Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-19@23:41:10 GMT

افزایش ۴.۵ درصدی تردد‌های بین شهری

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۷۳۹۱

افزایش ۴.۵ درصدی تردد‌های بین شهری

آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۳۰۲ ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۴.۵ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

به گزارش پول نیوز، بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار وگشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محور‌های مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده، مابقی محور‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۳۰۲ ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۴.۵ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۸.۴، اوج تردد بین ساعات ۱۸ الی ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ صورت پذیرفته است.

 

محور‌های دارای بیشترین تردد طی ۲۴ ساعت گذشته:

 

ممنوعیت تردد به دلیل مداخلات جوی:

۱- محور رامیان – اولنگ – شاهرود، واقع در استان‌های گلستان و سمنان، از مورخ ۲۹ فروردین ۹۵ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۲- محور فرعی شمشک – دیزین، واقع در استان‌های البرز و تهران، از مورخ ۱۷ تیر ۹۶ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است. ​

۳- محور شهداد – نهبندان، واقع در استان کرمان، از مورخ ۲۶ فروردین ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۴- محور سی سخت – پادنا، واقع دراستان کهگیلویه و بویر احمد، از مورخ ۲۶ آبان ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۵- محور وازک – بلده، واقع در استان مازندران، از مورخ ۲۶ آبان ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۶- محور گنجنامه – تویسرکان، واقع در استان همدان، از مورخ ۲۶ آبان ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۷- محور پونل – خلخال، واقع در استان گیلان و اردبیل، از مورخ ۲۶ آبان ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۸- محور سروآباد – پاوه، واقع دراستان کردستان، از مورخ ۶ آذر ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۹- محور خرم آباد – پلدختر، واقع در استان لرستان، از مورخ ۷ بهمن ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۱۰- محور خلخال – اسالم، واقع در استان اردبیل، از مورخ ۱۹ اسفند ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۱۱- آزادراه چالوس-مرزن آباد و بالعکس، واقع در استان مازندران، از مورخ ۱ فروردین ۹۹ تا اطلاع بعدی از ساعت ۱۹ تا ۷ روز بعد، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۱۲ – محور رودبار - کهنوج، واقع در جنوب استان کرمان از مورخ ۱۰ فروردین ۹۹ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۱۳ – محور رودبار – قلعه گنج، واقع در جنوب استان کرمان از مورخ ۱۰ فروردین ۹۹ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: دوربین های نظارتی سامانه های ترددشمار محور های برون شهری افزایش تردد مداخلات جوی محدویت ترافیکی دلیل نبود ایمنی کافی مسدود واقع در استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۷۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کنج‌کوه به مهریز مسدود شد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،  خلیلی درباره آخرین وضعیت سیل در شهرستان مهریز، گفت: با اشاره به عبور سیلاب از راه دسترسی ایجاد شده به علت تخریب پل از سیل قبل، این مسیر مسدود می‌باشد.   وی ادامه داد: با توجه به شدت بارندگی در ارتفاعات این شهرستان و جاری شدن مسیل‌ها و روان‌آب‌ها امکان تردد وجود ندارد.    بخشدار مهریز اعلام کرد: تمام دستگاه‌های امدادی در این شهرستان در حال آماده‌باش قرار دارند.   وی افزود: از مردم می‌خواهیم تحت هیچ شرایطی تا زمان بازگشایی این محور به سمت روستا‌های ییلاقی شهرستان مهریز حرکت نکنند.

دیگر خبرها

  • تردد روان و بدون مداخلات جوی در محور‌های شمالی
  • پزشکان عوارض و اشتباهات دارویی را اطلاع دهند
  • پزشکان هرگونه عوارض و اشتباه دارویی را اطلاع دهند
  • پزشکان هرگونه اشتباه دارویی را به سازمان غذا و دارو اطلاع دهند
  • پزشکان عوارض و اشتباه دارویی را اطلاع دهند
  • ۲۱ محور مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان مسدود است
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین درآذربایجان‌غربی
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین در آذربایجان‌غربی
  • محور کنج‌کوه به مهریز مسدود شد