Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: در حال حاضر ورودی مردم به بیمارستان‌ها در اصفهان کاهش پیدا کرده است؛ طبق آمار‌ها  ورودی به بیمارستان‌ها ۱۴۰ نفر است که این رقم در مقایسه با هفته‌های گذشته کاهش یافته است. تاریخ انتشار: 12:03 - 18 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۰۳۳۱

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به آخرین وضعیت استان اصفهان در مواجه با ویروس کرونا گفت: در مجموع استان اصفهان در مواجه با ویروس کرونا و در ایام تعطیلات نوروز خوب عمل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اقدامات مناسبی در مواجهه با کرونا در اصفهان صورت می‌گیرد، اظهار داشت: در روز‌های ۱۲ الی ۱۳ فروردین همکاری مردم بسیار تاریخ ساز شد و ما دیدیم که مردم در خانه‌های خود ماندند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: با این حال مشکلی که وجود دارد این است که مسؤلین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نتیجه‌گیری مناسبی از جمع‌بندی تعطیلات و خانه نشینی مردم نداشتند تا این نتایج به گوش مردم برسد و متوجه شوند خانه نشینی‌شان چه تاثیراتی در مهار کرونا داشته است.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس گفت: اگر این قببل گزارش‌ها به مردم ارائه می‌شد، قطعا نوید بخش مهار کرونا خواهد بود بنابراین مسؤلین باید نتایج را به صورت مقایسه‌ای عنوان می‌کردند تا نتیجه در خانه ماندن مردم مشخص می‌شد.

حاجی‌دلیگانی افزود: مسؤلین اگر چنین گزارش‌هایی را فورا پس از تعطیلات نوروزی به مردم ارائه می‌کردند طبیعتا در ادامه و استمرار رفتار مردم اثر می‌گذاشت.

این نماینده مجلس اظهارداشت: حتی در این ایام شاهد بودیم که یکی از مسؤلین وزارت نفت مصاحبه‌ای انجام داد و عنوان کرد که اگر مردم سهمیه سوخت سال گذشته خود را به سرعت استفاده نکنند این سهمیه از دست خواهد رفت که این رفتار باعث تهییج مردم و تجمع آن‌ها در پمپ بنزین‌ها شد، بنابراین اینگونه رفتار‌ها، رفتار‌های نامناسبی بود.

حاجی‌دلیگانی گفت: در حال حاضر ورودی مردم به بیمارستان‌ها در اصفهان کاهش پیدا کرده است؛ طبق آمار‌ها  ورودی به بیمارستان‌ها ۱۴۰ نفر است که این رقم در مقایسه با هفته‌های گذشته کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید:

فعالیت کمیسیون‌های مجلس از فردا آغاز می‌شود/ چهارشنبه؛ بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی کرونا بیمارستان ها استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۷۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش زمان معطلی مسافران خط ۷ مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ياشار لطفی مدیر اجرایی خط ۷ مترو تهران در مورد آخرین وضعیت تکمیل ایستگاه ورزشگاه تختی گفت: به دنبال اتمام عملیات حفاری گالری ورودی ایستگاه ورزشگاه تختی، مرحله ساخت و نصب سازه نگهبان کیوسک ورودی اين ایستگاه آغاز شده است. از طرفی بخشی از تونل تک خط مابین ایستگاههای آهنگ و بسیج نیز که باید دو خطه شود، در حال تکمیل است و در مجموع 1700 متر ديگر به طول مسیر در حال بهره‌برداری فعلی اضافه خواهد شد.

لطفی در ادامه به اهمیت بهره‌برداری از ایستگاه ورزشگاه تختی اشاره کرد و افزود: نکته مهم در خصوص تکمیل و افتتاح آخرین ایستگاه خط ۷ این است که با اضافه شدن آن به جمع ایستگاههای شبکه مترو پایتخت، با توجه به افزایش ادوات ریلی موجود در این محدوده و تکمیل سامانه سیگنالینگ، در صورت تامین ناوگان حمل و نقلی مورد نیاز، امکان کاهش سرفاصله حرکتی قطارها در کل خط ۷ فراهم شده و می‌توان این زمان را به ۵ الی ۸ دقیقه تقلیل داد. تحقق این مساله مهم، دستاوردی موثر در زمینه بهبود کیفیت جابجایی مراجعان و کاهش زمان معطلی مسافران به حساب می‌آید.

مدیر اجرایی خط ۷ مترو در پایان صحبت‌های خود گفت: ایستگاه ورزشگاه تختی باتوجه به جزيره اي بودن به عنوان بزرگترین ایستگاه خط 7، دارای سکوی پیاده و سوار شدن جزیره‌ای بوده و امکان دسترسی سریع مسافران به این امکان حمل و نقلی را فراهم می‌سازد؛ ضمن اینکه معماری فضای داخلی ایستگاه از حال و هوای ورزشی محدوده پیرامونی خود تاثیر پذیرفته و به لحاظ شکلی، تنوعی در نوع ساخت کیوسک ورودی آن به چشم خواهد آمد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت های صلح و سازش برای کاهش پرونده های ورودی
  • کاهش زمان معطلی مسافران خط 7 مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • معطلی مسافران در خط ۷ مترو کاهش پیدا می‌کند
  • تراکم جمعتی تهران به ۱۴۰ نفر در هکتار رسید
  • کاهش زمان معطلی مسافران خط ۷ مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی
  • ارتقاء فرهنگ ترافیکی عابران پیاده، کاهش تصادفات را رقم می‌زند
  • عدالت محوری در دستور کار مسئولان دادگستری باشد
  • کاهش ورودی آب سدهای بزرگ آذربایجان شرقی
  • کاهش ۴۸ درصدی ورودی آب سد آیدوغموش میانه