Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی رییس جهاددانشگاهی استان از بهره‌مندی 350 فراگیر از آموزش‌های آنلاین جهاددانشگاهی طی سه هفته گذشته خبر داد.

جلال الدین صادقی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: به منظور پیشگیری از شیوع و گسترش کرونا، کلاس‌های آموزشی جهاددانشگاهی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی افزود: جهاددانشگاهی با بهره‌گیری از توانمندی‌های خود در حوزه آموزش‌های مجازی، کلاس‌هایی را که قابلیت دارد به صورت مجازی برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی بیان کرد: محتواهای آموزشی در اختیار فراگیران قرار گرفته و کلاس‌ها در بستر اینترنت برگزار می‌شود.

صادقی یادآور شد: تاکنون 30 کلاس در بستر اینترنت برگزار شده و بیش از ۳۵۰ فراگیر از این کلاس‌ها طی سه هفته گذشته استفاده کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جهاد دانشگاهی کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۷۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ۲۱ هزار مسافر به خراسان جنوبی با حمل و نقل عمومی

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از ورود ۲۱ هزار و ۲۳۳ مسافر به استان از ابتدای آغاز طرح نوروزی با وسایل حمل و نقل عمومی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علی‌اکبر مزیدی با اعلام این خبر، اظهار داشت: از ابتدای طرح نوروزی تا 7 فروردین 1403 با انجام 5 هزار و 620 سفر تعداد 35 هزار و 752 مسافر در سطح استان جابه‌جا شدند. 

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته در تامین ناوگان حمل و نقل مسافری در ایام طرح نوروزی علیرغم افزایش 3 درصدی تعداد سفر در بحث تعداد مسافر کاهش 36 درصدی داشته‌ایم. 

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی ادامه داد: انجام 3 هزار و 737 سفر درون استانی منجر به جابه‌جایی 17 هزار و 163 مسافر شده و همچنین 18 هزار و 589 مسافر هم در قالب یک هزار و 883 سفر برون استانی را صورت داده‌اند. 

مزیدی بیان کرد: 21 هزار و 233 مسافر نیز در این مدت وارد استان شدند.

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۱۳۸ زندانی آذربایجان غربی از ارفاقات قانونی
  • ورود ۲۱ هزار مسافر به خراسان جنوبی با حمل و نقل عمومی
  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبایی پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • اسکان بیش از ۲ هزار خانوار در مدارس خراسان جنوبی
  • بستر افزایش نشاط اجتماعی فراهم شود/ ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت اساتید پیشکسوت
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه‌ پس از تعطیلات اعلام شد
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • بهره مندی ۲ روستای شهرستان قاین از کانال‌های دیجیتال
  • فعالیت ۲۹ پایگاه اعتکاف علمی در خراسان جنوبی