Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی شورای نگهبان با دعوت از همه مردم برای اهدای خون، گفت: با وجود شرایط ویژه این روزها، آن‌هایی که می‌توانند به کمک بیماران بیایند. تاریخ انتشار: 12:04 - 18 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۰۳۴۰ به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، در این روز‌های سخت کرونایی که میزان اهدای خون کاهش یافته عباسعلی کدخدایی قائم‌مقام دبیر و سخنگوی شورای نگهبان برای هجدهمین بار موفق به انجام این کار انسانی و خیرخواهانه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کدخدایی با دعوت از همه مردم برای کمک به نجات بیماران گفت: با وجود شرایط ویژه این روزها، آن‌هایی که می‌توانند به کمک بیماران بیایند، این فرصت را از دست ندهند.   وی از سیزدهم اسفند ۱۳۸۳ همراه مستمر و وفادار این فرهنگ انسانی و نجات بخش بوده است.   بیشتر بخوانید: آیت الله جنتی و کدخدایی برای لاریجانی آرزوی سلامتی کردند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شورای نگهبان انتقال خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۷۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت پنجمین اهدای عضو در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رئیس مرکز پیوند دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: اعضای پیکر محمد امین افخمی ۲۷ ساله که به علت ضربه به سر دچار مرگ مغزی شده بود، به بیماران نیازمند اهدا شد.

دکتر محمد پورشمسی افزود: کبد و یکی از کلیه‌ها در بیمارستان شهید صدوقی یزد و کلیه دیگر این ایثارگر در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز به بیماران نیازمند پیوند شد.

دیگر خبرها

  • واکنش سخنگوی شورای شهر قم به انتقادات از سفر مدیران شهری به اروپا
  • منتجب‌نیا: اصولگرایان نمی‌توانند در مجلس با هم کار بیایند
  • تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان
  • سخنگوی شورای شهر: باید به نمای خانه ها دقت بیشتری شود | معماری خیلی از ساختمان ها در شان شهر ایرانی اسلامی نیست
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • اهدای قرآن ویژه فلسطین به هیئت آستان قدس رضوی در مالزی
  • قالیباف: کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان
  • دفاع تمام قد حامی لایحه عفاف و حجاب از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد /با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید