Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@04:45:13 GMT

هری کین همبازی رونالدو می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۷۵۹۶

هری کین همبازی رونالدو می‌شود

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، با اخباری که رسانه ها گزارش می کنند، هم اکنون این احتمال وجود دارد هری کین بتواند پیراهن بیانکونری را به تن کند.

بعد از آنکه فوروارد ارزشمند هاتسپر در مصاحبه ای عنوان کرد امکان رفتن به تیمی دیگر را دارد، بحث در مورد مقصد بعدی او بالا گرفت.

رسانه ها در روزهای گذشته از منچسترسیتی و رئال مادرید به عنوان تیم های که می توانند وی را در اختیار بگیرند، نام بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اکنون خبر می رسد یوونتوس نیز توانش را برای خرید وی محک می زند.

طبق اعلام سایت کالچو مرکاتو، یوونتوس برای جذب کین برنامه ریزی کرده است. این رسانه افزود هر چند اوضاع ناشی از بحران کرونا، فشارهای مالی زیادی را بر «بانوی پیر» وارد می کند، اما یووه قادر خواهد بود که کین را از  تاتنهام هاتسپر به خدمت گیرد.

البته برای رسیدن به چنین فورواردی، باید روی پرداخت حداقل ۱۲ میلیون یورو در سال به عنوان دستمزد حساب کند. همینطور برای جلب نظر تاتنهام نیز رقمی حدود ۱۲۰ میلیون یورو پرداخت کند.

هری کین در فصل جاری که اکنون چند هفته ای است به خاطر شیوع کرونا متوقف شده و آینده ای مبهم دارد، موفق شده ۱۷ گل در ۲۵ مسابقه بزند. البته او ۲ پاس گل نیز داده است.

واکنش آزمون به پیشنهاد ناپولی: اطلاعی ندارم کد خبر 498433 برچسب‌ها فوتبال - لیگ سری A ایتالیا فوتبال - لیگ برتر انگلیس فوتبال - نقل و انتقال خارجی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال لیگ سری A ایتالیا فوتبال لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۷۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است

 به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ مهدی محمد نبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مورد برگزاری مراسم برترین‌های ورزش کشور از سوی رسانه ملی گفت: در این مراسم ۵۴ فدراسیون ورزشی نماینده دارند و این موضوع باعث شده است که انگیزه ورزشکاران برای حضور موفق در میادین ورزشی بالا برود و فدراسیون فوتبال هم در این مراسم حضور دارد؛ چرا که در سال گذشته، تیم ملی فوتبال ایران موفق شد بازی با ژاپن را در حالی پیروزشود که این تیم شکستی را در این چند سال متحمل نشده بود و جا داشت که در برترین‌های ورزش حضور داشته باشند. همچنین تیم‌های ساحلی و نوجوانان فوتبال و تیم ملی فوتسال نیز باعث شدند عملکرد فدراسیون فوتبال در سال گذشته مثبت باشد.

وی در مورد واگذاری باشگاه‌های استقلال وپرسپولیس گفت: بیش از ۲۰ سال است که قرار است این دو باشگاه خصوصی شوند، اما در این چند سال فقط یکبار پرسپولیس به صنعت و معدن واگذار شد، آنهم به دلیل آمدن برخی افراد غیر فوتبالی باز هم ناموفق بود و خوشحالم که این اتفاق افتاد، اما باید یک زنجیره‌ای برای موفقیت شکل بگیرد که اولین آن درآمد پایدار برای مالکان است و باشگاه باید با درآمد پایدار به بقا ادامه دهد. همچنین زیر ساخت‌های باشگاه‌ها باید ترمیم شود و بحث سخت افزاری مهم است و این واگذاری با درایت آقای رئیسی انجام شد و اهتمام وزیر ورزش و آقای خاندوزی وزیر اقتصاد باعث شد باشگاه‌های پر طرفدار تهرانی خصوصی شوند.

نبی ادامه داد: باشگاه‌های قدرتمند ما مثل پرسپولیس استقلال تراکتور و سپاهان در صورت درآمدزایی می‌توانند در عرصه‌های آسیایی موفق باشند و در حال حاضر فوتبال در دنیا به سمت در آمدزایی پایدار می‌رود و از سال ۲۰۱۰ کنفدراسیون فوتبال آسیا سختگیری‌ها را برای مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها بیشتر کرده است و تیم‌های ما می‌توانند در قالب یک باشگاه در تمامی زمینه‌ها موفق باشند.

وی در مورد درآمدزایی و حق پخش تلویزیونی بازی‌ها گفت: مصوباتی در قالب طرح از سوی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در حال آماده شدن است امیدواریم بعد از تایید مجلس این مصوبات برخی مشکلات فوتبال را حل کند و بخشی از این مصوبات هم مربوط به حق پخش بازی‌های فوتبال است که نیازمند تایید مجلس و حمایت دولت است.

دیگر خبرها

  • مژده رئیس رسانه ملی پیرامون حق پخش فوتبال
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • همبازی شدن آل پاچینو و دن استیونز در یک فیلم ترسناک
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • خبر رسانه سپاه از موج برخورد با دلالان فوتبال
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا