Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

 «آنتونیو گوترش»، دبیرکل سازمان ملل متحد در پیامی خطاب به جامعه بین‌الملل گفت: «خشونت تنها محدود به صحنه درگیری‌­ها نیست؛ بسیاری از زنان و دختران که منازلشان باید امن‌ترین مکان برای آن‌ها باشد، خطر خشونت آن‌ها را در آنجا تهدید می‌کند.»

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، گوترش افزود: «فشارهای اقتصادی و اجتماعی ناشی از ویروس کرونا و نیز محدودیت­‌های اعمال شده در این راستا باعث افزایش خشونت علیه زنان و دختران در بیشتر کشورها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

دبیرکل سازمان ملل توضیح داد: «آمارها پیش از شیوع ویروس کرونا نشان می­‌داد که یک‌سوم زنان در جهان به نوعی در معرض خشونت قرار دارند که این مشکل بر اقتصاد کشورهای پیشرفته و فقیر به طور یکسان تاثیرگذار است.»

وی در پایان گفت: «یک‌چهارم دانشجویان دختر در آمریکا مورد تعرض جنسی و یا بدرفتاری قرار می‌­گیرند و خشونت علیه زنان در آفریقا ۶۵ درصد آن‌ها را شامل می‌شود.»

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سازمان ملل خشونت خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۷۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر راهپیمایی زنان علیه بی‌حجابی در تهران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 همزمان با اجرای دوباره مدل گشت ارشاد برای برخورد با زنان بی‌حجاب و شکل گیری موجی از انتقادات نسبت به تبعات احتمالی اجرای این طرح، جمعی از زنان با شعارهای مقابله با بی‌حجابی و امر به معروف، در برخی خیابان‌های پایتخت راهپیمایی کردند. تصاویر این تجمع را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • موج واگذاری حیوانات خانگی در شبکه‌های اجتماعی/پت‌های خانگی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند
  • لزوم حمایت از بیماران هموفیلی/ ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان داریم
  • «خشونت در خونم بود»؛ داستان تنها زنی که عضو یاکوزای ژاپن شد
  • کم مصرفان برق خانگی، خودرو جایزه می‌گیرند!
  • درخواست انصارالله برای اقدام جهانی در برابر جنایات اسرائیل
  • تصاویر راهپیمایی زنان علیه بی‌حجابی در تهران
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند
  • تصاویر تجمع زنان محجبه تهرانی در حمایت از حجاب
  • تصاویر تجمع زنان چادری در حمایت از طرح حجاب پلیس در تهران
  • تظاهرات مردم پاریس علیه اسلام‌هراسی