Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماسیمو کاررا، فوتبالیست سابق ایتالیایی و ستاره سابق ناپولی خواهان جذب سردار آزمون توسط این باشگاه شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ماسیمو کاررا، فوتبالیست سابق ایتالیایی که در حال حاضر به عنوان سرمربی تیم آ ا ک آتن یونان فعالیت می‌کند و در دوران فوتبالی‌اش مدتی ستاره خط دفاعی باشگاه ناپولی بوده در یک لایو اینستاگرامی از کیفیت سردار آزمون ستاره تیم ملی کشورمان تمجید کرد و خواهان پیوستن او به ناپولی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاررا که به دعوت یک روزنامه‌نگار ایتالیایی به نام نیکولو شیرا در لایو اینستاگرامی با او حاضر شده بود گفت:

” من یک سال در ناپولی بازی کردم ولی خاطرات خیلی خوبی از شهر ناپل دارم. بعدها وقتی به سن پائولو استادیوم اختصاصی مشهور ناپولی برگشتم با چنان استقبال پرشوری از طرف هواداران مواجه شدم که خارق‌العاده بود. هواداران ناپولی همیشه حتی در سخت‌ترین شرایط پشت تیم‌شان بوده‌اند. سن پائولو همیشه یار دوازدهم ما بود. خیلی حیف شد که ناپولی در آن سالها به دلیل مشکلات مدیریتی ورشکسته شد”.

ماسیمو کاررا سپس در پاسخ به سوال روزنامه‌نگار ایتالیایی درباره اخبار مریوط به انتقال احتمالی سردار آزمون به ناپولی گفت:

” آزمون؟ او به نظر من بازیکن بزرگی است و من انتقالش به ناپولی را پیشنهاد می‌کنم چون تیم من چند بار با تیم او بازی کرده و من او را می‌شناسم. معتقدم او در ناپولی خیلی خوب کار خواهد کرد. آزمون تکنیک و کیفیت دارد و گل را خیلی خوب می‌بیند. او زیر نظر گتوزو می‌تواند پیشرفت کند”.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ناپولی سردار آزمون سردار آزمون ماسیمو کاررا ناپولی ماسیمو کاررا سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۷۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آزمون بعد از زدن سومین گل فصل

به گزارش قدس آنلاین، رم در هفته سی‌وسوم سری آ از بولونیا میزبانی کرد و برابر مهمانش با نتیجه سه بر یک شکست خورد. در این بازی سردار آزمون از دقیقه ۵۲ به جای تامی آبراهام راهی میدان شد و موفق شد در دقیقه ۵۶ تنها گل تیمش را به ثمر برساند.

سردار آزمون در صحبت‌هایی بعد از بازی گفت: گاهی بازی‌ها اینگونه پیش می‌رود. بولونیا خیلی خوب کار کرد و شایسته برد بود. بدیهی است که سه امتیاز را می‌خواستیم ولی در فوتبال گاهی می‌برید و گاهی می‌بازید. ما به راهمان ادامه می‌دهیم و با وجود این نتیجه دست از تلاش نخواهیم نکشید.

او درباره گلزنی در این دیدار با وجود نبودنش در ترکیب اصلی نیز افزود: وظیفه کسانی که از روی نیمکت می‌آیند این است که تا جایی که می‌توانند به تیم کمک کنند. این وظیفه ماست. همه ما باید به تیم کمک کنیم و خوشحالم توانستم گلزنی کنم.

این سومین گل سردار آزمون در این فصل برای رم بود. این بازیکن ایرانی که به‌تازگی دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته، آماده است در لیگ اروپا نیز به تیمش کمک کند. رم با هدایت دانیله دروسی توانسته است به نیمه‌نهایی لیگ اروپا راه یابد و باید در این مرحله به مصاف بایر لورکوزن، قهرمان بوندسلیگا، برود.

دیگر خبرها

  • عکس| پاداش ده‌روسی برای گلزنی سردار آزمون
  • ناپولی جانشین اوسیمن را انتحاب کرد: ستاره لالیگا
  • سردار آزمون در رم هت‌تریک کرد | آمادگی بالای ستاره ایرانی را ببینید + ویدئو
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می‌گیرد
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد
  • واکنش آزمون بعد از زدن سومین گل فصل
  • واکنش سردار آزمون به گلزنی مقابل بولونیا
  • واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم
  • عکس‌| واکنش سردار آزمون به گلزنی و باخت رم