد: «شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی قسمتی از سهم آلایندگی را به‌عنوان پشتیبانی در مبارزه با بیماری کرونا در اختیار حوزه سلامت شهرستان قرار دهند تا بتوانند با همه توان و امکانات مجهزتری به مبارزه با این بیماری مسری بپردازند.»

رحمانی تأکید کرد: «همه کارگاه‌های تولیدی ماسک و وسایل حفاظت فردی باید ضمن دریافت مجوزهای لازم از شبکه بهداشت و درمان، همکاری کامل با ناظران و بازرسان بهداشتی در زمینه استریل تولیدات خود داشته باشند.»

انتهای پیام/4078/

منبع: آنا

کلیدواژه: عسلویه ویروس کرونا علی رحمانی کووید 19 شهرستان عسلویه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۶۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی محل دفن پسماند گتوند در کوتاه مدت

قهرمان رمزدان رئیس اداره حفاظت محیط زیست گتوند ضمن تشریح وضعیت پسماند شهرستان، ساماندهی محل دفن پسماند در کوتاه مدت، تفکیک از مبدأ، استقرار دستگاه بازیافت را ضروری دانست و به اجرای آن تأکید کرد. 

او خواستار اجرای الزامات از قبیل جانمایی، اخذ مجوز زیست‌محیطی محل دفن در برنامه دراز مدت از شهرداری‌ها شد.

رمردان ادامه داد: علی رغم پیگیری‌های که برای رفع مشکلات موجود از طریق مسئولان صورت می‌گیرد، شهرداران می‌بایست نگاه مدیریتی خودشان را در رابطه با حل مسائل پسماند شهری و رفع امورات حوزه مسئولیتی خود تغییر دهند تا شاهد یک اتفاق و اقدام خوب برای شهروندان عزیز در منطقه باشیم. 

به گفته او موضوعاتی همچون نخاله‌های ساختمانی، سگ‌های ولگرد، انباشت مصالح در خیابان‌ها و معابر شهری و مدیریت پسماند، از مهمترین مسائل محیط زیستی شهرستان گتوند است که می‌تواند نارضایتی عموم را بیشتر کند و نیاز است شهرداران با جدیت بیشتر و تلاش دوچندان نسبت به انجام وظایف خود اقدامات نتیجه بخشی نشان دهند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست گتوند به لزوم ساماندهی پسماند شهری و جایگاه دفع پسماند به عنوان یکی از مصوبات مهم شهرستان اعلام کرد و گفت: جمع آوری مصالح انباشته شده در سطح شهر و جمع آوری نخاله‌های انباشت شده در معابر و خیابان‌های شهری، لزوم افزایش تعداد باکس‌های پسماند در سطح شهر‌ها و... از جمله مهمترین مصوبات مورد مطرح و تصویب شده در کارگروه مدیریت پسماند شهرستان بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • فلرها، سلامتی مردم عسلویه را نشانه گرفته است
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • سازماندهی بیش از ۴۰۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با سیل در یزد
  • سازماندهی ۴۹۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با حوادث احتمالی سامانه بارشی
  • ساماندهی محل دفن پسماند گتوند در کوتاه مدت
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت