Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-24@05:07:23 GMT

تاکید رئیس قوه قضاییه بر توسعه دادرسی‌های الکترونیکی

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۷۵۳۴

رئیس دستگاه قضا بر توسعه دادرسی‌های الکترونیکی و غیرحضوری در جهت حفظ سلامت و جان مردم و کارکنان قضایی تاکید کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در نشست شورای عالی قضایی افزود: اقتضای تدبیر این است که در تعارض بین سلامت مردم و گشایش کسب و کار‌ها، حفظ جان مردم در اولویت قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی گفت: دادرسی‌های الکترونیکی و غیرحضوری باید توسعه یابد تا هم کار مردم راه بیفتد و هم جان آن‌ها و همکاران قضایی حفظ شود. رئیس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: برای سردرگم نشدن مردم، اخبار منتشره از تصمیم‌های اجرایی نباید همراه با تناقض باشد. خبر در حال تکمیل است...

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: رئیسی قوه قضائیه حفظ سلامت مردم کارکنان قضایی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۷۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در پیامی با تبریک روز ملی جمهوری عربی سوریه به آقای بشار اسد رئیس جمهور و نیز مردم شریف و مقاوم سوریه، تصریح کرد: اطمینان دارم با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فراوان دو کشور می‌توان در جهت توسعه همه‌جانبه روابط و همچنین پایه‌ریزی همکاری‌های منطقه‌ای و گسترش صلح، ثبات و توسعه در منطقه در تمامی زمینه‌ها گام‌های ارزنده‌ای برداشت.

رئیس جمهور در این پیام تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همانند گذشته در کنار دولت و ملت دوست و برادر سوریه خواهد بود و همواره از استقلال و حاکمیت سرزمینی سوریه حمایت و بر خروج اشغالگران از سوریه تاکید می‌کند.

 

دیگر خبرها

  • تاکید ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بر نقش مردم در توسعه
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده بدون کاغذ در استان مرکزی
  • رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه: ۸۵ پرونده قصاص در کشور به سازش انجامید
  • رئیس جمهور روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • پیامک قوه قضائیه درباره همراه داشتن وسایل ارتباط الکترونیکی در آزمون سراسری
  • اژه ای: پیگیری نمایندگان، دخالت نیست/ نمایندگان از مراکز قضایی بازدید کنند و اگر اشکالی بود، به من یا پشت تریبون بگویند/ نکات، اظهارات و واگویه‌های ۲۳ تن از نمایندگان مجلس با رئیس قوه قضا
  • استقبال اژه‌ای از بازدید نمایندگان از زندان‌ها
  • باید بستر‌های مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم
  • اژه‌ای: نمایندگان مجلس از مراکز و مراجع قضایی بازدید کنند
  • باید بسترهای مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم/ از بازدید نماینده‌های مجلس از زندان‌ها استقبال می‌کنیم