Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش الف به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام رییسی در جلسه شورای عالی قوه قضاییه اظهار کرد: اقتضای تدبیر این است که در تعارض بین سلامت مردم و گشایش کسب و کار‌ها حفظ جان مردم در اولویت قرارگیرد.

وی افزود: دادرسی‌های الکترونیکی و غیرحضوری باید توسعه یابد تا هم کار مردم راه بیفتد هم جان آن‌ها و همکاران قضایی حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: برای سردرگم نشدن مردم، اخبار منتشره از تصمیمات اجرایی نباید همراه با تناقض باشد.

** مشروح خبر متعاقبا منتشر خواهد شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۷۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رئیس کل دادگستری استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در این مراسم با قدردانی از خدمات محمدجعفر عبداللهی رییس کل سابق دادگستری استان سمنان ،   حجت الاسلام اکبری به عنوان رییس کل جدید دادگستری استان سمنان معرفی شد. 
رئیس حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در این مراسم  محور قرار دادن قانون اساسی ، امنیت جامعه و برآورده شدن انتظارات مردم را از ملاک‌های قوه قضاییه عنوان کرد و گفت: عملکرد قوه قضاییه باید طوری باشد که مشارکت مردم در چرخه تولید افزایش یابد.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی تاکید کرد :  مبارزه با فساد از مهم‌ترین برنامه های امسال دستگاه قضا  است.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان هم در این جلسه با تبریک اقدام غرور انگیز و پر صلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه متجاوز و پاسخ مقتدرانه به جنایت رژیم جعلی و خبیث اسرائیل در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی گفت: نیرو‌های سپاه کشورمان توانستند جلوه‌ای از اقتدار و شکوه خود را در دفع هر گونه تهدید و دست درازی به خاک پاک ایران اسلامی در دیدگاه جهانیان به تصویر بکشانند.
حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی خدمت به مردم را وظیفه مسئولان دانست و در دسترس بودن قضات را یکی از اولویت‌های جامعه عنوان کردو گفت: کرامت انسانی افراد در قوه قضاییه باید حفظ شود.
نماینده ولی فقیه در استان گفت: خدمت رسانی و گره گشایی کار مردم فرصتی است که برای دستگاه قضا ایجاد شده و باید ازآن استفاده کنند.

استاندار سمنان  هم در این مراسم گفت: با حمایت‌های دستگاه قضا و طبق آخرین نظرسنجی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی استان سمنان جز امن‌ترین استان‌های کشور شناخته شده است.
سید محمدرضا هاشمی همچنین به اقدام غرور انگیز و پر صلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه متجاوز و پاسخ مقتدرانه به جنایت رژیم جعلی و خبیث اسرائیل اشاره کرد و گفت: از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای تحقق مطالبه مردم در پاسخگویی محکم و انتقام سخت از رژیم صهیونیستی قدردانی میکنیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش به دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان سمنان هم اشاره کردو گفت: با حمایت دستگاه قضایی بیش از ۲۰۰ واحد راکد استان سمنان به چرخه تولید برگشت و قرار است در سفر آتی رئیس جمهور به سمنان  جشن احیای این واحد‌ها برگزار شود.

دیگر خبرها

  • هزینه سفر حج بسیار سنگین است / مشکلات حج با تدبیر رفع شود
  • ثبت تصویر پلنگ ایرانی در مناطق جنگلی رودبار
  • اتحاد ملی و انسجام اسلامی هم افزایی یا تعارض؟
  • رفع مشکلات شهرک اصناف دلیجان در اولویت اقدامات قرار گیرد
  • نگاه توسعه ای به شهر در اولویت قرار گیرد
  • مراسم رژه روز ارتش در سراسر کشور/ رییسی: عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را فروریخت/ ارتش ما ارتش مجهز به فناوری‌های روز است و در کنار آن ارتشی مجهز به ایمان است/ امروز دیگر سخن از گزینه نظامی علیه ملت ایران نیست
  • خط تولید پروتز‌های مفصل زانو و لگن گشایش یافت
  • معرفی رئیس کل دادگستری استان سمنان
  • گشایش نخستین آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در گهرو
  • کسب رتبه دوم همدان در احداث خوابگاه‌های دانشجویی کشور