Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@01:21:35 GMT

رفع تصرف از اراضی دولتی در تربت حیدریه

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۷۳۶۳

رفع تصرف از اراضی دولتی در تربت حیدریه

 مهدی یوسفی مقدم رئیس اداره راه و شهرسازی تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  گفت: تعدادی افراد سود جو در ایام تعطیلات نوروزی سال جدید اقدام به ساخت و ساز‌های غیر مجاز در اراضی دولتی این اداره واقع در محلات کوی صدف و رباط بالا کرده بودند که با اخذ دستور قضایی، ساخت و ساز‌های انجام شده تخریب و اراضی دولتی رفع تصرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بیان اینکه تعداد ساخت و ساز‌های تخریب شده ۳ مورد و ارزش تقریبی اراضی رفع تصرف شده ۶ میلیارد ریال بود، ادامه داد: گشت حفاظت اراضی اداره در همان مراحل ابتدایی ساخت به متصرفان اخطار کتبی داده بود، ولی متاسفانه متصرفان اقدام به ادامه ساخت کرده بودند.

رئیس اداره راه و شهرسازی تربت حیدریه گفت: همشهریان عزیز قبل از هر گونه خرید زمین، از مالکیت فروشنده مطمئن گردند تا توسط کلاهبرداران مورد سوء استفاده قرار نگیرند و دچار ضرر و زیان نشوند.

انتهای پیام//د. ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رفع تصرف ساخت و ساز اراضی دولتی راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۷۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال بودن ۱۲ اقامتگاه بومگردی در تربت حیدریه

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: اکنون از مجموع ۱۸ اقامتگاه بومگردی فعال و در مرحله تکمیل پرونده، تعداد ۱۲ اقامتگاه بومگردی فعال است که چهار واحد از این تعداد در بخش مرکزی تربت‌حیدریه مستقر و غالبا هر شب تا ۷۰ درصد ظرفیت این اقامتگاه ها تکمیل می شود.   محمدی افزود: از این تعداد، پنج هزار نفر در اقامتگاه‌های رسمی نظیر مهمان‌خانه و اقامتگاه های بوم‌گردی، حدود سه هزار و ۷۰۰ نفر در مدارس و اقامتگاه های غیررسمی و بقیه نیز در اقامتگاه های اضطراری نظیر بقاع متبرک، زائرسراها و چادر اقامت گزیدند.   وی به ترتیب از مجموعه آرامگاهی قطب‌الدین حیدر، روستاهای گردشگری رود معجن و حصار در بخش بایگ و مناظر زیبا و آثار تاریخی بخش کدکن به عنوان اماکنی که بیشترین بازدید نوروزی را داشته اند، یاد کرد.   رئیس اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی تربت‌حیدریه به حوزه بازارچه سوغات و هدایا نیز اشاره و گفت: تاکنون سه کارآفرین برای ایجاد بازارچه سوغات و هدایا درخواست داده‌اند که یکی از آن‌ها در شهر فعال شده، دومی نیز مجوز گرفته و در حال راه اندازی است و سومی نیز برای استقرار در ورودی شهر در حال دریافت مجوز است.        

دیگر خبرها

  • رفع تصرف اراضی دولتی شهرستان طرقبه و شاندیز به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان
  • ایمن سازی ۲۲۰ هزار راس دام در تربت حیدریه علیه بیماری شاربن
  • هزینه۱۳ میلیارد ریالی مرمت آثار تاریخی تربت‌حیدریه
  • یک جان باخته و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی مشهد تربت حیدریه
  • رفع تصرف ۱۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • اختصاص ۱۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی بخش جلگه رخ تربت حیدریه به کشت کلزا
  • رفع تصرف ۳ هکتار از اراضی ملی در اشنویه 
  • ادامه رایزنی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با نیرو‌های مسلح برای ساخت واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن
  • صدورسندتفکیکی برای دوهزارقطعه از اراضی طرح مسکن ملی درسیستان وبلوچستان
  • فعال بودن ۱۲ اقامتگاه بومگردی در تربت حیدریه